Sinpura
Näppärä viestien naputtelija
Mulla tuntuu joskus jomottelua pitkin kiertoa, et varmaan sit plussakierrossa ei ois mitään 
tai mistäs sitä tietää, mikään ei oo kyl varmaa näissä hommissa ja noista tuntemuksista en kyl itse voi koskaan päätellä mitään, koska kuinka monesti sitä on ollu kaikki tuntemukset ja sit ei oo ollukkaa raskaus.
Aina sanon kans itelleni et nyt chillaat oikeesti, mut silti sitä tarkkailee kuitenkin oloja ja tuntemuksia, jotenkin automaattisesti, can't help myself.
tai mistäs sitä tietää, mikään ei oo kyl varmaa näissä hommissa ja noista tuntemuksista en kyl itse voi koskaan päätellä mitään, koska kuinka monesti sitä on ollu kaikki tuntemukset ja sit ei oo ollukkaa raskaus.
Aina sanon kans itelleni et nyt chillaat oikeesti, mut silti sitä tarkkailee kuitenkin oloja ja tuntemuksia, jotenkin automaattisesti, can't help myself.
Hirmu paljon olen lukenut tästä, miten muilla on tuntemuksia, mut ei mulla vaan ollut, eikä ole edelleenkään 

siis oireettomuudesta. Mutta toivon että toivut pian vatsataudista 

yleensä pistos kierroissa ollut kp 12-13. Tuleekohan nyt sit myöhemmin kun ei oo pistoksia mukana