Raskaaksi 2019

Enpä itsekään pääse edistymään moneen kuukauteen hoidoissa.. täällä on hyvä :Heartpink vaikka ei enää paljoa porukkaa.. keskenmeno ryhmässä juttelen myös ja joskus sitten aktivoidun ivf ryhmässä, vaikka onneksi täälläkin ivf vinkkejä:happy:

Joo mä huhuilen täällä sitten vaikka keskenäni :hilarious: Katsotaan sitten koska lääkäriin pääsee ja siihen asti, noh, eipä tarvi hengitystä pidätellä näköjään :shifty:

Enpä itsekään pääse edistymään moneen kuukauteen hoidoissa.. täällä on hyvä :Heartpink vaikka ei enää paljoa porukkaa.. keskenmeno ryhmässä juttelen myös ja joskus sitten aktivoidun ivf ryhmässä, vaikka onneksi täälläkin ivf vinkkejä:happy:

Tää on paras ryhmä:Heartred

Joo mä huhuilen täällä sitten vaikka keskenäni :hilarious: Katsotaan sitten koska lääkäriin pääsee ja siihen asti, noh, eipä tarvi hengitystä pidätellä näköjään :shifty:

Ei täällä tarvi yksin huhuilla :grin:Heartpink en vaan itse osaa aina kommentoida. Vaikka pyörin täällä aina :hilarious: mut eiköhän sullakin ala hommat etenemään :rolleyes:

Joo ainaki tässä ekassa huomasin että suomennoksessa puhuttiin väärästä naisesta :bag::hilarious: myös siinä ekassa jaksossa lääkäri (suomennoksen mukaan) puhuu aika negatiivisesti :woot:
Voi apua ootan jo et nään tokan jakson..
Ajattelemattomista kommenteista tuli mieleen mitä mun kaveri sanoi..että ehkä kaikella on tarkoitus ja toivottavasti joskus vielä onnistuu..postasin siis jonkun lapsettomuusjutun (ja tietää keskenmenoista), sanoin että paskaa tuuria että ei ainakaan ole mitään tarkoitusta :smiley-angry019

Joo mäki mietin et aika jännä lääkäri.. o_O ja siis eiks ne tanskas saa kunnon kipulääkkeitä punktioon kun näyttänyt niin kivuliaalta kahen naisen punktiot tossa et mikä juttu o_O

Ja huoh noita kommentteja :meh: varmaan on tarkotettu lohdutukseksi mutta eipä ne siltä varmasti tunnu.

Jukkapalmulle piti kommentoida siihen et vanha ystävä laitto ultrakuvaa. Siis musta tosi outoa tollane et pitää hieroa tollasta naamaan jos ette oo ees enää juuri yhteyksis. :bored: koko yhteystiedotko se puhelimesta käy läpi ja kertoo uutisia..

Joo mäki mietin et aika jännä lääkäri.. o_O ja siis eiks ne tanskas saa kunnon kipulääkkeitä punktioon kun näyttänyt niin kivuliaalta kahen naisen punktiot tossa et mikä juttu o_O

Ja huoh noita kommentteja :meh: varmaan on tarkotettu lohdutukseksi mutta eipä ne siltä varmasti tunnu.

Jukkapalmulle piti kommentoida siihen et vanha ystävä laitto ultrakuvaa. Siis musta tosi outoa tollane et pitää hieroa tollasta naamaan jos ette oo ees enää juuri yhteyksis. :bored: koko yhteystiedotko se puhelimesta käy läpi ja kertoo uutisia..

Mä näin vasta yhden punktion eikä se näyttänyt kovin kivuliaalta, ei sattunut häntä se puudutuspiikki ainakaan..mutta saako Suomessa morfiinia?

Ja nyt just yks tuttu sanoi et pitää vaan ajatella hyviä asioita ja olla kiitollinen (The secret kirjan mukaisesti) niin hyviä asioita tapahtuu..joskus luin kirjan ja joo varmasti hyvä olla kiitollinen ja ajatella positiivisesti mutta en usko että lapsettomuus on siitä kiinni jos joskus panikoi :hilarious: sanoin vaan et juujuu..

Mä näin vasta yhden punktion eikä se näyttänyt kovin kivuliaalta, ei sattunut häntä se puudutuspiikki ainakaan..mutta saako Suomessa morfiinia?

Ja nyt just yks tuttu sanoi et pitää vaan ajatella hyviä asioita ja olla kiitollinen (The secret kirjan mukaisesti) niin hyviä asioita tapahtuu..joskus luin kirjan ja joo varmasti hyvä olla kiitollinen ja ajatella positiivisesti mutta en usko että lapsettomuus on siitä kiinni jos joskus panikoi :hilarious: sanoin vaan et juujuu..

Siis voi perse mikä kommentti taas :facepalm: Toki jos on kiitollisuutta ja positiivisuutta niin varmaan helpompi täällä elellä ja suhtautua asioihin mut sillä ei kyl oo mitää tekemistä sen kans mitä asioita sulle elämässä tapahtuu. Niinkun muka olis itse vastuussa kaikesta ton ajatuksen mukaan.

Ja ai musta taas vaikutti sen ekan jakson naisen punktio kivuliaalta, tai ainakin silleen kivuliaalta et tunsi pistoksia yms. Peilaan tätä tietty omaan kokemukseen kun en ite muista mitään kipua ja kun lukenut esim täällä et suurimmalla osalla ei tunnu oikeestaa yhtää. Mun mielestä Suomes ei käytetä morfiinia, en kyllä oo varma.

Apua, joskus nää hyvää tarkoittavat jutut on kyllä aivan älyttömiä, tsiisus:bag: :mad:

Ja samaa mieltä smoothien kanssa, kuka hölmö laittaa randomisti jotain tuollaista viestiä, jos ei edes olla tekemisissä:arghh: eikö some oo sitä varten, että voi näin halutessaan kuuluttaa kissankumminkaimat lävitse:think005

Mulla kävi sama mielessä et lätkässyt sen kuvan kaikille kenen numeron sattuu vaan omistamaan:joyful:

Joo itselläkin vähän orpo olo foorumilla. Jotenkin tuntuu et kaikilla tässä ketjussa kohta selvät sävelet ja hoidot menossa ja mä vaan junnaan samassa tilanteessa. Toki tuolla keskenmeno puolella jubailen, mut sielläkin välillä tuntuu et nimimerkit vaihtuu ja välil vaikeaa pysyä kärryillä kenellä mitäkin taustaa. Plus sit kun nyt ees ekat menkat/ovis edes tulis nyt sen kkm tyhjennyksen jäljiltä niin olis ees kirjoitettavaa :rolleyes:

Mut toisaalta välillä tuntuu niin oudolta sekin, että joissaan jutuissa en ns kuulu joukkoon, kun sekundäärinen lapsettomuus on jotain mistä puhutaan vielä vähemmän kuin lapsettomuudesta. Ja tuntuu pahalta puhua joistain jutuista kun onhan mulla tämä yksi lapsi ja toisilla ei sitä ensimmäistäkään. Plus sit saa kuulla sitä, et no onhan teillä onneksi jo yksi - ja siis tottakai luojan kiitos että on, mut ei se sitä tuskaa poista. Tavallaan joutuu jopa itselleen vakuutella, että saa tuntea tuskaa, kun sitä lasta ei kuulu ja ne menetykset on menetyksiä silloinkin kun niitä lapsia on jo o_O

Mulla kans semmonen olo että entiiä mihin kirjoittelis enkä oo nyt mihinkään päivitellytkään, täällä puhutaan just hoidoista paljon ja monilla selvät sävelet eikä oo just itselle ajankohtasia enkä ymmärrä usein paljoakaan niistä, niin tulee vähän tyhmä olo :dead:
Entiedä sitten jotain aktiivisempaa kirjoittelua johonkin muuhun raskaaksi ryhmään vai mitää, kauheeta mennä sinne kattomaan kun plussia satelee :facepalm:
ai kamala mua :troll::hilarious:
Tietty ei omassa tilanteessa ole edes mitään päiviteltävää.

Mä oon kanssa viimeaikoina ollu vähän hukassa, ovulaatio tulee säännöllisesti kp 12 tai 13 nyt se oli 12 siis eilen tallennukset ei oo kuukaisiin osunnu kohalleen. Vuodet vierii, oon postannu näkyviltä kaikki lapsiin liittyvät ryhmät fb;ssä ollu täälläkin vähemmän ja uuteen ryhmään en ees haluu mennä en kestä sitä plussan paljoutta. Toisaalta täällä on hyvä olla :Heartpink

En tiedä osaako sanoa tätä oikein, mutta yritän:
Tämä taitaa olla se ryhmä, jossa just kaikki ne kirjoittelevat, jotka ei muualle oikein osaa kirjoittaa. Ainakin minusta. Oli tilanne mikä hyvänsä.

Itsekin olen todennut, että 2021 ryhmään en tahdo edes mennä katsomaan kun kaikki on tosiaan niin innoissaan ja koko ajan tulee plussia kuitenkin. En ole oikein myöskään osannut juurikaan kirjoitella tuolla lapsettomuuden puolella.

Vaikka meillä ulkoisesti onkin selvät sävelet (uusi hoitokierto alkamassa) niin olo on kyllä kaikkea muuta. Mutta vaikka välillä tuntuisikin siltä, ettei kuulu oikein tännekään, niin toisaalta juuri se kai meitä yhdistää. Että ollaan yritetty tavalla tai toisella jo niin pitkään ja toistemme kanssa tätä paskaa jaettu, että sillä perusteella kyllä kuulutaan tänne kaikki.:Heartbigred

Olihan minulla kysyttävääkin.:bookworm: Muistaako kukaan pitikö Primolut tabletti ottaa aamulla vai illalla? Mulla alkaa kuuri huomenna ja eipä siinä ohjeessa lukenutkaan mitään. Muistan vain että apteekissa viimeksi sanoi, että kannattaa ottaa jompaan kumpaan aikaan kun silloin hormoonitoimintaa tapahtuu luonnollisestikin. :bored: Vissiin nyt sitten sitä muistan enää kun silloin syksyllä hain sen paketin ja nyt menee samasta paketista.:banghead:

Joo itselläkin vähän orpo olo foorumilla. Jotenkin tuntuu et kaikilla tässä ketjussa kohta selvät sävelet ja hoidot menossa ja mä vaan junnaan samassa tilanteessa. Toki tuolla keskenmeno puolella jubailen, mut sielläkin välillä tuntuu et nimimerkit vaihtuu ja välil vaikeaa pysyä kärryillä kenellä mitäkin taustaa. Plus sit kun nyt ees ekat menkat/ovis edes tulis nyt sen kkm tyhjennyksen jäljiltä niin olis ees kirjoitettavaa :rolleyes:

Mut toisaalta välillä tuntuu niin oudolta sekin, että joissaan jutuissa en ns kuulu joukkoon, kun sekundäärinen lapsettomuus on jotain mistä puhutaan vielä vähemmän kuin lapsettomuudesta. Ja tuntuu pahalta puhua joistain jutuista kun onhan mulla tämä yksi lapsi ja toisilla ei sitä ensimmäistäkään. Plus sit saa kuulla sitä, et no onhan teillä onneksi jo yksi - ja siis tottakai luojan kiitos että on, mut ei se sitä tuskaa poista. Tavallaan joutuu jopa itselleen vakuutella, että saa tuntea tuskaa, kun sitä lasta ei kuulu ja ne menetykset on menetyksiä silloinkin kun niitä lapsia on jo o_O

Kiitollisuus ja suru ovat eri tunteita, eivätkä poissulje toisiaan:Heartred sinulla on oikeus molempiin tunteisiin:Heartred paljon Tsemppiä tulevalle matkalle:Heartred

Ja jokaiselle teille toivon onnistumisia. Olisipa jossain se taikasauva, jolla surut saisi muutettua iloksi. Yrittäkää jaksaa:Heartred parhaani puhallan plussatuulia tähän ketjuun!

Aida kiteytit kyllä hyvin mitä itsekin ajattelen! Jotenkin vaikka itelläkin hoidot käynnissä, niin en osaa kirjotella hoito ryhmiin hirveästi:wacky: tämä tuntuu niin kotoisalle paikalle rupatella ja porukka on tullut jo tutuksi:Heartred

Joo ainaki tässä ekassa huomasin että suomennoksessa puhuttiin väärästä naisesta :bag::hilarious: myös siinä ekassa jaksossa lääkäri (suomennoksen mukaan) puhuu aika negatiivisesti :woot:
Voi apua ootan jo et nään tokan jakson..
Ajattelemattomista kommenteista tuli mieleen mitä mun kaveri sanoi..että ehkä kaikella on tarkoitus ja toivottavasti joskus vielä onnistuu..postasin siis jonkun lapsettomuusjutun (ja tietää keskenmenoista), sanoin että paskaa tuuria että ei ainakaan ole mitään tarkoitusta :smiley-angry019

Ai vit... Kaikella on tarkoituksensa. Tää on just se kommentti mitä et _tosiaan_ halua kuulla kesken menon jälkeen. Samaan kaliiperiin kuuluu "luonto hoitaa" "onneksi meni niin aikaisin kesken". Kuulin myös itse näitä kommentteja.. :smiley-angry019

Mun mies sanoi mulle että mun pitää ajatella positiivisesti, sanoin että ajattelin vähän liiankin positiivisesti ennen keskenmenoo ja silti sain keskenmenon eli en kyllä usko että mun ajattelulla on mitään yhteyttä tähän onnistumiseen.. :angelic:

Voin kyllä niin samaistua..

Mulle on käyny vähän sillain hassusti foorumin suhteen, ennen kkm ja sen jälkeen asuin täällä. Kirjoittelin ja luin paljon ja googlasinkin kaikkea. Mutta nyt oon ollut vaan täällä ja ihme kyllä oon ollut paljon rauhallisempi hoitojen aikaan ennen hoitoja.. Nyt jotenkin kun munasolut on tallessa niin voi huokasta että yks etappi on suoritettu eikä vieläkään koronaa! *koputtaa puuta*.

Kehtaisinko muuten maanantaina soitella ja kysellä mitenkä meidän kävi :nailbiting:

Takaisin