Raskaaksi 2019

Reuma oireilee.. reumalääkäri sanoikin, että raskaana voi olla oireetonta mutta synnytyksen jälkeen reuma voi riehaantua.. toiv olisi vain hetkellisesti eikä kunnon tulehdus :arghh:
 
Kitisin täällä joku aika sitten siitä koronarokotteesta. Nyt oli CDC päivittänyt 7.1 sivuilleen jenkkilän ohjeet ja ne kuuluu nykyään niin, että ennen rokotetta ei tartte tehdä raskaustestiä ja yritystä saa jatkaa ilman taukoja. THL:n ohjeissa ilmeisesti on edelleen tuo 2kk karenssi yrityksessä rokotteen jälkeen.

Luotan CDC:n tässä tapauksessa koska ohjeistus sopii paremmin :hilarious: Mutta sainpahan kysymykseeni vastauksen!
 
Täällä pääsee kohta yrityshommiin takaisin :hilarious:
En tiedä siis ovulaatiosta tuleeko ennen menkkoja mutta rtesti jo lähes nega
 

Liitteet

  • IMG_20210116_090245__01.jpg
    IMG_20210116_090245__01.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 91
Täällä pääsee kohta yrityshommiin takaisin :hilarious:
En tiedä siis ovulaatiosta tuleeko ennen menkkoja mutta rtesti jo lähes nega


Jouduitko ottaan ne tyhjennys lääkkeet? Itsellä vielä sillain tuoreessa muistissa ne lääkkeistä aiheutuvat kivut :sorry: paljon jannn Tsemppiä, ihana kun oot niin positiivinen :Heartred
 
Jouduitko ottaan ne tyhjennys lääkkeet? Itsellä vielä sillain tuoreessa muistissa ne lääkkeistä aiheutuvat kivut :sorry: paljon jannn Tsemppiä, ihana kun oot niin positiivinen :Heartred

Joo otin cytotecit viime viikon keskiviikkona. Muistatko kauanko sulla kesti vuoto?
Toivon myös että saan lyhyen kaavan sit ku mulla punktio :happy: se on kuulemma parempi silloin, jos korkea amh. Eli 4 tai yli. Toiv HUS on samaa mieltä :p
 
Sulla oli noin hyvä Amh! Toivottavasti lyhyt kaava olis teillä siis :) mun AMH oli muistaakseni 2,76 tai jotain sinne päin.

Joo oli lähes 5! (Laatu näköjään kuraa) Mutta onhan siitä toki jo melkein vuosi..tekevätköhän uusiksi testejä ennen hoitoja? Muita kuin infektiotaudit
 
Joo otin cytotecit viime viikon keskiviikkona. Muistatko kauanko sulla kesti vuoto?
Toivon myös että saan lyhyen kaavan sit ku mulla punktio :happy: se on kuulemma parempi silloin, jos korkea amh. Eli 4 tai yli. Toiv HUS on samaa mieltä :p



Mä oon vähän huono vastaamaan tuohon kun mun kohtu ei tyhjentynyt niillä, kivut alkoi uudestaan ja sit ne joutu imulla tyhjentään kohtua. Mut sen jälkeen se kesti enään 3pv ja r testi heti melkein nega.. Ja uskon kyllä että saisit lyhyen kaavan :)
 
Takaisin
Top