Raskaaksi 2019

Ei mee ihan läpi joulupöydässä kieltäytyä lasista punaviiniä ja alkukaloista (graavi, mäti ym.) anoppi on liian haukka näissä

Ahaa tarkka anoppi :hilarious: mulla menis helposti läpi kun oon niin nirso. Suunnittelinkin et sit kun oon raskaana niin tuntuu etten haluis kertoo kellekään mulle kun tietty miehelle ja teille :hilarious: ja muille vasta sit kun on tarpeeks viikkoja.. Niin kauheet traumat jätti kyllä muhun se kkm :wtf:

Joo ei oo kyl minkäänlaista uskoa siihen että ois ennen ensjoulua raskaana :hilarious: tai sit se on vaan se kun sitä ei osaa edes kuvitella :smiley-ashamed008
Noh toivottavasti.

Ja ymmärrän ton kyllä mullakaan ei menis läpi viinilasista kieltäytyminen, joulupöydässä anoppilassa :nailbiting:

Komppaan jannnia, jo ennen joulua synnyttänyt :rolleyes:

Haha, ihana kun te ootte niin luottavaisia:Heartred vitsi on niin malttamaton olo, toivottavasti kierto ei mee ihan vituralleen ens kuussa ja pääsis siirtoon ettei osu viikonlopulle:sorry: Sofia ei sullakaan enään kauaa et pääset tositoimiin!

Mulla ei minis viinilasista kieltäytyminen missään seurassa läpi, ees kaverin kanssa marotonpuhelun aikana juomattomuus ei menis läpi :banghead: tää tunnustus saa mut kuulostaa alkoholistilta :wtf: tosiasiassa juon aina vaan ravintolassa :laughing001 :laughing014 ruokaravintolassa ja juhlapyhinä ja marotonpuhelun yhteydessä ( näitä on siis ehkä kaks vuodessa) ja mulla on aina viiniä kaapissa. Just aattelin että täytyy mennä alkoo kun alkaa loppua mutta ihanat asiakkaat pitää mut viinissä :Heartred:Heartred tän joulun saldo on 1 kukkanen 1 glögi 1kermalikööri 4 pulloo viiniä :cheers

Joo siis tosta syystä mekin mentiin ennen joulua ultraan - kenellekkään ei mee läpi jos mulle ei graavikalat kelpaa. Siis lapsena jos sai valita niin muut lapset halus karkkia ja mä paketin kylmäsavulohta tai graavilohta :hilarious::hilarious:

Naikkarilla käyty, keskenmeno tuomio pysyi ja pääsen tyhjennykseen osastolle juhlavasti aaton aattona.. valitettavasti tämä laskettiin vasta toiseksi keskenmenonsi joten tutkimuksiin ei pääse ja huhtikuussa saa lapsettomuus tutkimus puolelle soitella että ottavatko enää sinne vai miten :meh:

Vois kyl ottaa varaslähdön ja käydä hakee mätileipä ainekset kaupasta. Tänään kävin lounaalla sushilla, viel kun olis valkkaria tai glökiä niin avot :santa

Joo siis tosta syystä mekin mentiin ennen joulua ultraan - kenellekkään ei mee läpi jos mulle ei graavikalat kelpaa. Siis lapsena jos sai valita niin muut lapset halus karkkia ja mä paketin kylmäsavulohta tai graavilohta :hilarious::hilarious:

Naikkarilla käyty, keskenmeno tuomio pysyi ja pääsen tyhjennykseen osastolle juhlavasti aaton aattona.. valitettavasti tämä laskettiin vasta toiseksi keskenmenonsi joten tutkimuksiin ei pääse ja huhtikuussa saa lapsettomuus tutkimus puolelle soitella että ottavatko enää sinne vai miten :meh:

Vois kyl ottaa varaslähdön ja käydä hakee mätileipä ainekset kaupasta. Tänään kävin lounaalla sushilla, viel kun olis valkkaria tai glökiä niin avot :santa

Voi ei, olen niin pahoillani ja vielä ennen joulua koko show:Heartred paljon jaksamista teille:Heartred

Kp 27/29, ei mitään oireita. Jos oikein kuvittelee niin vähän ällö olo mutta varmaan syömisistä. Jouluaattona pitäis alkaa menkat...en testaa ennen kun on myöhässä, mutta ei oo kyllä minkään sortin odotuksia tästä kierrosta.

Haha, ihana kun te ootte niin luottavaisia:Heartred vitsi on niin malttamaton olo, toivottavasti kierto ei mee ihan vituralleen ens kuussa ja pääsis siirtoon ettei osu viikonlopulle:sorry: Sofia ei sullakaan enään kauaa et pääset tositoimiin!

Tiedän tunteen, en muista koska ois toivonut että menipä joulu ja uv nopeesti :hilarious:. Tuntuu että mulla se kierto ainakin on nyt ihan päin puuta :nailbiting: ovis tikut oli vielä ihan plankkoja ja nyt on kp14 :dead: :mad:

Mulla ei minis viinilasista kieltäytyminen missään seurassa läpi, ees kaverin kanssa marotonpuhelun aikana juomattomuus ei menis läpi :banghead: tää tunnustus saa mut kuulostaa alkoholistilta :wtf: tosiasiassa juon aina vaan ravintolassa :laughing001 :laughing014 ruokaravintolassa ja juhlapyhinä ja marotonpuhelun yhteydessä ( näitä on siis ehkä kaks vuodessa) ja mulla on aina viiniä kaapissa. Just aattelin että täytyy mennä alkoo kun alkaa loppua mutta ihanat asiakkaat pitää mut viinissä :Heartred:Heartred tän joulun saldo on 1 kukkanen 1 glögi 1kermalikööri 4 pulloo viiniä :cheers

Meillä on kauhee kasa erilaisia glögejä ja punaviinejä tupareista, ja hyi yök en tykkää yhtään ja ajattelin laittaa niitä jouluna kiertoon. :hilarious: oon varmaan vähän lapsen kengissä kun mun mielestä kaakaoon eikä glögiin sovi alkoholi :hilarious:

Gaaaah en enää tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa :hilarious: Mittautin nyt uudestaan ne ferritiinit kun on kolme kuukautta rautaa takana orjallisesti joka päivä. Noh, lähtöarvo oli 34,1 ja nyt 176. Eli joko joku tulehdus päällä kropassa tai sitten labrassa joku moka :hilarious: Kenenkään ferrit nouse tota tahtia vaikka nuolisi päivittäin alasinta ja söisi nauloja.

Otin sit tohtorille soittoajan huomiselle :nailbiting: Ja googlailen tässä syöpiä :shifty: MIKSI silloin kun on oikeesti kipee ja ihan paskana, kaikki veriarvot on spot on?? Sit kun tunnet olevas elämäs kunnossa, kaikki arvot kertoo et heität veivis viikon sisään?! :pompus:

Mutta endokirran lähete eteni ja hyväksyttiin. Kiireellisyysluokka yli 30 päivää :finger:

Tiedän tunteen, en muista koska ois toivonut että menipä joulu ja uv nopeesti :hilarious:. Tuntuu että mulla se kierto ainakin on nyt ihan päin puuta :nailbiting: ovis tikut oli vielä ihan plankkoja ja nyt on kp14 :dead: :mad:

Mulla nyt punktion jälkeen kp9 ja ekat limat bongattuo_O täytyy kyllä tikuttaa ovista et tietää vähän miten seuraavat menkat alkaa. Mut hei, enään ens vko tätä vuotta ja sit tammikuu! Ei enää kauaa:Heartred

Vieläkö joku piinailee tän vuoden puolella?

Piinailen :nailbiting:
Dpo 9 ja 9,5 päivää ovitrellesta. PCn olen eilen ja tänään jotain viivanpaikkoja/poistuvaa ovitrelle haamuja saanut näkyviin. En saa oikein kuvaan eikä ne livenäkään paljon selvempiä ole :hilarious:

Liitteet

• IMG_20201222_110048.jpg
    IMG_20201222_110048.jpg
    58.8 KB · Katsottu: 166
  • IMG_20201222_105715.jpg
    IMG_20201222_105715.jpg
    60.4 KB · Katsottu: 179
No enhän minä osannut olla täältä poissa.o_O Eli unohdetaan totaalinen tauko. Joten kahlasin teidän jutut läpi (ja unohdin jo suurimman osan). I'm back!:hilarious:

Tänään sain jatkosuunnitelmat selville. Sovittiin, että ilmoittelen tammikuussa kun menkat alkaa niin päästään tekemään tarkempi aikataulu. Mutta alustavasti punktio suunnitteilla helmikuun lopulle. Olen tyytyväinen. :happy: Pieni muutaman viikon hengähdystauko tässä vuoden vaihteessa siis ja sitten päästään jatkamaan.

Mietin tuossa teidän juttuja lukiessani, että minun olisi ollut helppo salailla raskautta jouluna, jos plussa olisi tullut. Minä kun en normaalistikaan tykkää juoda alkoholia (koska se enimmäkseen on pahaa) paitsi muutamia hedelmäisiä kuohareita vähän. Samoin on kalojen laita. Olen vasta viime vuosina oppinut syömään vähän kalaa, mutta se että skippaan kalat juhlapöydässä ei vieläkään olisi mikään ihmetyksen aihe. :hilarious:

Minulla on tavoite ottaa rennosti joulu. Aatto ollaan äidin luona, joten siihen ei tarvitse valmistautua. Joten pikasiivous ja muutamat jouluherkut riittää. Leipomisiakaan ei tänä vuonna ole kuin joulutortut (valmiista taikinasta, joten en tiedä voiko tätä leipomiseksi kutsua). Vähän tuntuu kummalta kun olen valmistellut niin vähän ja kiirekin puuttuu (koska ensimmäinen joulu ilman että samalla yrittää pyörittää yritystä). Mutta onhan tämä toisaalta aika ihanaa kun ei tarvitse stressata mitään.

Tänään tosiaan kp14. Jos kp17 mennessä ei oo plussa niin alan vetää kyllä terolutkia naamariin. Mutta mitä voita vanhempia kuiva ovis testeistä katsoo niin mulla on melkein sillai et se plus vois esim ihan hyvin olla huomenna..

Liitteet

• IMG_20201222_162447.jpg
    IMG_20201222_162447.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 154
Mulla nyt punktion jälkeen kp9 ja ekat limat bongattuo_O täytyy kyllä tikuttaa ovista et tietää vähän miten seuraavat menkat alkaa. Mut hei, enään ens vko tätä vuotta ja sit tammikuu! Ei enää kauaa:Heartred

Mulla oli kans jo limoja ja on ollu tuntemuksia muniksissa mutta ehkä se kohta tulee. No jep ihan kohta uus vuosi ja uudet kujeet :smiley-angelic003

Tänään tosiaan kp14. Jos kp17 mennessä ei oo plussa niin alan vetää kyllä terolutkia naamariin. Mutta mitä voita vanhempia kuiva ovis testeistä katsoo niin mulla on melkein sillai et se plus vois esim ihan hyvin olla huomenna..

Mulla kans yhtäkkiä vaan pamahtaa plus vaikka ois edellis päivänä ollu tosi haalee toinen viiva! Eiköhän se sieltä siis pian tuu:wink

Mulla on ollut jotenkin mega ketutus päivä, raskauskuvia ja ultrakuvia pamahtanut näytölle pitkin päivää ja hetkeks tuli niin epätoivonen olo että ei tästä mitään tuu. Vaikka ei olla ees siirretty mitään vielä:rolleyes: voi jeesus en aina tajua tätä omaa ajatusten juoksua. No eiköhän se tästä:grin

Takaisin