Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä palailen taas tälle puolelle. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ei ihan vielä vissiin uutinen uponnut kun lähinnä tämä tilanne tuntuu nurinkuriselta ja huvittavalta - defenssi kai se musta huumorikin on![]()

Minä palailen taas tälle puolelle. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ei ihan vielä vissiin uutinen uponnut kun lähinnä tämä tilanne tuntuu nurinkuriselta ja huvittavalta - defenssi kai se musta huumorikin on![]()
(halausmielessä, ei ryhmäseksimielessä)Nyt kp19 ja menkat alko eli varmaan normaalia pidempi seuraava kierto. Klinikkakin 10.1 asti kiinni niin silleen ei hätää :) On kyllä karseeta se stressi ja jännitys, varsinkin kun ite oon kauhee kontrollifriikki ja sekoan jos langat ei oo mun käsissämutta mä uskon et saatte hyvän saaliin!
paljon voimia 
Soittelin klinikalle vielä, meillä on nyt pakkasessa 3kpl blastojaloput 3 eivät kuulemma olleet siinä kunnossa että kannattaa pakastaa, mutta onnellisia olemme tästä määrästä. Meillä on vihdoin mahdollisuus
Kiitos vielä teille kaikille ihanille ketkä olette tsempanneet, ootte kultaakin kalliimpia

paljon jaksamista.Minä palailen taas tälle puolelle. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ei ihan vielä vissiin uutinen uponnut kun lähinnä tämä tilanne tuntuu nurinkuriselta ja huvittavalta - defenssi kai se musta huumorikin on![]()

Voi ei!:arghh: Olen pahoillani! Paljon voimia sinulle asian läpikäymiseen!Minä palailen taas tälle puolelle. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ei ihan vielä vissiin uutinen uponnut kun lähinnä tämä tilanne tuntuu nurinkuriselta ja huvittavalta - defenssi kai se musta huumorikin on![]()

Oi, ihanaa että saitte kolme mahdollisuutta pakkaseen! Jospa ainakin yksi niistä olisi teidän tuleva vauva!Soittelin klinikalle vielä, meillä on nyt pakkasessa 3kpl blastojaloput 3 eivät kuulemma olleet siinä kunnossa että kannattaa pakastaa, mutta onnellisia olemme tästä määrästä. Meillä on vihdoin mahdollisuus
Kiitos vielä teille kaikille ihanille ketkä olette tsempanneet, ootte kultaakin kalliimpia
Haha, piti naurahtaa tälle. Mutta pitäisikö meidän sopia, että tuo on halaus eikä ryhmäseksiä? Ehkä vähän käytettävämpi versio olisi tässä meidän keskustelussa.Voi paska
Mutta täällähän me ollaan joo, sitten kun taas päivä alkaisi paistamaan(halausmielessä, ei ryhmäseksimielessä)
Haha, piti naurahtaa tälle. Mutta pitäisikö meidän sopia, että tuo on halaus eikä ryhmäseksiä? Ehkä vähän käytettävämpi versio olisi tässä meidän keskustelussa.

(tai no, kun sitä pidempään kattoo...)Täysin samaa mieltä! Se oli vaan Nipan likanen mieli, joka väänsi sen ryhmäseksiksi(tai no, kun sitä pidempään kattoo...)

Tuossa kun painaa emojin päällä nappia pitkään, näkee, että sen nimi on "3some"...On kyllä outo emoji! ?! Mikähän sen koodausnimi on?grouphug?
![]()
Tuossa kun painaa emojin päällä nappia pitkään, näkee, että sen nimi on "3some"...
mitenhän se on eksynyt vauvafoorumille 
Olen pahoillaniMinä palailen taas tälle puolelle. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ei ihan vielä vissiin uutinen uponnut kun lähinnä tämä tilanne tuntuu nurinkuriselta ja huvittavalta - defenssi kai se musta huumorikin on![]()

Yksi vauvojentekotapa kai sekin...Nonnimitenhän se on eksynyt vauvafoorumille
![]()

Voimia päiviin 
:bag:
Tunnen kyllä kehoni ja olin itse diagnosoinut sen pcos joten ei mikään ihmeellinen tieto.