Täällä tänään se neuvolalääkäri ohi. Niin vaan pikkuisen sydän puksutti kun höyryveturi 150

Olo hirmu huojentunut kun mahassa ollut niin paljon hiljaisempaa viime päivinä mut tänään taas ennen neuvolaa tuntui liikkeitä. Ja ihanaa, ettei niitä sydänääniä tarvinnut hullunlailla etsiä. Tehtiin myös perus sisätutkimus, joka oli kyllä musta vähän kivulias, mutta siellä oli kaikki kunnossa. :) Lähinnä niiden suppareiden vuoksi. Töistä sen verran, ettei saikkua tarvinnut hakea lisää, kun saatiin työjärjestelyt nyt niin sujuviksi, et luvan kanssa saan välttää painavia nostoja ja keittiöhommia.

Ei ole supistellut nyt ja oon ottanut ihan rauhallisesti töissäkin. Enää 4 päivää, ennen kun alkaa loma!!!
Sitä on niin odotettu

Oon ihan raato kyllä varmaan kun 3 päivän iltavuoroputki näkyvissä, mutta eikö ne mee vaik päällään seisten kun joulun sain vapaaksi ja viikonloppuna ehdin tehdä laatikot ja piparkakkutaikinat sekä sinapit

Kuusimettäänkin raahaudutaan vielä ja kaiken kukkuraksi lunta tuli

Hommaa olis kyllä yllinkyllin, mut eiköhän tää tästä :angelic:
Ja tää pikkukaveri alkaa vaan tuntua niin todelliselta jo. Rakenne uä on mulla 8 pv tammikuuta, niin jännää

Onneksi oli osaava neuvolalääkäri ja se meni kaikkiaan hyvin. Sanoi vielä lopuksi, että kun ollaan päästy tänne rv 17+1 niin se varmuus raskauden jatkumisesta on huomattavasti suurempi ja vaikka tulisikin joku virus, mikä infektoisi äidin tai sikiön, niin sen selviytymismahdollisuudet huomattavasti aiempaa paremmat :)
Kivaa joulun aikaa leidit, toivottavasti tekin saatte pitää ansaittuja lomapäiviä