Raskaaksi 2019

Me tehdään se vika siirto nyt putkeen. Tiistaina limakalvo ultra ja veikkaan että perjantaille osuisi sitten siirto. Oon miettinyt elämää eteenpäin, jos joudutaan ivf-jonoon ja on kaikenlaisia kivoja suunnitelmia, ettei mene pelkäksi odotteluksi :) Plussaan en usko, kun ei ole noilla alkioilla nyt oikein onnistunut.

Jokainen alkio on mahdollisuus:love7 mutta ymmärrän kyllä, että monen epäonnistuneen siirron jälkeen tuntuu just tota. Hyvä että oot keksinyt kaikkea kivaa odotus ajalle, jos sellaiseen vielä päädytte:happy: pidän kuitenkin peukkuja pystyssä tulevaan siirtoon:happy:

Ai Tepsukin on tässä jännittämässä samaan aikaan:happy: mennäänpä synkassa:grin

Aidalle tsempit ultraan:happy:

Muokattu viimeksi:
Jokainen alkio on mahdollisuus:love7 mutta ymmärrän kyllä, että monen epäonnistuneen siirron jälkeen tuntuu just tota. Hyvä että oot keksinyt kaikkea kivaa odotus ajalle, jos sellaiseen vielä päädytte:happy: pidän kuitenkin peukkuja pystyssä tulevaan siirtoon:happy:

Ai Tepsikin on tässä jännittämässä samaan aikaan:happy: mennäänpä synkassa:grin

Aidalle tsempit ultraan:happy:
Joo sä taisit olla pari päivää eellä :)

Tehdäänkö sulla luonnolliseen kiertoon siirto? :)
Joo tehdään. Minulla lähes kellontarkasti toimiva kierto niin ei ole mietitty edes lääkkeellisiä ainakaan vielä tähän mennessä.

Ultra meni ihan hyvin. Limakalvo 6mm ja johtofollikkeli (kerrankin vasemmalla) 14mm ja toisellakin puolella 10mm folli. Lääkäri oli ihan optimistisen oloinen. Tosin tämä oli kyllä se sama lääkäri, joka vuosi sitten sanoi, että ollaan helppoja tapauksia, että näinköhän ehditään aloittamaan kun ollaan jo raskaana.:rolleyes: Taitaa olla aika optimistinen tyyppi ylipäätään. Mutta ihan hyvä mieli jäi. Jatkan oviksen tikuttelua ja ilmoittelen sitten plussasta polille niin varataan aika siirtoon.:nailbiting:

Nipa: Mahtavaa, ei vuotoa! :woot: Nyt kuulostaa lupaavalta jatkoa ajatellen. Jee!

Koirankorvalle mahtavat onnittelut pienestä!:dummy: Onneksi voitte molemmat hyvin, vaikka synnytys ei mennytkään ihan kuten toivoisi.:Heartred

Onnea koirankorva!

Mahtavaa, että Sofia ja Jukkis pääsee pian tositoimiin:)

Tsemppiä myös Kosmos tulevaan siirtoon ja kaikille muillekin joita en muista mainita. Niin kauheasti oli tullut tekstiä muutamassa päivässä etten kaikkia muista vaikka haluaisinkin kommentoida.

Hillikselle toivon, että hoitavan paikan sekoilut loppuu ja pääsette pian aloittamaan hoidot! Ihan perseestä (pahoittelut kielenkäytöstä) tuollainen venkoilu. Ihan helvetistä muutenkin ainainen odottelu mikä liittyy tähän.

Täällä on haettu kyytiläinen matkaan:) meidän kaikki loput kuusi alkiota ovat vielä kisassa mukana. Ovat toistaiseksi kehittyneet juuri niinkuin pitääkin. Huomenna menevät pakkaseen ja tulee tieto pakastettavien alkioista määrästä. En saata uskoa, että kaikki saadaan pakkaseen, mutta toiveena että ainakin muutama.

Olen todella hämmentynyt miten hyvin ja nopeasti myös koko hoitokierros on kaikkinensa mennyt. Nyt vasta alkaakin todelliset piinapäivät!

Onnea koirankorva!

Tsemppiä myös Kosmos tulevaan siirtoon ja kaikille muillekin joita en muista mainita. Niin kauheasti oli tullut tekstiä muutamassa päivässä etten kaikkia muista vaikka haluaisinkin kommentoida.

Hillikselle toivon, että hoitavan paikan sekoilut loppuu ja pääsette pian aloittamaan hoidot! Ihan perseestä (pahoittelut kielenkäytöstä) tuollainen venkoilu. Ihan helvetistä muutenkin ainainen odottelu mikä liittyy tähän.

Täällä on haettu kyytiläinen matkaan:) meidän kaikki loput kuusi alkiota ovat vielä kisassa mukana. Ovat toistaiseksi kehittyneet juuri niinkuin pitääkin. Huomenna menevät pakkaseen ja tulee tieto pakastettavien alkioista määrästä. En saata uskoa, että kaikki saadaan pakkaseen, mutta toiveena että ainakin muutama.

Olen todella hämmentynyt miten hyvin ja nopeasti myös koko hoitokierros on kaikkinensa mennyt. Nyt vasta alkaakin todelliset piinapäivät!

Oi oi mitä piinapäiviä edessä! Kerro sit vinkkejä miten saada ajatukset muualle jos sellasia edes on :grin

Onnea koirankorva!

Ooo! Tosi hyvä juttu:gen014 tää tuo toivoa omaankin tilanteeseen!! Tsemppii piinapäiviin:Heartred

Voi kunpa:angel5 toivon vaan kovin että saatais edes jotain hedelmöittymään.. Suurin pelko et ei saada:shy: mut täytyy mennä askel kerrallaan nyt vaan. Asiasta kukkaruukkuun, tajusin et oon ollut tänään tasan 2kk ilman alkoholia. Huomaamatta:laughing002

Kyllähän sitä pelko on persuuksissa jos joutuu ivf pettymään :nailbiting: onneksi tässä on joulut sun muut niin on ehkä hitusen muuta ajateltavaa..

Aidalla hyvän kuuloiset speksit, että kohta on taas uusi mahdollisuus matkassa:Heartred

Sininen kirahvi, nyt sitä sit on hedelmöittynyt kaveri kyydissä ja pidetään kaikki peukut pystyssä, että tämä kaveri tarraa täysillä kiinni:happy:

Onnea koirankorva!

Kiitos ja tsemppiä piinapäiviin. Toivotaan että pieni nappaa kiinni.:love7

Mun marraskuisesta tulikin lokakuinen ❤️. Viime vuoden kohtukuoleman 40+0 takia, synnytys päätettiin käynnistää 29.10 ja se päättyi 30.10 hätä sektioon napanuorakomplikaation takia. Onneks kaikki meni lopulta hyvin 9,10 pisteet tyttäreni sai :love7:dummy1:.

Mun marraskuisesta tulikin lokakuinen ❤️. Viime vuoden kohtukuoleman 40+0 takia, synnytys päätettiin käynnistää 29.10 ja se päättyi 30.10 hätä sektioon napanuorakomplikaation takia. Onneks kaikki meni lopulta hyvin 9,10 pisteet tyttäreni sai :love7:dummy1:.

Oikein paljon onnea pienestä tyttärestä. Onneksi tällä kertaa oli onnellinen lopputulema haasteista huolimatta:love7 paljon onnellisia hetkiä vauvan kanssa.

Paljon onnea:Heartred:Heartred

Persimon2 ja Koirankorva, onnittelut vauvantuoksuisista uutisista! Hienoa, että lopulta kaikki meni hyvin :Heartred:hug013

Täällä oon hiljaiseloa enempi pitänyt. Seuraillut teidän jännittäviä tilanteita ja nyt täytyy sanoa, että monilla tosi piinaavat päivät edessä :excited001
Eikun plussaamaan kaikki yhdessä rytäkässä :happy093.

Mulla uusi ultra seulontoineen ensi tiistaina jälleen 7.30. Aivan liian jännää taas :nailbiting: huimaa jo ajatuskin :hilarious:
Nyt lähti rv 11 käyntiin ja oiskohan tää kyytiläinen päättänyt, että syntyy tähän maailmaan vielä. En usko vieläkään, että oon jo tässä kohtaa, hui. :wideyed:

Tämä ryhmä se kyllä vaan on niin mainio. Jaatte ilot, surut ja kaiken siltä väliltä niin hyvässä hengessä, että :Heartbigred
Mä en suostu ajattelemaan, etteikö tässä ryhmässä onnistuisi. Ihan varmasti onnistuu, vaikka sitten tujummilla hoidoilla, jokainen omaan tahtiinsa. :Heartred Pitkää tietä moni kyllä kävellyt, joten ei ole ihme jos väsyttää. Voimia kaikkien tilanteisiin, ootte mun ajatuksissa edelleen päivittäin :angelic:

Onnea :love017

Onnea pienestä :Heartpink

Takaisin