Raskaaksi 2019

Onnea Monette ja zarar:love7

Tsemppiä teille ihanille naisille! Jukkis ja Sofia on jo niin lähellä tosi toimia, että alkaa oikein jo jännittää:Heartred kumpa kuun ja tähtien asento olisi heti kohdillaan! Jatkan peukkujen pitämistä, teille kaikille:Heartred

Mä otin oikeen aamulla sen pissan kippoon kunnes huomasin että sen voi kaataa pois. Mut sit kumminkaan ei mitään, en mä jaksa mihkään ihmeeseen uskoa mutta eikö tää "ääneen" sanominen nyt auttanukkaan :banghead: jos vaan huomenna ihan rohkeesti upotan sen tikun jotta päästään eteenpäin

Onnea Monette ja zarar hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksista! <3

Jannn, mitä suurimman pahoitteluni <3

Täällä kp 26/dpo9 ja ei minkäänlaisia tuntemuksia. Flo ennustaa 29päiväistä kiertoa jolloin menkat alkais ens pe. Pitää varmaan suht hyvin kutinsa.

Enpä ole pitkään aikaan täällä käynyt. Onnea plussanneille ja sympatiat teille, joilla mennyt kesken tai ei vielä plussaa kuulu :Heartpink

Meillä tuli 2v täyteen yrityksen aloittamisesta. Hiljattain paras ystäväni kertoi, että he halusivat neljännen lapsen ja onnistuivat heti, kun aloittivat. Se oli kova isku minulle, joka sen neljännen myös halusi. Eipä auta kuin kestää ja olla tukena.

Meillä vietetään tänään pojan kymppisynttäreitä :hello2 Mukana kuva hänestä pikkuisena.

Liitteet

• 20210111_163627.jpg
    20210111_163627.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 213
Enpä ole pitkään aikaan täällä käynyt. Onnea plussanneille ja sympatiat teille, joilla mennyt kesken tai ei vielä plussaa kuulu :Heartpink

Meillä tuli 2v täyteen yrityksen aloittamisesta. Hiljattain paras ystäväni kertoi, että he halusivat neljännen lapsen ja onnistuivat heti, kun aloittivat. Se oli kova isku minulle, joka sen neljännen myös halusi. Eipä auta kuin kestää ja olla tukena.

Meillä vietetään tänään pojan kymppisynttäreitä :hello2 Mukana kuva hänestä pikkuisena.
Kiva kuulla sinusta Helena! ❤️
Miten miehesi on voinut, entä miten sinä olet jaksanut?
Varmasti oli kova pala ystävän pikainen raskautuminen..

Kiva kuulla sinusta Helena! ❤️
Miten miehesi on voinut, entä miten sinä olet jaksanut?
Varmasti oli kova pala ystävän pikainen raskautuminen..
Kiitos kysymästä! Mies selvisi näillä näkymin syövästä ja juhlittiin viime syksynä kummankin nelikymppisiä. Hän on töissä normaalisti. Minä päätin hakea elämään uutta sisältöä ja hain vuodenvaihteesta opiskelemaan tradenomiksi. Siirryn jossain vaiheessa opettajan työstä sitten muihin töihin. En varmaan koskaan pääse yli siitä, ettei plussaa tule, mutta yritän nauttia elämästä. Sain kuitenkin pitää puolisoni :Heartpink

Kiitos kysymästä! Mies selvisi näillä näkymin syövästä ja juhlittiin viime syksynä kummankin nelikymppisiä. Hän on töissä normaalisti. Minä päätin hakea elämään uutta sisältöä ja hain vuodenvaihteesta opiskelemaan tradenomiksi. Siirryn jossain vaiheessa opettajan työstä sitten muihin töihin. En varmaan koskaan pääse yli siitä, ettei plussaa tule, mutta yritän nauttia elämästä. Sain kuitenkin pitää puolisoni :Heartpink

Kiva kuulla kuulumisia! Ihanaa että miehellä nyt terveen paperit ja onnea opiskelupaikasta! :) ehkä suru neljännen kaipuusta ajan myötä kuitenkin muuttaa muotoaan siedettävämmäksi vaikkei katoaisikaan :Heartred ja söpö pikku poitsu ollut teillä :happy:

Kiva kuulla kuulumisia! Ihanaa että miehellä nyt terveen paperit ja onnea opiskelupaikasta! :) ehkä suru neljännen kaipuusta ajan myötä kuitenkin muuttaa muotoaan siedettävämmäksi vaikkei katoaisikaan :Heartred ja söpö pikku poitsu ollut teillä :happy:
Niinpä :dance008 Kiitos :Heartred

Hei kaikille! Muutamaa sivua vilkuilin, muuten en ole valitettavasti lukenut teidän kuulumisia aikoihin. Täällä kiireisenä pitää pieni täydellinen tyttö, jolla on pian ikää jo 2 kk :Heartpink

Ihana kuulla! :Heartbigred :hello2

Minä olen huojentunut lääkärissä käytyäni. Ultrassa kohtu, kohdun limakalvo ja munasarjat olivat "normaalin muotoiset ja siistit". Sain Terolutit, jotka aloitetaan ensi kierrossa. Nyt on jo liian myöhäinen ajankohta aloittaa tässä kierrossa. Oikeassa munasarjassa näkyi follikkeli, eli ovulaatio tapahtunut. Pääsimme myös tutkimus- ja hoitojonoon.

Tälle kierrolle minulla ei ole odotuksia, paitsi jos kierto venyy vähän pidemmäksi. Muuten luteaalivaihe jää liian lyhyeksi.

Olipas taas tosi vähäiset menkat, kp3 ja eipä juurikaan enään yhtään vuotoo.. Koko menkkojen ajan pärjäsin pienillä siteillä..

Mitäs tänne kuuluu kaikille? :)

hienoa Onnenomena että kaikki oli kunnossa ja sait Terot mukaan! Toivotaan että niistä on apua :)

Olipas taas tosi vähäiset menkat, kp3 ja eipä juurikaan enään yhtään vuotoo.. Koko menkkojen ajan pärjäsin pienillä siteillä..

Mitäs tänne kuuluu kaikille? :)

hienoa Onnenomena että kaikki oli kunnossa ja sait Terot mukaan! Toivotaan että niistä on apua :)

Täällä tylsää.. Oisko dpo 7 nyt. Huomenna soittoaika lääkärille ja kyselen sitä mahdollisuutta irrotuspiikkiin jos näyttää taas et ei päästä siirtoon. Oispa luteaalivaihe pari pv pidempi nyt niin päästäis luultavasti ilman kikkailuja:rolleyes: mites siellä on muuten lähtenyt käyntiin? Ootko saanut hyvin piikitettyä:)

Takaisin