Miten jannn voit?![]()
Eilen illalla alkoi vähän enemmän vuotaa kuin ke/to päivä. Jatkunee samana tänään. En vaan tiedä mikä on normaalia. Kipuja edelleen ajoittain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten jannn voit?![]()

No joka tapauksessa rakenteissa ei mitään poikkeavaa, kaikki kunnossa, luut, aivot, sydän, keuhkot kaikki. Niin huojentunut olo.
Vauva liikkui rivakasti, vilkutteli ihan tosissaan menemään, niin et ultraajaakin nauratti 

Jann, hirmuisesti voimia
Älä lue seuraavaa, jos tekee pahaa, on ihan ok, jos mun uutiset tuntuu tilanteessasi pahalta. En pahastu. Haluan kuitenkin jakaa tämän teidän kanssa kun kävin siellä ultrassa.
Meille tulee pikkupoika
Mies oli ihan riemastunut poikauutisista
Painoarvio 372g, vastasi täysin viikkoja 20+4, hyvin kasvaa keskikäyrillä, oli niin kova liikkumaan, että lääkärillä meinas jo hikeä pukata, kun kaveri vilautteli milloin munuaista ja millon pyllyä, kun ois aivot pitänyt saada tutkittuaNo joka tapauksessa rakenteissa ei mitään poikkeavaa, kaikki kunnossa, luut, aivot, sydän, keuhkot kaikki. Niin huojentunut olo.
Vauva liikkui rivakasti, vilkutteli ihan tosissaan menemään, niin et ultraajaakin nauratti
Mulla istukka edessä, niin liikkeitä tunnen siksi vähän heikommin, nyt jo kuitenkin paremmin kuin aiemmin. Kontrollia ei tarvita onneksi, kun on sen verran ylhäällä. Saatiin kehua myös hyvännäköisestä istukasta ja kauniista napanuorasta.
Tuntuu ihan uskomattomalta olla täällä saakka kaiken sen epätoivon jälkeen
Tuleeko meille vihdoinkin pikkupoika, en kestä![]()
mä saan omani sitten joskus
ehkä jo vuoden päästä Ei tunnu pahalta, ihana juttu, onnea pojastamä saan omani sitten joskus
ehkä jo vuoden päästä
![]()

Jann, hirmuisesti voimia
Älä lue seuraavaa, jos tekee pahaa, on ihan ok, jos mun uutiset tuntuu tilanteessasi pahalta. En pahastu. Haluan kuitenkin jakaa tämän teidän kanssa kun kävin siellä ultrassa.
Meille tulee pikkupoika
Painoarvio 372g, vastasi täysin viikkoja 20+4, hyvin kasvaa keskikäyrillä, oli niin kova liikkumaan, että lääkärillä meinas jo hikeä pukata, kun kaveri vilautteli milloin munuaista ja millon pyllyä, kun ois aivot pitänyt saada tutkittuaNo joka tapauksessa rakenteissa ei mitään poikkeavaa, kaikki kunnossa, luut, aivot, sydän, keuhkot kaikki. Niin huojentunut olo.
Mulla istukka edessä, niin liikkeitä tunnen siksi vähän heikommin, nyt jo kuitenkin paremmin kuin aiemmin. Kontrollia ei tarvita onneksi, kun on sen verran ylhäällä. Saatiin kehua myös hyvännäköisestä istukasta ja kauniista napanuorasta.

Jann, hirmuisesti voimia
Meille tulee pikkupoika
Vastahan sinäkin plussasit, mihin tää aika oikein menee
Tiettekö kun on niin energinen, saa paljon aikaan, mikään ei suuremmin veetytä, kaikkivoipa fiilis
Ansaitsis hyvin kun sais tätä myytyä muillekin.Ei tunnu pahalta, ihana juttu, onnea pojastamä saan omani sitten joskus
ehkä jo vuoden päästä
![]()

Ihan varmasti saat. Mäkin oon päättänyt että prkl tänä vuonna tuun raskaaksi.
Onnea zarar pojasta![]()
Tulet varmasti, oispa ihana tulla tänä vuonna raskaaksi :) pysyvästi!!! Tai siis 9kuukaudeksi15.4. mulla ivf suunnittelukäynti siis :) menispä aika nopeasti..haluisin kyllä yhteen inssiin ennen sitä
mutta mutta en tiedä kannattaako..katsotaan mitä saa aikaiseksi kun vuoto joskus loppuu..kai se huhti-toukokuu tulee pian

Tulet varmasti, oispa ihana tulla tänä vuonna raskaaksi :) pysyvästi!!! Tai siis 9kuukaudeksi15.4. mulla ivf suunnittelukäynti siis :) menispä aika nopeasti..haluisin kyllä yhteen inssiin ennen sitä
mutta mutta en tiedä kannattaako..katsotaan mitä saa aikaiseksi kun vuoto joskus loppuu..kai se huhti-toukokuu tulee pian
Ihanaa ettei sen pidempään tarvi odottaa :) ja eikös sen jälkeen pääse sit kierron mukaan alottaan hoidot :)

Joo, toivottavasti toukokuussa sit ois jo punktio?? Tai kesäkuun alussa. Ja että pääsisi tuoresiirtoon, muuten menee syksyyn pas
Jukkis etköhän saa irrotuspiikin!
me saatiin makkarin seinät maalattua, mietin mikä ois uus projekti et saa ajatuksia muualle. Keväällä voi vasta terassia rempataKoska teillä on alkanu menkat kun ootte syöny teroja? Lopetin tiistaina niiden syönnin..![]()
Onnea zarar.![]()

Onneks yleensä kevät menee tosi nopeasti, ainakin itellä. Talvella aika vaan mateleeme saatiin makkarin seinät maalattua, mietin mikä ois uus projekti et saa ajatuksia muualle. Keväällä voi vasta terassia rempata
![]()
Jahka tästä arkeen päästään taas niin kohta on jo puut hiirenkorvilla