Raskaaksi 2019

Kyllä se ferritiini jotain taisi uumoilla :nailbiting: Eilen joulunviettoon ajaessa alkoi jalkoja särkeä ja lopulta päätä, tänään nousi lämpöä ja alkoi kurkkukipu :dead: Loistavaa. Ei sit muuta kun testaan Tampereen drive-in koronatesti :banghead: Äitin kanssa jännätään tuloksia nyt sit 37 tuntia :arghh:

Ja sisko on ihan kypsä kun soitin sille että ei oo nyt sit mutsille tulemista tänään :bag:

Voi vitalis, olis nyt joku muu lavantauti kun se saatanan korona. Tullut kyllä viime viikolla nuohottua kaikki otolliset paikat terveyskeskuksista labroihin...

Mut hei! Teille oikein hyvää joulua, tää on taas vaan tää mun tuuri, surullisen kuuluisa sellainen :hilarious: Jaa niin ja auto hajos eilen, eli ollaan vuokra-autolla liikenteessä :hilarious::hilarious:

Mulla iski tylsyys ja kaivelin kaappeja, löyty pari ovistestiä:rolleyes: vois melkein tehdä näin joulun ratoksi yhden kohta, nyt kp11:grin

Kp 30/29. Täällä ollaan joulun vietossa enkä ottanut niitä testejä mukaan. Kp 12 ollut seksiä, muutoin oviksen aikoihin ei mitään toimintaa makkarissa, oon hyvin epäileväinen onnistumisen suhteen. Ärsyttää kun ennen kellon tarkka kierto on alkanut heittämään häränpyllyä.

Jahans kp12 ja munisjuilintaa ekojen limojen kanssa. Ettei vaan taas olisi ovis tulossa ihmisten aikaan :hilarious: Noh, tänään ajellaan takaisin kotiin niin vois aloittaa ovistestailun...

Vaikka siis lääkärin mukaan mitään ovista edes pitäisi tapahtua näillä arvoilla :shifty: Enemmän luotan omiin tuntemuksiin! Koronatestin tulosta ei näy vieläkään ja naama on ihan kamalassa kunnossa kun hautunut maskien alla koko joulun :hungover: Olo onneksi on ihan normaali :smug:

Tonni,täällä kans kp12 ja heräsin aamulla munisten juilintaan:troll: mua kiinnostaa et millon ovis tulee niin tietäis vähän millon seuraavat menkat alkais, muuten ei niin väliä kun ei tässä luomusti oo paljon tsäänssejä

Jannn yhdyn muihin, koita olla stressaamatta. Käy ihmeessä uusinta hcg - verikokeissa maanantaina. Toivottavasti siellä on vain hyviä uutisiaa sinulle ❤️

Sain ultran maanantaille. Silloin pitäisi olla 6+4-6+5. Veikkaan että kehitys loppunut joskus rv5. Tärkeintä nyt saada tietää, ettei ole kohdunulkoinen.

Tsempit Jannn! :Heartred Onneksi pääset heti maanantaina ultraan.

Minulla on tällaiset loputtomat menkat näköjään.:bored: Tiputtelu alkoi silloin melkein kaksi viikkoa sitten. Sitten viidentenä päivänä alkoi muuttua kunnon menkoiksi. Melkein viikon vuoti ihan hulluna. Sitten alkoi vähentyä ja luulin jo pariin otteeseen että loppuivatkin. Mutta sitten aina tuleekin yllättäen taas vuotoa ja jopa hyytymiä samalla. Ja nyt taas tiputtaa.
Loputon suo siis ihmiselle, jolla on ollut pitkään menkat n. 3 vrk.:shifty: En tiedä pitäisikö tässä huolestua, että jotain on vialla. Hcg oli kuitenkin lähes nollassa, että mitään raskauteen liittyvää tämä ei voi olla. Voiko terolutit sotkea kierron näin?

Noh, ainakin voi ottaa rennosti tämän kuukauden. Millään ei tällä vuotomäärällä ehdi limakalvo siihen kuntoon, että raskaus olisi mahdollinen (nyt siis kp 9). Ihan kuin nyt luomuna olisi muutenkaan mahdollista.:hilarious:

Tsempit Jannn! :Heartred Onneksi pääset heti maanantaina ultraan.

Minulla on tällaiset loputtomat menkat näköjään.:bored: Tiputtelu alkoi silloin melkein kaksi viikkoa sitten. Sitten viidentenä päivänä alkoi muuttua kunnon menkoiksi. Melkein viikon vuoti ihan hulluna. Sitten alkoi vähentyä ja luulin jo pariin otteeseen että loppuivatkin. Mutta sitten aina tuleekin yllättäen taas vuotoa ja jopa hyytymiä samalla. Ja nyt taas tiputtaa.
Loputon suo siis ihmiselle, jolla on ollut pitkään menkat n. 3 vrk.:shifty: En tiedä pitäisikö tässä huolestua, että jotain on vialla. Hcg oli kuitenkin lähes nollassa, että mitään raskauteen liittyvää tämä ei voi olla. Voiko terolutit sotkea kierron näin?

Noh, ainakin voi ottaa rennosti tämän kuukauden. Millään ei tällä vuotomäärällä ehdi limakalvo siihen kuntoon, että raskaus olisi mahdollinen (nyt siis kp 9). Ihan kuin nyt luomuna olisi muutenkaan mahdollista.:hilarious:

Voi harmi :( toivottavasti rautavarastot ei tipu kovasti :sorry:

Tää on kumma kun aina kun pissaan noihin cb tikkuihin niin ne hymyilee, siis toisaalta hyvä että tuntee itsensä ja tietää koska tikuttaa niin ei mee kun yks tikku :king ja kun kokeilee samasta purkista niin tikku on hyvinkin hailakka
Kiva joulu, vaikka ei nyt pääse tätä ovista hyödyntämään :sad010

Liitteet

• 20201225_143313.jpg
    20201225_143313.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 159
  • 20201225_143305.jpg
    20201225_143305.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 156
Kp 16 tänään.. Hitto näitä sofin testejä.. Onko tää nyt plussa vai ei.. Ois pitäny pysyä niissä rfsu ovis testeissä ne on vaan parhaita mulle..

Liitteet

• IMG_20201225_150748.jpg
    IMG_20201225_150748.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 164
Kp 16 tänään.. Hitto näitä sofin testejä.. Onko tää nyt plussa vai ei.. Ois pitäny pysyä niissä rfsu ovis testeissä ne on vaan parhaita mulle..

Mulle taas sopii just sofit :scratch eikai se ihan plus ole? Huomenna tai illalla uusiks?

Kp 30/29. Täällä ollaan joulun vietossa enkä ottanut niitä testejä mukaan. Kp 12 ollut seksiä, muutoin oviksen aikoihin ei mitään toimintaa makkarissa, oon hyvin epäileväinen onnistumisen suhteen. Ärsyttää kun ennen kellon tarkka kierto on alkanut heittämään häränpyllyä.
Kp 31/29. Toissakierto oli ensimmäinen ikinä kun venyi, silloin 37 päivään. Muutoin on ollut aina 29 päivää niin kauan kun muistan. Viime kierto olikin näemmä 28 mut menee toki lähelle tuota normaalia 29 päivää. Jotenkin turhauttaa jos kroppa on sekaisin ja kierrot alkaa sekoilemaan. 31v ikää, eli ei kai sen puoleen tarvis vielä olla huolissaan mutta kun ennen ollut kierto niin kellontarkka.

Voi harmi :sad001 toivottavasti rautavarastot ei tipu kovasti :sorry:

No tätä minäkin tässä jo mietin. Ei ne ole kovin hyvät lähtökohdat seuraavaan ivf jos raudat tippuu. Pitäisiköhän käydä itse testaamassa raudat kunhan näistä pyhistä päästään? No, jos ei maanantaina vielä ole vuoto loppunut niin soitan polille ja kysyn pitääkö huolestua.

No tätä minäkin tässä jo mietin. Ei ne ole kovin hyvät lähtökohdat seuraavaan ivf jos raudat tippuu. Pitäisiköhän käydä itse testaamassa raudat kunhan näistä pyhistä päästään? No, jos ei maanantaina vielä ole vuoto loppunut niin soitan polille ja kysyn pitääkö huolestua.

Ja että voisitko aloittaa jo rautalisän

Eiks toi toinen viiva oo tummempi kun toinen? Sillonhan se ois plus. Mun silmään näyttää et ois tummempio_O

Tää on kumma kun aina kun pissaan noihin cb tikkuihin niin ne hymyilee, siis toisaalta hyvä että tuntee itsensä ja tietää koska tikuttaa niin ei mee kun yks tikku :king ja kun kokeilee samasta purkista niin tikku on hyvinkin hailakka
Kiva joulu, vaikka ei nyt pääse tätä ovista hyödyntämään :sad010

Aika jännä toi, et digi hymyilee, mutta toi liuska on todella noin haileao_O miksihän tikku ei näytä ovista?

Takaisin