Raskaaksi 2019

Mä voisin pissata huomenna eiliseen käytettyyn pc :angelic::rolleyes: näkeehän siitäkin onko tummentunut :hilarious: kokeilin siis joskus tätä :bag::laughing001 mut nyt jos tummenee kunnolla ni vois olettaa et toimi..:rolleyes: sais nyt vahvistua viivat :arghh: jos kiinnittyminen oli mahd jo viime su (kivut) tai ma (ruskeeta suojassa) niin aika hitaasti vahvistuu..mut saatto toki olla myöhemminkin..

Mä voisin pissata huomenna eiliseen käytettyyn pc :angelic::rolleyes: näkeehän siitäkin onko tummentunut :hilarious: kokeilin siis joskus tätä :bag::laughing001 mut nyt jos tummenee kunnolla ni vois olettaa et toimi..:rolleyes: sais nyt vahvistua viivat :arghh: jos kiinnittyminen oli mahd jo viime su (kivut) tai ma (ruskeeta suojassa) niin aika hitaasti vahvistuu..mut saatto toki olla myöhemminkin..

Äkkiä kipität kauppaan ostamaan tikkuja Herran jestas sentään:hilarious: apua, toi käytetty tikku juttu:laughing001 onkohan se kauhean hyvä ajatus:pompus: eiköhän ne ihan normaalisti tummu, mikä nyt on dpo11? Ei sillon välttämättä näy kaikilla edes mitään:Heartred digitkin oli jo plus!

En pääse kauppaan ennen iltapäivää :excited001 onneks yks ovistikku on aamuin! Olisipa se tumma ! Ja teen silti käytetyn pc :hilarious:

Kysymyksiä, mitä mieltä korona rokotteen ottamisesta? Meinaatteko ottaa? Ja mites jos työn puolesta se olis eturintamassa otettava o_O

Kysymyksiä, mitä mieltä korona rokotteen ottamisesta? Meinaatteko ottaa? Ja mites jos työn puolesta se olis eturintamassa otettava o_O

En kyllä haluis ekoissa olla ottamassa..en tiedä miten aikaisin työssäni tulee otettavaksi. Tosin tuskin raskaana oleville suositeltaisiin? Jos tämä raskaus pysyy...eikai se muutenkaan ole pakollinen kellekään

En ottaisi, vaikka pakotettaisiin :grin
Mieluummin irtisanoudun töistä kun otan tuon rokotteen. :hilarious:
En usko, että on ihan kaikkea tietoa rokotteesta joko julkaistu tai saatu, sillä niin nopeasti on tuotu markkinoille "pelastamaan pandemiaa". Oikeastihan rokotteita pitäisi testata ennen tuontia vuosia ja otanta olla laajaa. Tämä siis mun mielipide. Muutenkaan en usko, että auttaa mitään jos olet jo taudin sairastanut, niin kun me epäillään, että ollaan. :bag:

En myöskään ole ajatellut ottaa rokotetta:stop: työn puolesta sitä saatetaan meille kyllä tarjota, ei kiitos:stop: en kuitenkaan pääsääntöisesti työskentele erityisesti riskiryhmäläisten kanssa, vaikka asiakkaiden kanssa täytyykin koronoista huolimatta työskennellä

Onko turvallista ottaa näin alkuraskaudesta influenssa rokote?:rolleyes: saatan saada sen töiden kautta parin viikon sisällä

Onko turvallista ottaa näin alkuraskaudesta influenssa rokote?:rolleyes: saatan saada sen töiden kautta parin viikon sisällä

Raskaana on riskiryhmää influenssalle, joten neuvolasta sitä suositeltiin ja otin. Vipalla kolmanneksella kun ottaa niin voi olla vähän suojaa vauvallekin sitten kun syntyy. Toki en osaa vastata tuohon voiko ottaa alkuraskaudessakin. Kantsii kysyä neuvolasta sit ku pian sinne saat soittaa :)

Koronarokotteen näen olevan kuitenkin tarpeellinen, jos ei välttämätön et päästäis ens vuonna taas takas normaaliin. Varmasti enemmän hyötyä kuin haittaa, säästää kuolemilta ja vaikealta taudilta. Silti en oikein tiedä haluaisinko itse ottaa sitä ensimmäisten joukossa. Toki mun ei sitä tarvii miettiä kun en oo riskiryhmäläinen niin en sitä ekojen joukossa saisikaan jos haluaiskin.

Raskaana on riskiryhmää influenssalle, joten neuvolasta sitä suositeltiin ja otin. Vipalla kolmanneksella kun ottaa niin voi olla vähän suojaa vauvallekin sitten kun syntyy. Toki en osaa vastata tuohon voiko ottaa alkuraskaudessakin. Kantsii kysyä neuvolasta sit ku pian sinne saat soittaa :)

Koronarokotteen näen olevan kuitenkin tarpeellinen, jos ei välttämätön et päästäis ens vuonna taas takas normaaliin. Varmasti enemmän hyötyä kuin haittaa, säästää kuolemilta ja vaikealta taudilta. Silti en oikein tiedä haluaisinko itse ottaa sitä ensimmäisten joukossa. Toki mun ei sitä tarvii miettiä kun en oo riskiryhmäläinen niin en sitä ekojen joukossa saisikaan jos haluaiskin.

Pitää vaan ehkä jo huomenna sanoa töissä haluanko sen.. kysyin omapolulta, katsotaan mitä sanovat..

Onko normaalia että välillä tuntuu lievästi menkkakipuja? Varsinkin kakkosella käydessä (ja kun laukesin unissani)..ja ihan pientä alaselkäsärkyä on ajoittain

Pitää vaan ehkä jo huomenna sanoa töissä haluanko sen.. kysyin omapolulta, katsotaan mitä sanovat..

Onko normaalia että välillä tuntuu lievästi menkkakipuja? Varsinkin kakkosella käydessä (ja kun laukesin unissani)..ja ihan pientä alaselkäsärkyä on ajoittain

Sanosin et menkkakipuja monella on alussa! Mul tuli kans ihan alussa kerran laukeamisen jälkeen hirveet menkkajomot kohtuun ja olin ihan hätää kärsimässä et meneekö kesken. Sen jälkeen menikin jonkun aikaa ennenku uskalsi seuraavan kerran niihin hommiin :bag:

Sanosin et menkkakipuja monella on alussa! Mul tuli kans ihan alussa kerran laukeamisen jälkeen hirveet menkkajomot kohtuun ja olin ihan hätää kärsimässä et meneekö kesken. Sen jälkeen menikin jonkun aikaa ennenku uskalsi seuraavan kerran niihin hommiin :bag:

Joo en uskalla viel semmosia, vaikka en seksissä laukeakaan. Mut kaks yötä nähny nyt jotain sekoseksiunia :hilarious::hilarious:

Sikainfluenssarokotteen otin kun asuin ulkomailla silloin mutta tästä nykyisestä en osaa sanoa.

Sori tää testispämmi, lopetan sen kyllä.

Mutta tämän aamun pc:love7 voi pliis, Olispa tää nyt se meidän vauva:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 eilen oksensin jo ekaa kertaa, mukavat ajat tiedossa, jos selvitään alkua pidemmälle:lurking: mutta ihan sama se on, jos tää vaan voisi olla totta:sad010

Liitteet

• IMG_20201207_054927.jpg
    IMG_20201207_054927.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 205
Takaisin