Itseasiassa meillä vähän erikoistilanne kun vauva on perätilassa, joka vaikuttaa synnytyssuunnitelmiin. Lyhyesti sanottuna jos käynnistyy itestään siinä lasketun tienoilla viimeistään ja kaikki näyttää muutoin vauvan osalta hyvältä (koko ja asento) niin kokeillaan alatiesynnytystä mut sen jälkeen haluan jo suunnitellun sektion ettei vauva olisi virhearvion vuoksi liian iso. Kokoultria on ollut nyt 2 ja keskikäyrällä kasvaa, ~viikko sitten arvio 3350g. Meillä suvussa mielestäni ollut aika keskikokoisia vauvoja, tosin miehen puolelta en tiedä.. Mutta huolta on riittänyt tässä loppupuolella jo tuon perätilan takia. Itellä myös aktivoitui pelot vauvan menettämisestä tässä loppupuolella mutta jotenkin on nyt pakko ollut yrittää ajatella että kaikki menee tarpeeksi hyvin (eli et vauva selviää ja on terve), muutoin olisi liian vaikeaa tää loppu ja odotella h-hetkeä :bag: tsemppiä zarar noihin ajatuksiin, niinkuin sanoit, päivä kerrallaan, kunnes nyytti on sylissä![]()
Niimpä, päivä kerrallaan itse kukin meistä. :)
Ymmärrän, et varmasti jännittää miten kaikki menee, mut onneksi meillä on hyvä terveydenhuolto, siihen mä ainakin vähän turvaan, kun kovasti pelottaa ja pohdituttaa

Tuu sitten kertomaan miten meni, varsinkin jos perätilasynnytys onnistuu, ja tietysti muutenkin:angelic:

ehkä seuraavaksi joku muu testi
Te jotka syötte teroluteja niin syöttekö kerran päivässä vai aamuin illoin? Vai pitäiskö kuitenki lugeja pistää pari päivää 

eikai miehen niitä ole pakko käyttää jos minä kuitenkin kotona pari vuotta mahdollisesti ja hänellä parempi palkkakin.. oliko niin että niitä ei saa käyttää enää kun lapsi täyttää 2v? Ahdistaa jo nyt töihin takaisinmeno
parasta olisi kun sitä aikaa olisi enemmän jossa molemmat vanhemmat saa olla yhtäaikaa kotona 

montakos teillä on vielä pakkasessa?