Raskaaksi 2019

Minä palailen taas tälle puolelle. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ei ihan vielä vissiin uutinen uponnut kun lähinnä tämä tilanne tuntuu nurinkuriselta ja huvittavalta - defenssi kai se musta huumorikin on :sour:

Voi ei, pahoittelut:sad010:Heartred

Minä palailen taas tälle puolelle. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ei ihan vielä vissiin uutinen uponnut kun lähinnä tämä tilanne tuntuu nurinkuriselta ja huvittavalta - defenssi kai se musta huumorikin on :sour:

Voi paska :sad001

Mutta täällähän me ollaan joo, sitten kun taas päivä alkaisi paistamaan :3some (halausmielessä, ei ryhmäseksimielessä)

Nyt kp19 ja menkat alko eli varmaan normaalia pidempi seuraava kierto. Klinikkakin 10.1 asti kiinni niin silleen ei hätää :) On kyllä karseeta se stressi ja jännitys, varsinkin kun ite oon kauhee kontrollifriikki ja sekoan jos langat ei oo mun käsissä:sorry: mutta mä uskon et saatte hyvän saaliin!

Juu varsinkin tämä oman kierron kontrollointi on ärsyttävää kun sitä ei kauheesti voi itse määritellä koska ne menkat alkaa ja koska ei..

Voi ei, olen niin pahoillani :sorry: paljon voimia :Heartred

Soittelin klinikalle vielä, meillä on nyt pakkasessa 3kpl blastoja:Heartred loput 3 eivät kuulemma olleet siinä kunnossa että kannattaa pakastaa, mutta onnellisia olemme tästä määrästä. Meillä on vihdoin mahdollisuus:sad015

Kiitos vielä teille kaikille ihanille ketkä olette tsempanneet, ootte kultaakin kalliimpia

Ajatella, oon ihan varma että siinä kolmikossa on teidän tuleva vauva! :hello2

Osanotot menetyksestä:Heartbigred paljon jaksamista.

Oon pahoillani, paljon voimia :Heartred

Voi ei!:arghh: Olen pahoillani! Paljon voimia sinulle asian läpikäymiseen! :Heartbigred

Soittelin klinikalle vielä, meillä on nyt pakkasessa 3kpl blastoja:Heartred loput 3 eivät kuulemma olleet siinä kunnossa että kannattaa pakastaa, mutta onnellisia olemme tästä määrästä. Meillä on vihdoin mahdollisuus:sad015

Kiitos vielä teille kaikille ihanille ketkä olette tsempanneet, ootte kultaakin kalliimpia
Oi, ihanaa että saitte kolme mahdollisuutta pakkaseen! Jospa ainakin yksi niistä olisi teidän tuleva vauva!

Minulla edelleen tiputtelee. Välillä ei juuri ollenkaan, välillä vähän enemmän. Mutta eivät nämä menkat ole vielä lähellekään, pikkuhousun suojalla pärjää. Välillä luulen, että nyt tuli enemmän, mutta taitaa valkkaria tulla myös kun ei sitten sitä verta olekaan kuin pari tippaa. Eli ei mitään uutta varsinaisesti.

Voi paska :sad001

Mutta täällähän me ollaan joo, sitten kun taas päivä alkaisi paistamaan :3some (halausmielessä, ei ryhmäseksimielessä)
Haha, piti naurahtaa tälle. Mutta pitäisikö meidän sopia, että tuo on halaus eikä ryhmäseksiä? Ehkä vähän käytettävämpi versio olisi tässä meidän keskustelussa.

Haha, piti naurahtaa tälle. Mutta pitäisikö meidän sopia, että tuo on halaus eikä ryhmäseksiä? Ehkä vähän käytettävämpi versio olisi tässä meidän keskustelussa.

Täysin samaa mieltä! Se oli vaan Nipan likanen mieli, joka väänsi sen ryhmäseksiksi :hilarious::hilarious: (tai no, kun sitä pidempään kattoo...)

Olen pahoillani :Heartred

Voi surkeus :sorry:
Miljoonasti voimia sinne, suru tulee ajan kanssa :Heartred Voimia päiviin :Heartpink

Mulla huomenna neuvolalääkäri. Jännittää niin vietävästi, löytyykö niitä sydänääniä. En kestä, jos menee taas hirmuiseksi etsimiseksi. Ja toisaalta mietin vain, jos niitä ei löydykään. Huh, muutenkin ollut tässä joulun alla kaikenlaista stressitekijää ja nyt jännitän tätäkin. Huomenna iltapäivällä sen sitten näkee :nailbiting::bag:
Maha mulla nyt on ainakin rivakasti kasvanut, nyt rv 17+0. Liikkeitä en vielä kovin hyvin tunne, semmoista hipsuttelua lähinnä satunnaisesti mut mulla kai se istukka tuossa edessä ilmeisesti vähän vaimentamassa tuntemuksia.

Valtavasti tsemppiä teille jokaiselle omiin tilanteisiinne :Heartred

Meillä oli miehenkanssa se ensikäynti tänään
mulle laihdutusta, miehelle perus spermanalyysi jonka joutuu käydä helsingissä hoitamassa? n. tunnin ajomatka mutta silti, hohhoijaa ei täällä päässä kyllä mikään hoidu.
Kyllähän niitä rakkuloita mukavasti mulla siellä oli ja kystakin ja sen kontrolli parin kk päästä :facepalm: Tunnen kyllä kehoni ja olin itse diagnosoinut sen pcos joten ei mikään ihmeellinen tieto.
Aiotaan miehenkans aloittaa tammikuusta keto.
Eikai täältä sen ihmeempää kiertopäivä nyt 50 ja tänään vasta alotin terolutkat eli häräntappomenkat jouluksi odotettavissa hiphurraa
tsemppiä kaikille :Heartred

Takaisin