Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi että miten ihania uutisia täällä!Piristitte mun päivän. Tuhannesti onnea Jann ja Nipanderi! Nyt vaan paljon onnea matkaan teille molemmille!
Hyvinhän täältä nyt pääsee porukkaa odottajiin, jee! Nyt vain lopuillekin ne plussat.![]()
:)Mitenkäs sulla menee? Onko tiedossa kumman saatte jos saa kysyä :angelic::)
Puoliväliin asti oli aika rankkaa, mutta nyt oon voinut paremmin. Odotan kyllä silti joululomaa ja äitiyslomaa kuin kuuta nousevaa, ei paljon jaksais tai kiinnostais enää töitä tehdä.
Tyttö näyttäis olevan tulossa. 

Tsemppiä Jukkis huomiselle! Hyvää määrää hauduttelet:) hyvä, että ottavat hyperin tosissaan. Lievänäkin se hyperi on tosi ikävä, enkä toivo kenellekään kyllä sitä.
Muista juoda ihan tosi paljon nesteitä tulevat päivät. Jos juot vaan vettä, niin muista että jostain saat sitten suolaakin jostain.
oon tosi huono juomaan kivennäisvesiä, vissyjä yms kun vihaan hiilihappoja mutta ostin niitä nyt silti jääkaappiin. Oiskohan jotkut urheilujuomat hyviä tähän tarkotukseenJes ! Hienoa! OnnittelutOn tummunut, siis jannninkin testimä ajattelin huomenna ottaa yhteyttä hoitopolkuun ja pyytää Hcg mittausta, huomenna olis tasan 2 viikkoa inssistä.
sä jätät mut ite tänne hei!Sama testi nyt aamulla, ehkä hitusen tummunut. Voiko vielä olla kemiallinen?![]()

OMG, mikä spurtti ollut munillasieltä tulee toivottavasti monta hyvää alkiota
harmi tietysti että tuoresiirto menee ohi
![]()
Juu reilun tunnin pidätyksellä joku apteekkarin testi :) huomenna aamulla sama uusiks
sä jätät mut ite tänne hei!
hieno viiva jo![]()

No mut en lähde kokonaan, enpä ois uskonut et plussaan..
Inssillä tuli tämä holle! Mitä sulle kuuluu?
Aamun pc:t. Pelottaa ettei tummu tarpeeksi hyvin :bag: jännä että puikko tummempi mulla kuin liuskat, vai kuvittelenko vain.. luonnossa näyttää puikko tummemmalta
Laitan sulle lohdutukseksi nää mun testitylhäällä dpo13 ja alhaalla dpo15. Dpo14 en tehny ku digin ilmeisesti.

Kiitos :) oliks sulla oireita alussa? Pitäs vaan nyt ottaa rennosti. Kyllähän kaikki testit reagoi erilailla ja eri ihmisillä..seuraava tavoite, digiin 2-3 vkloppuna![]()
On totta, että viivat voi olla ihan erilaisia toisiin verrattuna js kaikki on silti ok!
Eikö sulla ollut testipäivän verikoe joku 100+ vai muistanko väärin. Et ivf huolimatta voi verikoe ja testit olla millaisia vaan ja kaikki silti kunnossa.