Mä kuulin joskus et "täytyyhän se joidenkin vetää tyhjä arpa tässä lisääntymispelissäkin" 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä kuulin joskus et "täytyyhän se joidenkin vetää tyhjä arpa tässä lisääntymispelissäkin"![]()

Mä varmaan olisin vastannu takas jotain sanojan henkilökohtaisesta elämästä samalla ajatuksella.No just jooMä varmaan olisin vastannu takas jotain sanojan henkilökohtaisesta elämästä samalla ajatuksella.

valitettavasti sukulainen kyseessä, heikolla hetkellä menin kertomaan meidän hoidoista. En kyllä enään avoimesti puhu tästä lapsettomuudesta oikeen kellekkään.. Miehelle ilmotan vaan millon ultra tai mahd siirtoAi vit... Kaikella on tarkoituksensa. Tää on just se kommentti mitä et _tosiaan_ halua kuulla kesken menon jälkeen. Samaan kaliiperiin kuuluu "luonto hoitaa" "onneksi meni niin aikaisin kesken". Kuulin myös itse näitä kommentteja..![]()
Toikin oli olevinaan "vitsi"valitettavasti sukulainen kyseessä, heikolla hetkellä menin kertomaan meidän hoidoista. En kyllä enään avoimesti puhu tästä lapsettomuudesta oikeen kellekkään.. Miehelle ilmotan vaan millon ultra tai mahd siirto
![]()
Mä kuulin joskus et "täytyyhän se joidenkin vetää tyhjä arpa tässä lisääntymispelissäkin"![]()

Onko sulla muuten nyt tiedossa jo ultra aika? Onko mulla mennyt ohi :) ja tuliko sulla punktion jälkeen ovis myöhemmin kun normaalisti? Mulla on jo menkkakipuja mutta saas nähdä koska ne alkaa..
Sain kutsun etäbabyshowereille :angelic: kerroin etten tule ja minkä takia. En kyllä muutenkaan tykkää mistään etäjutuista. En tajua mikseivät pidä piknikiä mut eipä ole mun asia![]()

Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että tämä ketju on oikeasti ollut tosi hyvä vertaistuki ihan kaikessa. Kertaakaan ei ole sitä tunnetta tullut, ettei täällä voisi asioita jakaa hyvässä hengessä. Kiitos siitä kuuluu kaikille teille. :)
Täällä oli eilen hirveä pelko pyllyssä, että joko alkaa tapahtua liian ajoissa tai et menee kesken, kun lorahti housuihin kunnon annos jotain kirkasta niin et meni päällyshousutkin vähän märäksi ja olin jo ihan varma, että on lapsivettä. Siitä sitten soitto naistentautien/synnärin päivystykseen ja sieltä ohjasi näytille. Lähdettiin sit klo 9 illalla ajamaan sairaalalle, otettiin pissanäytteet, lämpö ja verenpaineet, jonka jälkeen pääsin suoraan lääkärille. Kaikki oli kuitenkin kunnossa, vauva voi hyvin ja oli kasvanut huimaa tahtia, lapsivesinäyte negatiivinen, pissa ok. Ainoastaan limakalvoilla hiukan hiivalle sopivaa katetta, johon aloitin eilen illalla canestenin.
Voi vitalis, että säikäytti, mut onneksi kaikki oli kunnossa ja pieni tukevasti pesässään
En osaa nyt juuri muuta sanoa kun tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinne
Mä menen tänään neuvolakäynnille ja otan rauhallisesti. Ollaan muuttamassa taas jälleen toiseen asuntoon, kun anoppi saikin tän nykyisen kämppämme myytyä. Pakkailupuuhia siis tiedossa tämä viikko. Palaillaan :angelic:

Mikä viikko nyt, zarar?

ja mulle nyt heti vastakohdalle tää on vähän tällästä 
Joo on, vaikka ittekki toivoo että jostain kummasta se vielä luonnollisesti se plussa tulis. Täytyy itekki ottaa vielä viimeset kikka kolmeset käyttöön!!Mutta hienoa Tepsu että mies kuitenkin selvästi haluaa itsekin panostaa sen asian eteen! Ehkä hän vielä lähtee tarvittaessa hoitoihin! :)
Mä yritin soittaa polille mutta linjat on niin ruuhkautuneet että en pääse läpi.. Voisinko kysyä sitä hoito keskustelussa? Että haluisin edes tietää moniko on hedelmöittynyt..
Muoks. Ja kannassakin luki vain punktion jutut ja että 20 munasolua
No pöh. Ei se mikään gaussin käyrä ole.Mä kuulin joskus et "täytyyhän se joidenkin vetää tyhjä arpa tässä lisääntymispelissäkin"![]()
Oli varmaan vaikea tilanne sammakon päästäjällekin. Ei näitä lapsettomuusasioita voi ymmärtää ellei osu kohdalle. Tsemppiä! Halaus!Toikin oli olevinaan "vitsi"valitettavasti sukulainen kyseessä, heikolla hetkellä menin kertomaan meidän hoidoista. En kyllä enään avoimesti puhu tästä lapsettomuudesta oikeen kellekkään.. Miehelle ilmotan vaan millon ultra tai mahd siirto
![]()
Vähän mietin että miksi tämä on aktiivinen ketju vielä mutta kommenttisi luettua olen ihan täysin samaa mieltä keskustelun syvyyksistä. Tsemppiä! <3Jannn ja Sofia, täysin ymmärrettävää.
Minä tulin myös siihen tulokseen, että minun paikkani ei oikein ole 2021-ketjussa. Suon sen kepeän keskustelun heille, jotka siellä ovat. Mutta ei sovi minulle juuri nyt...
Olen tällä foorumilla tässä ketjussa ja enkeleiden vanhemmat - osastolla parhaat vertaistuet saanut.
Tonni, Siska ja Simpura, mä en ole ajatellut, että ettette kuuluisi tähän porukkaan.
Jukkapalmu, tuo on tökeröin kommentti, minkä olen kuullut! Monet muut kommentit ehkä voi ajatella olevan hyvällä tarkoituksella sanottuja, mutta tuo...!![]()