Raskaaksi 2019

Ompas täällä hiljaista.. Onko kaikki jo niin joulu moodissa :happy:

Mä oon nollannut päätä huolella, siivonnut asuntoa lattiasta kattoon ja nukkunut pitkään:grin ei oo mitään hajua mikä kiertopäivä meneillään, ootan vaan seuraavia menkkoja et pääsee tikuttamaan ovista. Ei oo jotenkin yhtään joulufiilistä, toivottavasti tulee kun sain pari vapaatakin joululle :)

Ei ole kyllä yhtään joulufiilistä :shifty: jospa sitten aattona hieman. Vaikka sekin menee koronaa pelätessä varmaan :hungover:

Joulufiilis on hakoteillä täälläkin. Lähinnä kauhistuttaa koko joulu, kun sillon selviää lähipiirille uutiset. En olis halunnut vielä, kun ei tiedä onko siellä edes ketään tai ainakaan hengissä. Tottakai joulua on tullut tässä laiteltua ihan tyttärenkin takia. Olispa edes lunta:sorry:

Mä oon nollannut päätä huolella, siivonnut asuntoa lattiasta kattoon ja nukkunut pitkään:grin ei oo mitään hajua mikä kiertopäivä meneillään, ootan vaan seuraavia menkkoja et pääsee tikuttamaan ovista. Ei oo jotenkin yhtään joulufiilistä, toivottavasti tulee kun sain pari vapaatakin joululle :)

Mulla ei kans oo vaikka ehkä se tulee sitten kun pääsee näkeen lasten riemun. Oon ite aattona töissä ja vaan 25pv vapaalla. Onneks aina menee sit aatosta eteenpäin nopeesti :hilarious:

Joulufiilis on hakoteillä täälläkin. Lähinnä kauhistuttaa koko joulu, kun sillon selviää lähipiirille uutiset. En olis halunnut vielä, kun ei tiedä onko siellä edes ketään tai ainakaan hengissä. Tottakai joulua on tullut tässä laiteltua ihan tyttärenkin takia. Olispa edes lunta:sorry:

Miksi ette säästä uutista? :happy: uskon että odottaa vain että tietäisi että kaikki on hyvin :arghh: on tää vauvan haluaminen/odottaminen yhtä piinapäivää :wtf:

Täällä ainakin töitä hulluna joulusta sitte 3vk lomautusta, tulee kyllä tarpeeseen kesällä olin viikkon lomalla. Muuten menny leipoessa ja joulujuttuja :santa

Ah ei sais sanoo näin mutta oisin kans pienen lomautuksen tarpeessa mitä tuskin tulee tapahtuun.. :hilarious: jotenkin on ollu ihan väsyny kokoajan ja tuntuu ettei saa aikaseksi mitään

No juu, kohta alkaa ne rokotukset.. Jospa kevääseen mennessä ois tilanne normaali :nailbiting:

Paitsi nyt on joku uusi versio koronasta liikkeellä, ehkä tehoaa rokote siihenkin..ja menee vuosi varmaan että kaikki rokotettu, enkä luota siihen rokotteeseenkaan :hilarious: ainakin jotain haittoja siitä varmaan tulee, mikäli edes toimii koronaa vastaan :wtf:
Onneks parin viikon loma alkaa keskiviikon töiden jälkeen :hello2 mekin kerromme jouluna, mutta molempien vanhemmat tietää jo, eli enää miehen siskon perheelle kerrotaan ja miehen veljelle ja serkulle. Ellei korona peru joulua..

Miksi ette säästä uutista? :happy: uskon että odottaa vain että tietäisi että kaikki on hyvin :arghh: on tää vauvan haluaminen/odottaminen yhtä piinapäivää :wtf:

Ei mee ihan läpi joulupöydässä kieltäytyä lasista punaviiniä ja alkukaloista (graavi, mäti ym.) anoppi on liian haukka näissä

Mulla ei kans oo vaikka ehkä se tulee sitten kun pääsee näkeen lasten riemun. Oon ite aattona töissä ja vaan 25pv vapaalla. Onneks aina menee sit aatosta eteenpäin nopeesti :hilarious:

Mulla taas aatonaatto ja aatto vapaa, sit välipäivät töissä:rolleyes: jospa sitä ens vuonna olis raskaana edes jouluna:smiley-angelic006

Meidän joulu uutiset kun tosiaan meni piparikisi, mut tällä kertaa kyl kerrottiin keskenmenosta anopille - saatiin lapsikin hoitoon nyt viikonlopuksi. Ihan kiva ennen kun nyt huomenna NKL:lla lääkärikin ja selvii jatkot - ehkä kaivan jostain ees vähän joulumieltä, vaikka tuskin toi esikoinen vielä ihan konseptia ymmärtääkään, aikuiset saa sit ihan vapaasti seurata kun kittaan valkkaria, mätiä ja graavia kolmin käsin - toivottavasti en nyyhkyttäen :hilarious:

No mut joo, oon yllättänyt et tää prosessi ei oo ihan samaa huutoitkua kuin sillon toissa syksynä, mut on tääkin kyllä syvältä. Toisaalta siirtyi jo ajatus takaisin ns vanhaan - yrittämis oravanpyörään voikin siirtyä tilaamalla jäätävän määrän ovistestejä :rolleyes:

Meidän joulu uutiset kun tosiaan meni piparikisi, mut tällä kertaa kyl kerrottiin keskenmenosta anopille - saatiin lapsikin hoitoon nyt viikonlopuksi. Ihan kiva ennen kun nyt huomenna NKL:lla lääkärikin ja selvii jatkot - ehkä kaivan jostain ees vähän joulumieltä, vaikka tuskin toi esikoinen vielä ihan konseptia ymmärtääkään, aikuiset saa sit ihan vapaasti seurata kun kittaan valkkaria, mätiä ja graavia kolmin käsin - toivottavasti en nyyhkyttäen :hilarious:

No mut joo, oon yllättänyt et tää prosessi ei oo ihan samaa huutoitkua kuin sillon toissa syksynä, mut on tääkin kyllä syvältä. Toisaalta siirtyi jo ajatus takaisin ns vanhaan - yrittämis oravanpyörään voikin siirtyä tilaamalla jäätävän määrän ovistestejä :rolleyes:

Jostain kaivautui kumman sama fiilis. Kaupasta tarttui paketti ovistikkuja matkaan... Siihen en ainakaan usko, että arvon solumöykky päässä estäisi ovulaation! Joka hiton kierto on ovisplussa tullut ja lämmöt kohonneet, joskus aiemmin ja joskus myöhemmin.

Perkele, yritetään vaikka sitten piruttamme! Eikä tätä aikaa ennen lääkäriä voi hukkaankaan heittää. Peruttiin uuden vuoden juhlinnat kahden kaveripariskunnan kanssa, kukaan tänne pääkaupunkiseudulle muualta halua, varsinkaan raskaana :hilarious: Joten kaksin juhlitaan uutta vuotta ja oviksen pitäisi olla siinä nurkilla :p

Ah ei sais sanoo näin mutta oisin kans pienen lomautuksen tarpeessa mitä tuskin tulee tapahtuun.. :hilarious: jotenkin on ollu ihan väsyny kokoajan ja tuntuu ettei saa aikaseksi mitään
Mä ajattelin kans silloin koronan alkuaikoina että saispa olla 2vk karanteenissa. Ei niinkään varmaan sais ajatella. Oon kanssa aika lopou ja lepo tulee tarpeeseen, vaikka pitäs olla onnellinen että saa herätä töihin. Mä meinaan lomalla ulkoilla ja käydä salilla ja nukkua :sleep011

Mies aloitti jo lomansa, mun pitäisi nyt vielä kolme päivää raahautua toimistolle. Alkuviikosta tulee vielä tilintarkastaja tekeen inventaarioo, jippii :shifty: Se siitä "En tapaa tuntemattomia ennen joulua" :dead:

Paljon on ollut lehdissä juttua työntekijöiden joululahjoista ja pitää sanoa, että pääkonttori yllätti oikein positiivisesti! Raha on aina kiva. Varsinkin kun auto pitää outoa ääntä ja kissalla on hammaskiven poisto :hilarious:

Mut joo, keskiviikon jälkeen lungisti ja 4.1 takas konttuurille. Loma tulee tarpeeseen.

Mä en edes viitsi kertoa mitä me saatiin joululahjaksi. Kaupungin hommissa on pikkuisen toisen tyyppiset joululahjat:hilarious: saatiin myös kangasmaskeja:rolleyes: jokin oli mennyt ompelussa pieleen:hilarious: muistuttivat enemmän kuonokoppaa:hilarious:

Täällä loma alkaa 22 päivä eli 2 päivää vielä töitä :grin Mun pitäis kans käydä hakemassa oma joulumuistiainen toisesta työyksiköstä, saa nähdä onko meilläkin jotain maskeja paketissa tyylisesti :hilarious:

Muuten en ole täällä ehtinyt lueskella, kun hirveellä kiireellä olen vääntänyt laatikot, sinapit ja lisäksi siivonnut saunasta lähtien kaiken. Kuusikin tuotiin tänään sisälle :grin
Aattelin leipomisen jättää lähemmäksi joulua. Mä olen kyllä ihan joulufriikki mut tänä vuonna en vaan oo jaksanut yhtä paljon kun aiemmin, oon ihan poikki pienistäkin hommista niin on pitänyt vähän höllempää linjaa leipomisen yms suhteen :playful:

Sais kyllä tulla lunta, tuo vesisade on kyllä tympeä :bag:

Mä en edes viitsi kertoa mitä me saatiin joululahjaksi. Kaupungin hommissa on pikkuisen toisen tyyppiset joululahjat:hilarious: saatiin myös kangasmaskeja:rolleyes: jokin oli mennyt ompelussa pieleen:hilarious: muistuttivat enemmän kuonokoppaa:hilarious:

Voin samaistua, kaupungin leivissä oon mäkin :hilarious:

Takaisin