Raskaaksi 2019

En oo tehnyt testiä, mietin kyllä pitäiskö tehdä että ne menkat si alkais. Ootko sä tikuttanu oviksen? Mä en tikuttanu joten voi olla että ovis on ollu nyt tosi myöhään ku viime kierrossa oli ovis plussa jo kp13 :meh:
Joo tikutin odotin sitä maanantaille niin en ottanu pikkujouluihin mukaan olisin jo la tehny mutta heti kotiin päästyä sunnuntaina sain hymynaaman. Tänään muuten tuli verta kun pesin hampaita aamulla noooo sitäkin tulee aina silloin tällöin.. :arghh:

Olipa ihana tulla töistä kotiin kun täällä on :smiley-bounce016 mä oon niin onnellinen teijän puolesta nipa ja jann ootte :Heartpink

Ei oo tänään koskenut muniksia yhtään, töissäkin ihan helppo olla. Ainut vaan et limaa tulee ihan järkyttävät määrät, siis apua. Vähän oon miettinyt et onko ne munat jo karanneet kun ei oo nyt kummempia tuntemuksia mut kai se jarrulääke sen estää? :laughing002

Sinpura:Heartbigred

Jukkis, eiköhän munat oo tallella, tuntui sekin varmaan ovis kipuna potenssiin 10, jos ne sieltä karkais:nailbiting:

Tepsullakin jännät paikat, pidän täällä peukkuja pystyssä:Heartred

Eli nyt voi onnitella jo molempia! Ihania uutisia jann ja nipanderi :love7

Ei oo tänään koskenut muniksia yhtään, töissäkin ihan helppo olla. Ainut vaan et limaa tulee ihan järkyttävät määrät, siis apua. Vähän oon miettinyt et onko ne munat jo karanneet kun ei oo nyt kummempia tuntemuksia mut kai se jarrulääke sen estää? :laughing002

Ennätin pitkään seuraamaan ivf-ketjua ja siellä oli monta kertaa puhe limoista ja muista ovistuntemuksista stimulaation aikana. On kuulemma aivan normaalia. Tsemppiä punktioon.:Heartred

Eli nyt voi onnitella jo molempia! Ihania uutisia jann ja nipanderi :love7

Kiitos :) toki tässä voi käydä vielä kemiallinen tai km mutta toivotaan parasta, oon ilonen nyt plussasta :happy: toivon vaan et vahvistuis nopeesti, muuten pelkään et taas jotain vialla.. mut aika näyttää

En usko et on karannut, tosiaan olen kuullut samaa muilta myös. Ja eräshän plussasi punktion aikaan luomusti :rolleyes: et kandee puuhailla ennen punktiota!

Täällähän tapahtuu jänniä!! :smiley-bounce016
Toivotaan viivoille vahvistumista Jannn ja Nipa! :)

Mulla taas ollu jokunen viikko taukoa, eli ihan kartalla en ole. Jokusen sivun pläräilin :)
Täällä kp21 ja ovistesti anto plussan kp19 illasta ja vielä vahvemman kp20 aamusta. Kivut alkoi kp20 iltapäivästä ja edelleen vähän tuntuu. Luulen et viime yön tallettelu osu just eikä melkein ajoitukseltaan :)
Pitkä kierto näköjään tulossa taas. Edellinen venyi 34päiväiseksi.

Muokattu viimeksi:
En usko et on karannut, tosiaan olen kuullut samaa muilta myös. Ja eräshän plussasi punktion aikaan luomusti :rolleyes: et kandee puuhailla ennen punktiota!

Eilen puuhailtiin ja mies totesi et, ohhoh täähän on kun piimä purkki:laughing001 anteeks oli pakko jakaa tää. Ihan järkkyä:laughing002

Eilen puuhailtiin ja mies totesi et, ohhoh täähän on kun piimä purkki:laughing001 anteeks oli pakko jakaa tää. Ihan järkkyä:laughing002

Kysymys kuuluu, miten hän tietää miltä piimäpurkki tuntuu alapäässä :dance011:laughing001

Tästä tulikin mieleen :hilarious: missäs meijän Tonni hiihtelee ja mitä kuuluu :Heartpink

Mä mietin samaa tänään! :hilarious: kun ei ole kuulunut, tulehan Tonni kertomaan kuulumisia, jos olet linjoilla, jospa sielläkin olis plussa :wink

Täällä luetaan ajatuksia :eek: Siis just olin tulossa avaan pääni, piti vaan toi piparitalo koristella ensin valmiiks. Varma joulun merkki oli kun äite kiroili keittiössä kuuman sokerin kanssa :hilarious: Kasaan vasta huomenna, eli kiroilu jäi sinne...

Hei PLUSSIA! IHAN HUIPPUA! Suuret onnittelut :smiley-bounce012 Mä oon alkanut alusta kahlaamaan tuota "Ei tää voi olla näin vaikeeta" palstaa. Summaa aika hyvin mitkä fiilikset täällä :smiley-ashamed008 Nyt mennään yk6 ja dpo6. Tän kierron ainoat ajallaan olevat tallettelut oli ovispäivän aamuna ja iltapäivällä iski järkyt oviskivut jotka kesti ihan nukkumaanmenoon asti. Viimeksi näillä spekseillä saatiin kemiallinen aikaiseksi, saas nähä mitä tällä kertaa. En yleensä oo näin kovin negatiivinen, mutta jotenkin alkaa usko loppua.

Ja testasin tänään (deepeeoo piiiiiip 6) negan :smiley-ashamed005 Joo, ei tartte sanoo :hilarious: Et silleen. Niin ja tissilääkärissä kävin, syöpä se ei ainakaan oo :confused005 Kuulemma normaalia, mutta käyn labrassa lähetteellä ottaan se prolaktiinin. Eka vapaa aamuaika (kilpparit samalla) labraan oli 18.12 :eek: Ja lähetettä hoitoihin voi kuulemma tulla kinuaan helmikuussa, ei joustanut vaikka kuinka räpsyttelin :stop:

Tässähän tää itkuvirsi. Mutta worry no more, minä ainakin oon täällä hamaan tappiin :hungover: (ja pahoittelen edellisiä viestejäni, en ole mikään kiusaaja ihan tosissaan, mukana oli taas läjä turhautumista ja hieman lonkeroa.)

Tuleekos tänään vielä iltatestejä?? :greet015 :cool14

No ei v*tussa:hilarious: eilen testasin illalla ja ei näkynyt juuri mitään, vaikka aamulla näkyi. Voit uskoa, että hanskat lensi tiskiin välittömästi:bag::hilarious: koko ajan pelottaa, että huomennakaan ei näy enää mitään:shifty:

Milläs päivillä siihen digiin pitäis tulla se 2-3? Vois testaa sellaisen vasta sillon, kun tuntuu että se 1-2 tulee niin helposti (viimeks ei pc:ssä kään näkynyt paljon mitään, mut digi oli 1-2)

Takaisin