Raskaaksi 2019

Oi ihanaa kirahvi, paljon onnea! :Heartred

Täällä tosiaan ultrasta tultu ja yllättäviä uutisia, folleja yht. 27kpl, keskiviikkona punktio mutta tuoresiirtoon ei päästä. Lääkäri ja hoitaja oli ihan ihmeissään kun sanoin että ei ole ollut mahassa oikeen tuntemuksia. Mutta tosiaan nyt pitää vaan ottaa iisisti ja lepäillä. Tänään illalla sitten irrotuspiikki ja huomenna piikeistä vapaapäivä:salut tammikuussa sitten pakastealkion siirto jos sinne asti päästään! Askel kerrallaan nyt vaan:Heartred

OMG, mikä spurtti ollut munilla:woot: sieltä tulee toivottavasti monta hyvää alkiota:love7 harmi tietysti että tuoresiirto menee ohi:grumpy:

Täällä tosiaan ultrasta tultu ja yllättäviä uutisia, folleja yht. 27kpl, keskiviikkona punktio mutta tuoresiirtoon ei päästä. Lääkäri ja hoitaja oli ihan ihmeissään kun sanoin että ei ole ollut mahassa oikeen tuntemuksia. Mutta tosiaan nyt pitää vaan ottaa iisisti ja lepäillä. Tänään illalla sitten irrotuspiikki ja huomenna piikeistä vapaapäivä:salut tammikuussa sitten pakastealkion siirto jos sinne asti päästään! Askel kerrallaan nyt vaan:Heartred

Oho :woot: Mitenhän sitä ite lyllertäis tossa vaiheessa :hilarious: Hyvä saalis!

Kiitos nipa ja tonni:Heartred ovat kyllä spurtin ottaneet. Mä sit koitin vielä kepillä jäätä ja kysyin että onko tuoresiirto nyt ehdoton ei, lääkäri aika tiukasti sanoi että on. Heillä rajana se 20kpl et tekevät. Mutta ehkä tässä vielä jaksaa odotella jos alkioita vaan saadaan pakkaseen:happy:

Ygh, tyhmä ovistesti haalistunut taas normaaliksi :shifty: Pidän nyt vaan näppini erossa kaikista testeistä viikonloppuun asti. Parempi mielenterveydelle.

Huikee määrä muniksia! Voidaanko nyt sit yhdessä plussata tammikuussa? :3some

Teitkö jannn illasta enää testiä :rolleyes: :bookworm:

Juu reilun tunnin pidätyksellä joku apteekkarin testi :) huomenna aamulla sama uusiks

Liitteet

• IMG_20201207_175735__01.jpg
    IMG_20201207_175735__01.jpg
    5.8 KB · Katsottu: 263
Sama testi nyt aamulla, ehkä hitusen tummunut. Voiko vielä olla kemiallinen?:oops:

Liitteet

• IMG_20201208_062243__01.jpg
    IMG_20201208_062243__01.jpg
    7.5 KB · Katsottu: 238
On tummunut, siis jannninkin testi:happy: mä ajattelin huomenna ottaa yhteyttä hoitopolkuun ja pyytää Hcg mittausta, huomenna olis tasan 2 viikkoa inssistä.

Liitteet

• IMG_20201208_062621.jpg
    IMG_20201208_062621.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 245
Sama testi nyt aamulla, ehkä hitusen tummunut. Voiko vielä olla kemiallinen?:oops:

Aika ihme kemiallinen sais kyllä olla :wink Eiköhän ole juurtunut ihan hienosti!

Täällä dpo 9 ja nega :sad001 Pitänee mennä ihan oikeille joululahjaostoksille ja odotella sitä helmikuuta kun saa alkaa lähetettä pyytelemään. Onhan meillä tosin 150€ lahjakortti Terveystalolle, jos ei pää kestä, niin voisi simpat ainakin käydä testauttamassa ennen...

Mulla piti olla irroituspiikkinä ovitrelle, mutta eilisessä ultrassa lääkäri vaihtoi sen gonapeptyliin ilmeisesti hyperi riskin takia. Eilen illalla oli sen aika, ja siis voi elämä miten se aine kirveli! Mut nyt on siitäkin selvitty, tänään vaan lepäilyä ja huomenna aamusta punktio. Alkaa vähän jo jännittää:rolleyes:

Hyvät viivat nipa ja jann! :Heartred

Tonni, onneksi se helmikuu tulee kovaa vauhtia sieltä ja niinkun sanoit voitte käydä simpat testauttaa aiemmin jos se helpottaa oloa. Mulla meinas viime keväänä totaalisesti seota pää sillon kun vuosi yritystä tuli täyteen, niin passitin miehen sinne testiin aika äkäseen:laughing001

Jukkis, lycka till punktioon :grin Sieltä ne munaset tulee :nailbiting:

Mulla varmaan menee sit vuoden kohdalla kans totaalisesti pata jumiin :hilarious: No mut sentään on ollut yksi kemiallinen, eli kyllä sielä JOKU joskus ui ja ainakaan molemmat tuubat ei oo tukossa.

Mulla piti olla irroituspiikkinä ovitrelle, mutta eilisessä ultrassa lääkäri vaihtoi sen gonapeptyliin ilmeisesti hyperi riskin takia. Eilen illalla oli sen aika, ja siis voi elämä miten se aine kirveli! Mut nyt on siitäkin selvitty, tänään vaan lepäilyä ja huomenna aamusta punktio. Alkaa vähän jo jännittää:rolleyes:

Hyvät viivat nipa ja jann! :Heartred

Tonni, onneksi se helmikuu tulee kovaa vauhtia sieltä ja niinkun sanoit voitte käydä simpat testauttaa aiemmin jos se helpottaa oloa. Mulla meinas viime keväänä totaalisesti seota pää sillon kun vuosi yritystä tuli täyteen, niin passitin miehen sinne testiin aika äkäseen:laughing001

Hyvin se menee! Saatte kultamunat talteen! :angelic:

Takaisin