Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Ei mee ihan läpi joulupöydässä kieltäytyä lasista punaviiniä ja alkukaloista (graavi, mäti ym.) anoppi on liian haukka näissä
Ahaa tarkka anoppi
mulla menis helposti läpi kun oon niin nirso. Suunnittelinkin et sit kun oon raskaana niin tuntuu etten haluis kertoo kellekään mulle kun tietty miehelle ja teille
ja muille vasta sit kun on tarpeeks viikkoja.. Niin kauheet traumat jätti kyllä muhun se kkm 

vitsi on niin malttamaton olo, toivottavasti kierto ei mee ihan vituralleen ens kuussa ja pääsis siirtoon ettei osu viikonlopulle
Sofia ei sullakaan enään kauaa et pääset tositoimiin!
ruokaravintolassa ja juhlapyhinä ja marotonpuhelun yhteydessä ( näitä on siis ehkä kaks vuodessa) ja mulla on aina viiniä kaapissa. Just aattelin että täytyy mennä alkoo kun alkaa loppua mutta ihanat asiakkaat pitää mut viinissä 
MIKSI silloin kun on oikeesti kipee ja ihan paskana, kaikki veriarvot on spot on?? Sit kun tunnet olevas elämäs kunnossa, kaikki arvot kertoo et heität veivis viikon sisään?! 

Pieni muutaman viikon hengähdystauko tässä vuoden vaihteessa siis ja sitten päästään jatkamaan.