Raskaaksi 2019

Jannn mulla pc ainaki vahvistu hitaasti. Toki myös muut testit ehkä normia hitaammin, joten lopetin sen testaamisen aika pian kun stressas liikaa. Itellä ois varmasti ollu kidutusta seurata niitä digiviikkojen vahvistumisia :hilarious: :nailbiting:

Jannn mulla pc ainaki vahvistu hitaasti. Toki myös muut testit ehkä normia hitaammin, joten lopetin sen testaamisen aika pian kun stressas liikaa. Itellä ois varmasti ollu kidutusta seurata niitä digiviikkojen vahvistumisia :hilarious: :nailbiting:

Nojoo, pelottaa kyllä onko vahvistunut viikon päästä..mutta näkee sen jo lähipäivinä alkaako vahvistumaan :nailbiting: katsotaan milloin lopetan testailut, viimeistään 2 viikon päästä :rolleyes: nyt on kyllä jotenkin luottavaisempi olo kuin viimeksi, vaikka pelottaa toki.

Nojoo, pelottaa kyllä onko vahvistunut viikon päästä..mutta näkee sen jo lähipäivinä alkaako vahvistumaan :nailbiting: katsotaan milloin lopetan testailut, viimeistään 2 viikon päästä :rolleyes: nyt on kyllä jotenkin luottavaisempi olo kuin viimeksi, vaikka pelottaa toki.

Joo on se jännää :nailbiting: mutta ihanaa että mahdollisuus tuli :Heartred oon parissa muussakin ketjussa tän sanonut mut tilastollisesti tsäänssit onnistumiselle on suuremmat kuin kemiallinen/km. Itseä helpotti se ajatus ahdistukseen ajoittain.

Mulla alussa kans kävi niin, että pc ei juuri näyttänyt mitään tai hyvin hailua, meni useampi päivä ennen kun selkeentyi ja nuo herkätkin kerkesi mun mielestä välissä vähän hailakoitua, mut sit seuraavaksi tulikin melkein leffaviivat :)eli en olisi huolissani, testit näyttää hyville. Ihan varmasti pelottaa, mutta ei kannata vielä panikoitua, kaikki mahdollisuudet on, että kaikki menee hyvin :Heartred

Mä ainakin nään että Nipalla ja jannilla on viivat vahvistuneet! :woot:

Täällä kp32 eikä vielä mitään menkkavuotoo, keltsi tuntuu vielä vasemmalla että on tainnut olla myöhäinen ovis. Ihan tuskasen pitkä kierto tai ainakin se siltä tuntuu.. Niin mun tuuria että kierto alkaa nyt sekoilla ennen hoitoihin pääsyä.. :sad001 vuosi sitten uudenvuoden jälkeen tein positiivisen testin ja outoa ajatella että siitä on kohta vuosi, eikä _mitään_ ole tapahtunut. Uskon kyllä siihen että kun kaikki speksit on kunnossa (lukuunottamatta tukkosia torvia) ja ikääkään ei ole paljoa että kyllä tähän mennessä ois jo raskaus alkanut jos kaikki ois kondiksessa.. Eli pakko niissä torvissa on jotain tukkosuutta olla..

Noo mut sovitaan et me plussataan ivf kierroista! Meillä 1v 7kk yrittämistä eikä yhtäkään plussaa oo näkynyt matkan varrella. Mä niin toivon et toi icsi auttaisi :gen053 eikai tässä auta muu kuin yrittää pysyä rauhallisena ja askel kerrallaan. Tsemppiä :Heartred ja toivotaan et kierto ei nyt veny liikaa

Noo mut sovitaan et me plussataan ivf kierroista! Meillä 1v 7kk yrittämistä eikä yhtäkään plussaa oo näkynyt matkan varrella. Mä niin toivon et toi icsi auttaisi :gen053 eikai tässä auta muu kuin yrittää pysyä rauhallisena ja askel kerrallaan. Tsemppiä :Heartred ja toivotaan et kierto ei nyt veny liikaa

Vitsi sullakin on punktio ihan kohta ja ennen joulua on kyytiläinen parhaassa tapauksessa juurtunut tiukasti kiinni kohtuun:Heartred en kestä, itkettää pelkkä ajatuskin:Heartred en kestä kun tää on niin vaikeeta!

Niin plussaattekin :Heartpink harmi kun ette kerkeä elokuisiin, mut jos tuutte silti :hilarious:

Onnea Nipanderi ja Jannn! :dance011:gen014
Nyt on jo ihan selvät viivat molemmilla. Eihän noita enää tarvitse yhtään tihrustaa. Tarrasukkia! :dummy:

No niimpä, välillä tää odotus ottaa vaan niin koville :sorry: en kestä kun kaverit synnyttääkin jo kohta.. Noh ensivuonna sitten ehkä.. :smiley-angelic001

Aika juoksee, nääs :hilarious: En tiedä uskallanko 2021 ryhmään kirjoitella vai pelottelenko pois siten kaikki uudet ja innokkaat :hilarious:

Ihme luteaali käynnissä. Tissit ei oo edes himpun kipeet, yleensä jo oviksesta :eek: Kramppeja oli dpo 5 ja 6. Tänään ei yhtään mitään. Eli täysin oireetonta. Ovistesti tummunut eilisestä mutta ne mulla tummuu aina kierron loppua kohti mentäessä. Ei kai auta kun odottaa :angelic:

20201206_173353.jpg

Aika juoksee, nääs :hilarious: En tiedä uskallanko 2021 ryhmään kirjoitella vai pelottelenko pois siten kaikki uudet ja innokkaat :hilarious:

Ihme luteaali käynnissä. Tissit ei oo edes himpun kipeet, yleensä jo oviksesta :eek: Kramppeja oli dpo 5 ja 6. Tänään ei yhtään mitään. Eli täysin oireetonta. Ovistesti tummunut eilisestä mutta ne mulla tummuu aina kierron loppua kohti mentäessä. Ei kai auta kun odottaa :angelic:

View attachment 96968

Oho, on ne kyllä melko tummat:pompus:

View attachment 96968

Voisko huomenna jo rtestiä? :rolleyes:

Joku pcos tästä vielä puuttuis :grumpy: Mulla on vaan kaks digiä ja kolme One Steppiä :nailbiting: Eiku niin! Lisäpiilokaapissa on kaksi pc:tä :bag: Koitan malttaa mieleni vielä :hilarious:

Älä niitä onestepejä ainakaan tuhlaa, ne ei oikeen kellään näytä aikaseen mitään:bag:

Takaisin