Ja ainiin, sitten lääkäri määräsi myös kilpirauhasarvot ja prolaktiinin mittaukset verikokeella. Prolaktiinin siksi, että minulla on ollut kolme päivää lyhyemmät menkat keskenmenon jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä tylsää.. Oisko dpo 7 nyt. Huomenna soittoaika lääkärille ja kyselen sitä mahdollisuutta irrotuspiikkiin jos näyttää taas et ei päästä siirtoon. Oispa luteaalivaihe pari pv pidempi nyt niin päästäis luultavasti ilman kikkailujamites siellä on muuten lähtenyt käyntiin? Ootko saanut hyvin piikitettyä:)
mun on tosi vaikee saada kunnon makkaraa
jotenkin tuntuu vaan niin hölmöltä että nyt mennään jo tässä vaiheessa
Onko sulla mitään teroja millä voisit yrittää pitkittää vähän vuotoo? Toki irrotuspiikki on varmempi, toivottavasti saat siunauksen siihen!
Joo, tänään sattu vähän enemmän, kun eilen ei sattunut yhtään mutta mun mahamakkara oli aika löysämun on tosi vaikee saada kunnon makkaraa
jotenkin tuntuu vaan niin hölmöltä että nyt mennään jo tässä vaiheessa
![]()
oliks sulla ens ma ultra? Toivottavasti kasvaa hyvä satsi munasia
Ei oo, enkä oo koskaan syönyt teroja. Mut katsotaan mitä lääkäri sanoooliks sulla ens ma ultra? Toivottavasti kasvaa hyvä satsi munasia
![]()

Joko sait tietää? Joo maanantaina eka ultra, tuntuu niin hölmölle kun ei oo oikeen mitään oireita että kasvaako sielä nyt munia ollenkaan.. :angelic: mun whatsap kamu kuka aloitti samana päivänä pistokset niin sillä on jo perjantaina ultra mut se on yksityisellä. En voi uskoo miten meillä Alko menkat ihan samana päivänä![]()
Mullakaan ei ollut oikeen oireita! Vasta punktio aamuna istuminen sattui. Ja mullakin oli yli 20 munista siellä, mut ei vaan ollut oloja![]()
onneks on kaks vapaata nyt tän illan jälkeenNo hyvä.. Mulla on ollu ehkä vähän huonoo oloa ja päänsärkyä ![]()
onneks on kaks vapaata nyt tän illan jälkeen
Olin varautunut siihen että mitään lääkkeellistä kiertoa ei tod saada, kun vain yksi kierto menny ohi eikä päästy passiin. Lääkäri kuitenkin heti ehdotti lääkkeelliseen kiertoon siirtoa! Kun menkat alkaa eli joskus ens vkolla niin alkaa zumenon? lääke. Sitten jossain kohti ultra missä katsotaan siirtopäivä. Ei tarvitse siis stressata oviksen ajankohtaa. Voi luoja on helpottunut olomenin puhelun jälkeen kolaamaan koko taloyhtiön piha-aluetta hymy perseessä
![]()
mut siis ihanaa!! Oujee
mä en ymmärrä tuosta lääkkeellisestä kierrosta mitään, mitä se zumenon tekee siis? 
Yhtenä päivänä töissä mua huimasi tosi paljon, mut se meni sit ohi onneksi. Tais olla muutama päivä pistoksien alotuksesta.. Sit ne limat oli jotain aivan jääätävää! Tuntu et oli kokoajan kuset housussa![]()
Ihahaha ihana tuo perse homma. Tulikin siitä mieleen vaan lause että nyt hymy pyllyyn!mut siis ihanaa!! Oujee
![]()
mä en ymmärrä tuosta lääkkeellisestä kierrosta mitään, mitä se zumenon tekee siis?
![]()
Kuvittelin testien ja olojen perusteella sen oviksen viime viikonlopulle, mutta aamulämmöt ei ole yhtään samaa mieltä 

Jukkis ja muut ketkä ollu punktiossa.. Mikä kp teillä Alko jarru lääke?