Täällä luetaan ajatuksia

Siis just olin tulossa avaan pääni, piti vaan toi piparitalo koristella ensin valmiiks. Varma joulun merkki oli kun äite kiroili keittiössä kuuman sokerin kanssa

Kasaan vasta huomenna, eli kiroilu jäi sinne...
Hei PLUSSIA! IHAN HUIPPUA! Suuret onnittelut

Mä oon alkanut alusta kahlaamaan tuota "Ei tää voi olla näin vaikeeta" palstaa. Summaa aika hyvin mitkä fiilikset täällä

Nyt mennään yk6 ja dpo6. Tän kierron ainoat ajallaan olevat tallettelut oli ovispäivän aamuna ja iltapäivällä iski järkyt oviskivut jotka kesti ihan nukkumaanmenoon asti. Viimeksi näillä spekseillä saatiin kemiallinen aikaiseksi, saas nähä mitä tällä kertaa. En yleensä oo näin kovin negatiivinen, mutta jotenkin alkaa usko loppua.
Ja testasin tänään (deepeeoo piiiiiip 6) negan

Joo, ei tartte sanoo

Et silleen. Niin ja tissilääkärissä kävin, syöpä se ei ainakaan oo

Kuulemma normaalia, mutta käyn labrassa lähetteellä ottaan se prolaktiinin. Eka vapaa aamuaika (kilpparit samalla) labraan oli 18.12

Ja lähetettä hoitoihin voi kuulemma tulla kinuaan helmikuussa, ei joustanut vaikka kuinka räpsyttelin
Tässähän tää itkuvirsi. Mutta worry no more, minä ainakin oon täällä hamaan tappiin

(ja pahoittelen edellisiä viestejäni, en ole mikään kiusaaja ihan tosissaan, mukana oli taas läjä turhautumista ja hieman lonkeroa.)