Raskaaksi 2019

Milläs päivillä siihen digiin pitäis tulla se 2-3? Vois testaa sellaisen vasta sillon, kun tuntuu että se 1-2 tulee niin helposti (viimeks ei pc:ssä kään näkynyt paljon mitään, mut digi oli 1-2)

Jee koska ajattelin huomenna digeillä :nailbiting: jostain luin että joku teki 3+3 ja 4+3 ja 5+3 :scratch ehkä vois itsekin about noin, jos testit alkaa vahvenemaan..

Tuleekos tänään vielä iltatestejä?? :greet015 :cool14

Tän tein joskus iltapäivällä :hilarious: mutta tässä rfsu kesti kyllä että meni näin tummaksi, en muista montako minuuttia

Liitteet

• IMG_20201205_153946.jpg
    IMG_20201205_153946.jpg
    5.9 KB · Katsottu: 208
Täällä luetaan ajatuksia :eek: Siis just olin tulossa avaan pääni, piti vaan toi piparitalo koristella ensin valmiiks. Varma joulun merkki oli kun äite kiroili keittiössä kuuman sokerin kanssa :hilarious: Kasaan vasta huomenna, eli kiroilu jäi sinne...

Hei PLUSSIA! IHAN HUIPPUA! Suuret onnittelut :smiley-bounce012 Mä oon alkanut alusta kahlaamaan tuota "Ei tää voi olla näin vaikeeta" palstaa. Summaa aika hyvin mitkä fiilikset täällä :smiley-ashamed008 Nyt mennään yk6 ja dpo6. Tän kierron ainoat ajallaan olevat tallettelut oli ovispäivän aamuna ja iltapäivällä iski järkyt oviskivut jotka kesti ihan nukkumaanmenoon asti. Viimeksi näillä spekseillä saatiin kemiallinen aikaiseksi, saas nähä mitä tällä kertaa. En yleensä oo näin kovin negatiivinen, mutta jotenkin alkaa usko loppua.

Ja testasin tänään (deepeeoo piiiiiip 6) negan :smiley-ashamed005 Joo, ei tartte sanoo :hilarious: Et silleen. Niin ja tissilääkärissä kävin, syöpä se ei ainakaan oo :confused005 Kuulemma normaalia, mutta käyn labrassa lähetteellä ottaan se prolaktiinin. Eka vapaa aamuaika (kilpparit samalla) labraan oli 18.12 :eek: Ja lähetettä hoitoihin voi kuulemma tulla kinuaan helmikuussa, ei joustanut vaikka kuinka räpsyttelin :stop:

Tässähän tää itkuvirsi. Mutta worry no more, minä ainakin oon täällä hamaan tappiin :hungover: (ja pahoittelen edellisiä viestejäni, en ole mikään kiusaaja ihan tosissaan, mukana oli taas läjä turhautumista ja hieman lonkeroa.)

Kiva kuulla susta :happy: ja hei siis..eiköhän kaikilla mene hermot....öhöm..joskus..johonkin...

Tän tein joskus iltapäivällä :hilarious: mutta tässä rfsu kesti kyllä että meni näin tummaksi, en muista montako minuuttia

Mulla eka haamulainen joka ilmoitti raskaudesta oli just tuommoinen! Voi miten ihana juttu, että siellä nyt tapahtuu, ei muuta kun viivojen vahvistumista :rolleyes:

Jee koska ajattelin huomenna digeillä :nailbiting: jostain luin että joku teki 3+3 ja 4+3 ja 5+3 :scratch ehkä vois itsekin about noin, jos testit alkaa vahvenemaan..

Melkeen sanosin et älä hanki itelles lisästressiä tällä :bag: kun ne oikeesti nousee niin yksilöllisesti ja virtsankin vahvuus vaikuttaa yms. et pahimmillaan joutuu pari viikkoa tuskailla ja huolestua turhasta näiden kans jos ei nousekaan niin kuin oli aatellut vaikka kaikki oiskin hyvin ❤️

Melkeen sanosin et älä hanki itelles lisästressiä tällä :bag: kun ne oikeesti nousee niin yksilöllisesti ja virtsankin vahvuus vaikuttaa yms. et pahimmillaan joutuu pari viikkoa tuskailla ja huolestua turhasta näiden kans jos ei nousekaan niin kuin oli aatellut vaikka kaikki oiskin hyvin ❤️

Nojoo onhan se niinkin..mut pakko ainakin viikko pari testailla vähäsen :angelic::rolleyes:

Dodiin tässä aamun testit, taas on kaappi tyhjä hetkellisesti :hilarious: pc ei vahvistu :oops: eikä oikein one step ovulaatiotesti. onneksi CB kyllä, tuo sininen risti tuli jo näkyviin ennen kontrolliviivaa :)
Eikö pc tosiaan kaikilla toimi vai pitääkö huolestua? Ens vkolla tulee lisää pc ja myös babyplan liuskaa

Liitteet

• IMG_20201206_064226.jpg
    IMG_20201206_064226.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 222
  • IMG_20201206_064412.jpg
    IMG_20201206_064412.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 219
  • IMG_20201206_064257.jpg
    IMG_20201206_064257.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20201206_063701.jpg
    IMG_20201206_063701.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 206
  • IMG_20201206_064143.jpg
    IMG_20201206_064143.jpg
    7 KB · Katsottu: 199
Täällä myös aamulla testailtu, ylempi babyplanin eilinen, on myös sama olo, et onko se edes vahvistunut. Oireetonta on....

Liitteet

• IMG_20201206_064203.jpg
    IMG_20201206_064203.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 219
Nipa kyllä taitaa hitusen olla vahvistunut..harmi etten huomenna pääse testaamaan..toiv ma tulee testejä :hilarious:

Vissiin laukesin unissani, ja heti alkoi menkkatuntemukset..hetkellisesti. sama vessassa käydessä joskus, lähinnä kakkosella käydessä..lienee normaalia? Siis heikosti tuntuu menkkakipuja hetken. Muulloin satunnaisesti nippauksia

Tulin tänne vaan kyttään aamuplussia :pompus: Hehheh. Itsenäisyyspäivä on aina ollut mun lempparipyhä. Tänä vuonna vähän erilainen tietty tämäkin :shifty: Piti muuten olla testipäivä, mutta ovis oli taas tässä kuussa siirtynyt hamaan tulevaisuuteen ja oli vasta kp21 :sour: Ihailen siis muiden plussia.

Vitsi kun sais omankin :p Miehellä ei oo mitään lahjatoiveita joululle niin olis niin kiva kääräistä sille plussatikku pakettiin :rolleyes:

Tulin tänne vaan kyttään aamuplussia :pompus: Hehheh. Itsenäisyyspäivä on aina ollut mun lempparipyhä. Tänä vuonna vähän erilainen tietty tämäkin :shifty: Piti muuten olla testipäivä, mutta ovis oli taas tässä kuussa siirtynyt hamaan tulevaisuuteen ja oli vasta kp21 :sour: Ihailen siis muiden plussia.

Vitsi kun sais omankin :p Miehellä ei oo mitään lahjatoiveita joululle niin olis niin kiva kääräistä sille plussatikku pakettiin :rolleyes:

Mikäs kp nyt on? Tai dpo? Jospa se plussa olis siellä kohta :Heartpink

Mä ainakin nään että Nipalla ja jannilla on viivat vahvistuneet! :woot:

Täällä kp32 eikä vielä mitään menkkavuotoo, keltsi tuntuu vielä vasemmalla että on tainnut olla myöhäinen ovis. Ihan tuskasen pitkä kierto tai ainakin se siltä tuntuu.. Niin mun tuuria että kierto alkaa nyt sekoilla ennen hoitoihin pääsyä.. :sad001 vuosi sitten uudenvuoden jälkeen tein positiivisen testin ja outoa ajatella että siitä on kohta vuosi, eikä _mitään_ ole tapahtunut. Uskon kyllä siihen että kun kaikki speksit on kunnossa (lukuunottamatta tukkosia torvia) ja ikääkään ei ole paljoa että kyllä tähän mennessä ois jo raskaus alkanut jos kaikki ois kondiksessa.. Eli pakko niissä torvissa on jotain tukkosuutta olla..

Takaisin