Raskaaksi 2019

Sori tää testispämmi, lopetan sen kyllä.

Mutta tämän aamun pc:love7 voi pliis, Olispa tää nyt se meidän vauva:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 eilen oksensin jo ekaa kertaa, mukavat ajat tiedossa, jos selvitään alkua pidemmälle:lurking: mutta ihan sama se on, jos tää vaan voisi olla totta:sad010

Siitä se lähtee! Noilla oireilla menee kyllä loppuun saakka ja viiva tosi hyvän näköinen jo! :happy: :happy093

Sori tää testispämmi, lopetan sen kyllä.

Mutta tämän aamun pc:love7 voi pliis, Olispa tää nyt se meidän vauva:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 eilen oksensin jo ekaa kertaa, mukavat ajat tiedossa, jos selvitään alkua pidemmälle:lurking: mutta ihan sama se on, jos tää vaan voisi olla totta:sad010
hei vau :love7 nyt :smiley-angelic001

Ei oikein toiminut pc uusiokäyttö.. mutta ovistesti vahvistui :) :shy: ja hauskin on tuo digiovistesti :hilarious:

Luulisi että oikea pc olisi vähän vahvempi jo..nyt ei tuntunut menkkakipuakaan kakkosella..eikä seksiunia. Toiv kaikki hyvin :smiley-angelic001

Nipalla on tosi hyvä viiva! Minä jatkan testejä illalla sit :hilarious:

Liitteet

• IMG_20201207_073901__01.jpg
    IMG_20201207_073901__01.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 253
Ei oikein toiminut pc uusiokäyttö.. mutta ovistesti vahvistui :) :shy: ja hauskin on tuo digiovistesti :hilarious:

Luulisi että oikea pc olisi vähän vahvempi jo..nyt ei tuntunut menkkakipuakaan kakkosella..eikä seksiunia. Toiv kaikki hyvin :smiley-angelic001

Nipalla on tosi hyvä viiva! Minä jatkan testejä illalla sit :hilarious:

Mä en noista iltatesteistä saa kyl mitään aikaiseksi. Eilen tein normi rfsun ja ihan hailakka oli:wtf:

Mä hieman epäilinkin tota uusiokäyttöä:hilarious: mutta tässä vaiheessa sitä epätoivoissaan kuseksii vaikka minne:hilarious: iltapäivällä uutta tikkua kehiin:happy:

Mä en noista iltatesteistä saa kyl mitään aikaiseksi. Eilen tein normi rfsun ja ihan hailakka oli:wtf:

Mä hieman epäilinkin tota uusiokäyttöä:hilarious: mutta tässä vaiheessa sitä epätoivoissaan kuseksii vaikka minne:hilarious: iltapäivällä uutta tikkua kehiin:happy:

Pakko tehdä illalla kun aamulla ei ollu testiä :hilarious: iloinen yllätys jos iltatestikin tumma :) tosin en usko että löydän kaupasta pc tai että vielä tulevat postissa, mut jollain muulla sit!

Ihana seurailla täällä Nipan ja Jannnin testejä:) näyttää kyllä hyvältä molemmilla!

Eikä tosiaan kannata huolehtia, jos ne liuskat ei tummu päivittäin, koska hcg tuplaantuu noin puolentoistavuorokauden - kahden vuorokauden kuluessa. Lisäksi pitää huomioida myös, että jokaisella tuo hcg-taso yksilöllinen. Sen takia niissä viitetaulukoissakin on niin valtavat erot.

Mulla on tänään varhaisultra ja jännittää niin hitsisti, onko kaikki kunnossa.

Oonko mä ainoana tässä vaiheessa kiertoa paasaamassa täällä? :hilarious: Dpo 8 ja alamahatuntemukset saa oikeasti toivoa nousemaan... Niitä on nyt ollut perjantaina ja lauantaina, eilen taas nukkumaan mennessä ja tänään töissä istuskellessa. Ensin oli vähän sellaista keltsimäistä juilintaa, mutta nyt tänään jo ihan selkeästi keskellä alamahaa, välillä pistelee ja tuikkii :nailbiting:

Ja niin itselleni lupasin, etten pidä kirjaa oireista ja stressaa itseäni. Niin vaan ollaan taas tässä tilanteessa :lurking: Mitään muuta oiretta ei tosin ole.

Ultrassa oli kaikki hyvin❤️ Yksi tyyppi siellä oli ja vastasi mitoiltaan juuri oikein päiviään eli 7+0. Sydän pamppasi vimmatusti. Hyperstimulaatiosta tulleet nesteet olivat myös hyvin alkaneet hävitä, munasarjat edelleen turvoksissa. Sain kuitenkin myös lopettaa tukilääkityksen, joten pistokset päättyivät vihdoin multakin.

Päivälleen tasan kaksi kuukautta ensikäynnistä meni tähän päivään. Nyt mennään päivä kerrallaan eteenpäin:)

Jään vielä ajoittain seuraamaan taustalle teidän matkaa ja tsemppaamaan teitä! Toivon niin sydämestäni, että te kaikki plussaatte ja saatte nyytin kainaloon!

Tsemppiä Jukkis ultraan! Mulla ei myöskään ollut mitään oloja ylipäänsä ennen punktiota limailua lukuun ottamatta. Pelkäsin, että follit karkaa, mutta niin ne vaan pysyivät siellä punktioon saakka.

Miten minusta tuntuu, että täällä on nyt enemmän plussanneiden kirjoitusta kuin meidän vielä yrittävien.:hilarious: Ihan mahtavaa! Välillä tuntui siltä, ettei meistä kukaan koskaan plussaa.

Ultrassa oli kaikki hyvin❤️ Yksi tyyppi siellä oli ja vastasi mitoiltaan juuri oikein päiviään eli 7+0. Sydän pamppasi vimmatusti. Hyperstimulaatiosta tulleet nesteet olivat myös hyvin alkaneet hävitä, munasarjat edelleen turvoksissa. Sain kuitenkin myös lopettaa tukilääkityksen, joten pistokset päättyivät vihdoin multakin.

Päivälleen tasan kaksi kuukautta ensikäynnistä meni tähän päivään. Nyt mennään päivä kerrallaan eteenpäin:)

Jään vielä ajoittain seuraamaan taustalle teidän matkaa ja tsemppaamaan teitä! Toivon niin sydämestäni, että te kaikki plussaatte ja saatte nyytin kainaloon!

Tsemppiä Jukkis ultraan! Mulla ei myöskään ollut mitään oloja ylipäänsä ennen punktiota limailua lukuun ottamatta. Pelkäsin, että follit karkaa, mutta niin ne vaan pysyivät siellä punktioon saakka.
Jee, Onnea tuhannesti! Ja ihanaa odotusaikaa!:dummy::Heartpink

Oonko mä ainoana tässä vaiheessa kiertoa paasaamassa täällä? :hilarious: Dpo 8 ja alamahatuntemukset saa oikeasti toivoa nousemaan... Niitä on nyt ollut perjantaina ja lauantaina, eilen taas nukkumaan mennessä ja tänään töissä istuskellessa. Ensin oli vähän sellaista keltsimäistä juilintaa, mutta nyt tänään jo ihan selkeästi keskellä alamahaa, välillä pistelee ja tuikkii :nailbiting:

Ja niin itselleni lupasin, etten pidä kirjaa oireista ja stressaa itseäni. Niin vaan ollaan taas tässä tilanteessa :lurking: Mitään muuta oiretta ei tosin ole.
Toivottavasti tuntemukset osuvat oikeaan! Pidän peukkuja!

Koronarokoteasiaan:
Me meinataan ottaa rokote. Eiköhän sen siinä vaiheessa uskalla jo ottaa kun sitä vihdoin meille tavallisille pulliaisille on saatavilla. Taitaa mennä jonnekin kesälle nimittäin ennen kuin perusterveitä rokotetaan. Meillä on lähipiirissä riskiryhmäläisiä ja yksi heistä ei edes itse voi rokotetta ottaa.

Siirto lähestyy. Pari päivää vielä. Jotenkin en vain osaa innostua enää asiasta.:sorry: Ehkä sitten jos/kun alkio on selvinnyt sulatuksesta ja siirretty. Toivottavasti. Tämä pessimismi ei ole kivaa, mutta kai sitä jo alitajunta tässä parin vuoden kohdalla alkaa oppia suojelemaan mieltä pettymyksiltä.

Täällä on yks vissiin dpo7
Eilen oli tissit kipeet ja alavatta tänään ei enää mitään... olo on ihan kohti menkkoja

Oi ihanaa kirahvi, paljon onnea! :Heartred

Täällä tosiaan ultrasta tultu ja yllättäviä uutisia, folleja yht. 27kpl, keskiviikkona punktio mutta tuoresiirtoon ei päästä. Lääkäri ja hoitaja oli ihan ihmeissään kun sanoin että ei ole ollut mahassa oikeen tuntemuksia. Mutta tosiaan nyt pitää vaan ottaa iisisti ja lepäillä. Tänään illalla sitten irrotuspiikki ja huomenna piikeistä vapaapäivä:salut tammikuussa sitten pakastealkion siirto jos sinne asti päästään! Askel kerrallaan nyt vaan:Heartred

Takaisin