Raskaaksi 2019

Meillä oli miehenkanssa se ensikäynti tänään
mulle laihdutusta, miehelle perus spermanalyysi jonka joutuu käydä helsingissä hoitamassa? n. tunnin ajomatka mutta silti, hohhoijaa ei täällä päässä kyllä mikään hoidu.
Kyllähän niitä rakkuloita mukavasti mulla siellä oli ja kystakin ja sen kontrolli parin kk päästä :facepalm: Tunnen kyllä kehoni ja olin itse diagnosoinut sen pcos joten ei mikään ihmeellinen tieto.
Aiotaan miehenkans aloittaa tammikuusta keto.
Eikai täältä sen ihmeempää kiertopäivä nyt 50 ja tänään vasta alotin terolutkat eli häräntappomenkat jouluksi odotettavissa hiphurraa
tsemppiä kaikille :Heartred

Saisitkohan letrot jossain kohti? Tai metformiinin? Ymmärtääkseni se auttaa myös laihtumaan, mutta määrätään usein pcos tasapainottamaan verensokeria tai jotenkin niin :scratch
Tsemppiä :Heartpink

Meillä oli miehenkanssa se ensikäynti tänään
mulle laihdutusta, miehelle perus spermanalyysi jonka joutuu käydä helsingissä hoitamassa? n. tunnin ajomatka mutta silti, hohhoijaa ei täällä päässä kyllä mikään hoidu.
Kyllähän niitä rakkuloita mukavasti mulla siellä oli ja kystakin ja sen kontrolli parin kk päästä :facepalm: Tunnen kyllä kehoni ja olin itse diagnosoinut sen pcos joten ei mikään ihmeellinen tieto.
Aiotaan miehenkans aloittaa tammikuusta keto.
Eikai täältä sen ihmeempää kiertopäivä nyt 50 ja tänään vasta alotin terolutkat eli häräntappomenkat jouluksi odotettavissa hiphurraa
tsemppiä kaikille :Heartred

Hienoa että kuitenkin homma etenee! Vaikka voin hyvin samaistua kun on vaan odottelua ja hommat etenee hitaasti..

Mulla juolahti mieleeni sellanen ajatus että voiko punktion yhteydessä tehdä aukiolotutkimuksen.. Jos ois kysyy oisko nev viä siinä varmistanut tukoksen kun on hyvät lääkkeet päällä :troll:

Ihanat naiset :Heartred

Joo on se vaikka hitaasti etenee mutta etenee kuitenkin:happy:
Mulla on jus tietty määrä kiloja mitä pitäis saada ennen seuraavaa käyntiä tiputettua, niin sit jo mahdollisesti sais lisäapuja.
Ihan hyvillä mielin oon ja tosi motivoitunut.
Ihana juttu oli myös että siellä oli just se lääkäri jota toivoin että olisi, hän on just sellanen tosi ammattitaitoinen ja mukava vähän vanhempi nainen.

Ihanat naiset :Heartred

Joo on se vaikka hitaasti etenee mutta etenee kuitenkin:happy:
Mulla on jus tietty määrä kiloja mitä pitäis saada ennen seuraavaa käyntiä tiputettua, niin sit jo mahdollisesti sais lisäapuja.
Ihan hyvillä mielin oon ja tosi motivoitunut.
Ihana juttu oli myös että siellä oli just se lääkäri jota toivoin että olisi, hän on just sellanen tosi ammattitaitoinen ja mukava vähän vanhempi nainen.

Hiljaa hyvä tulee:Heartred

Tuossa kun painaa emojin päällä nappia pitkään, näkee, että sen nimi on "3some"...

Shit, oikeesti?! No, jos tuplaa mahdollisuudet... Ai kauhee :hilarious:

Täällä on kp3 ja menkat taas loppumassa :bored: Mikähän niille on tullut, että nykyään mennyt ihan parin päivän jutuksi :shifty: Tosin olin myös terveyskeskuksessa kun tän kolme päivää ollut myös jäätävä migreeni. Nyt on jos jonkinmoista kolmionappia, että saisi edes tämän kohtauksen rauhoittuun. Kyllä tää tästä (edelleen, tänne tarvitaan se supersankariemoji, ennemin kuin tuo ryhmäseksi...) :smiley-angelic006

Shit, oikeesti?! No, jos tuplaa mahdollisuudet... Ai kauhee :hilarious:
Joo, minäkin olin ajatellut, että minulla on vain likainen mielikuvitus ja tuo olisi oikeasti jokin ryhmähali. Ei tullut ennen tätä edes mieleen tarkistaa sen nimeä.

Täällä tänään se neuvolalääkäri ohi. Niin vaan pikkuisen sydän puksutti kun höyryveturi 150 :Heartred
Olo hirmu huojentunut kun mahassa ollut niin paljon hiljaisempaa viime päivinä mut tänään taas ennen neuvolaa tuntui liikkeitä. Ja ihanaa, ettei niitä sydänääniä tarvinnut hullunlailla etsiä. Tehtiin myös perus sisätutkimus, joka oli kyllä musta vähän kivulias, mutta siellä oli kaikki kunnossa. :) Lähinnä niiden suppareiden vuoksi. Töistä sen verran, ettei saikkua tarvinnut hakea lisää, kun saatiin työjärjestelyt nyt niin sujuviksi, et luvan kanssa saan välttää painavia nostoja ja keittiöhommia. :shy: Ei ole supistellut nyt ja oon ottanut ihan rauhallisesti töissäkin. Enää 4 päivää, ennen kun alkaa loma!!!
Sitä on niin odotettu :santa
Oon ihan raato kyllä varmaan kun 3 päivän iltavuoroputki näkyvissä, mutta eikö ne mee vaik päällään seisten kun joulun sain vapaaksi ja viikonloppuna ehdin tehdä laatikot ja piparkakkutaikinat sekä sinapit :hello2
Kuusimettäänkin raahaudutaan vielä ja kaiken kukkuraksi lunta tuli :thumleft
Hommaa olis kyllä yllinkyllin, mut eiköhän tää tästä :angelic:
Ja tää pikkukaveri alkaa vaan tuntua niin todelliselta jo. Rakenne uä on mulla 8 pv tammikuuta, niin jännää :nailbiting:
Onneksi oli osaava neuvolalääkäri ja se meni kaikkiaan hyvin. Sanoi vielä lopuksi, että kun ollaan päästy tänne rv 17+1 niin se varmuus raskauden jatkumisesta on huomattavasti suurempi ja vaikka tulisikin joku virus, mikä infektoisi äidin tai sikiön, niin sen selviytymismahdollisuudet huomattavasti aiempaa paremmat :)

Kivaa joulun aikaa leidit, toivottavasti tekin saatte pitää ansaittuja lomapäiviä :Heartred

Täällä tänään se neuvolalääkäri ohi. Niin vaan pikkuisen sydän puksutti kun höyryveturi 150 :Heartred
Olo hirmu huojentunut kun mahassa ollut niin paljon hiljaisempaa viime päivinä mut tänään taas ennen neuvolaa tuntui liikkeitä. Ja ihanaa, ettei niitä sydänääniä tarvinnut hullunlailla etsiä. Tehtiin myös perus sisätutkimus, joka oli kyllä musta vähän kivulias, mutta siellä oli kaikki kunnossa. :) Lähinnä niiden suppareiden vuoksi. Töistä sen verran, ettei saikkua tarvinnut hakea lisää, kun saatiin työjärjestelyt nyt niin sujuviksi, et luvan kanssa saan välttää painavia nostoja ja keittiöhommia. :shy: Ei ole supistellut nyt ja oon ottanut ihan rauhallisesti töissäkin. Enää 4 päivää, ennen kun alkaa loma!!!
Sitä on niin odotettu :santa
Oon ihan raato kyllä varmaan kun 3 päivän iltavuoroputki näkyvissä, mutta eikö ne mee vaik päällään seisten kun joulun sain vapaaksi ja viikonloppuna ehdin tehdä laatikot ja piparkakkutaikinat sekä sinapit :hello2
Kuusimettäänkin raahaudutaan vielä ja kaiken kukkuraksi lunta tuli :thumleft
Hommaa olis kyllä yllinkyllin, mut eiköhän tää tästä :angelic:
Ja tää pikkukaveri alkaa vaan tuntua niin todelliselta jo. Rakenne uä on mulla 8 pv tammikuuta, niin jännää :nailbiting:
Onneksi oli osaava neuvolalääkäri ja se meni kaikkiaan hyvin. Sanoi vielä lopuksi, että kun ollaan päästy tänne rv 17+1 niin se varmuus raskauden jatkumisesta on huomattavasti suurempi ja vaikka tulisikin joku virus, mikä infektoisi äidin tai sikiön, niin sen selviytymismahdollisuudet huomattavasti aiempaa paremmat :)

Kivaa joulun aikaa leidit, toivottavasti tekin saatte pitää ansaittuja lomapäiviä :Heartred

Ihanaa että kaikki hyvin :Heartred joko uskallat siirtyä odottajiin :binkybaby

Täällä kp8 ja perjantaina vois alkaa jo tikutteleen ovista, odotan vielä tikkuja saapuvaksi raskauskeijulta. Toivon niin että tää kierto ois normaali eikä ökypitkä niinkin edellinen:smiley-angelic001 pitäis varmaan syödä varmuuden vuoksi Terot että menkat alkais sitten viimeistään tammikuun toisella viikolla.

Ihanaa että kaikki hyvin :Heartred joko uskallat siirtyä odottajiin :binkybaby

Joo kyllä mä oon ollut siellä jo hyvän tovin. :) Tykkään vaan kirjoitella teillekin kun niin aktiivisesti seuraan kuitenkin teidän tilanteita :happy:
Ja kyllä vaan jo pelkkä sydänäänien kuuleminen huojentaa älyttömästi :Heartpink

Täällä kp8 ja perjantaina vois alkaa jo tikutteleen ovista, odotan vielä tikkuja saapuvaksi raskauskeijulta. Toivon niin että tää kierto ois normaali eikä ökypitkä niinkin edellinen:smiley-angelic001 pitäis varmaan syödä varmuuden vuoksi Terot että menkat alkais sitten viimeistään tammikuun toisella viikolla.

Mun pitää kans pitkästä aikaa tilata tikkuja ja alottaa se touhu seuraavassa kierrossa:troll: luonnolliseen kiertoon olisi pas, laskin että ovis+ ei saa pärähtää tikkuun ma/ti, muuten siirto osuisi viikonlopulle ja klinikka kiinni.

Mun pitää kans pitkästä aikaa tilata tikkuja ja alottaa se touhu seuraavassa kierrossa:troll: luonnolliseen kiertoon olisi pas, laskin että ovis+ ei saa pärähtää tikkuun ma/ti, muuten siirto osuisi viikonlopulle ja klinikka kiinni.

Missä vaiheessa kiertoa toi siirto tehdään? Heti oviksen jälkeen vai millon :bookworm:

Ei mulla erikoisemmin :) hengästyttää, turvottaa, tissit kipeet/turvonneet. Pari päivää jomotellut samasta kohdasta kohdusta/nivusesta. Toiv kohdunkasvukipuja.. ei voi olla keltsi koska eri puolelta irtosi muna/t.

Koska eka ultra? :angelic:onkohan siellä kaksoset :woot:

Mites jannn ja nipa :dummy: joko on oireita roppakaupalla :angelic:

Paljon vähemmän mitä esikoisesta (=semipaniikkia). Voispa jo tietää jotain:nailbiting:

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja miljoonasti onnea tuleviin kiertoihin. Jukkis, onko siirto nyt tähän kiertoon jo? :happy:

Missä vaiheessa kiertoa toi siirto tehdään? Heti oviksen jälkeen vai millon :bookworm:

Meillä kun on kaikki alkiot 5pv ikäsiä niin oviksesta 5pv päästä. Soitan klinikalle sitten kun ovis+ tulee ja varaan ajan. Ultrassa ei kuulemma tarvii käydä mut oon lukenut et joissain paikoissa on ultra ennen passia :)

Paljon vähemmän mitä esikoisesta (=semipaniikkia). Voispa jo tietää jotain:nailbiting:

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja miljoonasti onnea tuleviin kiertoihin. Jukkis, onko siirto nyt tähän kiertoon jo? :happy:

Ei oo valitettavasti kun osuisi siirto klinikan joulutauolle. Tammikuussa sitten :happy:

Takaisin