Raskaaksi 2019

Mulla tuntuu joskus jomottelua pitkin kiertoa, et varmaan sit plussakierrossa ei ois mitään :rolleyes:
tai mistäs sitä tietää, mikään ei oo kyl varmaa näissä hommissa ja noista tuntemuksista en kyl itse voi koskaan päätellä mitään, koska kuinka monesti sitä on ollu kaikki tuntemukset ja sit ei oo ollukkaa raskaus.

Aina sanon kans itelleni et nyt chillaat oikeesti, mut silti sitä tarkkailee kuitenkin oloja ja tuntemuksia, jotenkin automaattisesti, can't help myself.

Jos yhtään lohduttaa, ite en tuntenut niin minkäänmoista kipua, tuiketta tai jomoa plussakierrossa :hilarious: Hirmu paljon olen lukenut tästä, miten muilla on tuntemuksia, mut ei mulla vaan ollut, eikä ole edelleenkään :grin
Tosin kiinnittyminen tuntui ehkä sellisella jännällä vihlonnalla tai paineen tunteella, hankala selittää, mut senkin luulin tyyliin ilmaksi :laughing002
Ja mulla oli kaikissa niissä negakierroissa ties minkämoista jomotusta ja kuinka kovaa. Mut hyvin yleistähän nuo kipuilut tuntuu olevan myös plussatessa, en tiedä sitä kyllä et onko vaan aktiiviset keltarauhaset vai se raskaus sit sen kivun aiheuttaja :)
Toivon kyllä sullekin Jann jo plussaa :smiley-angelic001

Ps. Mä olenkin vatsataudissa. Vuorokauden kaikki tullut ulos, ensin molemmista päistä, nyt vaan tuolta alakerrasta. Yäh, ehkä tää tästä :hilarious::blackeye:

Ihana kuulla :Heartpink siis oireettomuudesta. Mutta toivon että toivut pian vatsataudista :Heartblue

Varmaan ne ennen kiinnittymistä tulevat olot tulevat ihan keltarauhasesta. Kun ei kai se irrallaan lilluva alkio voi vielä mitään tuntemuksia aiheuttaa. Tuskin kehokaan vielä siinä vaiheessa tietää hedelmöittyikö munasolu vai ei.o_O

Minulla tulikin ovulaatiotestiin plussa jo tänään. En jotenkin osannut sitä vielä odottaa, mutta toisaalta nyt on kp12 niin miksipä ei. Flosta ei paljon ole tällä hetkellä apua kun terolutit ovat venyttäneet kiertoja. Veikkaa ovulaatiota vasta loppuviikkoon. :hilarious:
Mutta maanantaina siis pääsen varailemaan aikaa siirtoon.:happy:

Monetelle ja zararille tsemppiä ultrien odotteluun. Ja pikaista paranemista zarar, vatsatauti on niin kurja.:sad001

Onneksi tämä kurjuus alkoi jo vähän hellittää! Yöllä sain vähän untakin jo ja aamuun mennessä kaikki on pysynyt sisällä ja oon yhtenä kappaleena edelleen :hilarious: vatsakivut hellitti, vaikka edelleen aika varovaisesti syön. Nälkä älytön, mut ihan mitä vaan en pysty syömään ilman etomista :bag: Raskaana on kyllä superkurjaa sairastaa! Mutta eiköhän tämä tästä, nuhaksi tuntuu muuttuneen :oops:

Onneksi tämä kurjuus alkoi jo vähän hellittää! Yöllä sain vähän untakin jo ja aamuun mennessä kaikki on pysynyt sisällä ja oon yhtenä kappaleena edelleen :hilarious: vatsakivut hellitti, vaikka edelleen aika varovaisesti syön. Nälkä älytön, mut ihan mitä vaan en pysty syömään ilman etomista :bag: Raskaana on kyllä superkurjaa sairastaa! Mutta eiköhän tämä tästä, nuhaksi tuntuu muuttuneen :oops:

Saikulle vaan :Heartpink

Varmaan ne ennen kiinnittymistä tulevat olot tulevat ihan keltarauhasesta. Kun ei kai se irrallaan lilluva alkio voi vielä mitään tuntemuksia aiheuttaa. Tuskin kehokaan vielä siinä vaiheessa tietää hedelmöittyikö munasolu vai ei.o_O

Minulla tulikin ovulaatiotestiin plussa jo tänään. En jotenkin osannut sitä vielä odottaa, mutta toisaalta nyt on kp12 niin miksipä ei. Flosta ei paljon ole tällä hetkellä apua kun terolutit ovat venyttäneet kiertoja. Veikkaa ovulaatiota vasta loppuviikkoon. :hilarious:
Mutta maanantaina siis pääsen varailemaan aikaa siirtoon.:happy:

Irrallaan lilluva alkio :hilarious:

Kp 12, flo ehdottaa ens keskiviikolle ovulaatioo. Yleensä 29 päivän kierto mutta viimeksi 37. Epäilen etten ovuloinut viime kierrossa kun ei tullut ovislimoja tms., ja kierto venyi niin pitkäksi. Eka kerta kun kierto heitti häränpyllyä. Saa nähdä miten nyt tämä kierto?!? Mahdollisuudet raskauteen olemattomat mutta seurailen nyt kiertoja tulevaa silmällä pitäen...

Ehkä lähinnä solumöykky:hilarious:

Joko Jannn oot aloittanut testaamaan? Entä Nyytti? :happy:

Johan mä eilen :hilarious: ja äsken :hilarious: negaanegaa. Mut on kyl sinänsä jännää, et tuntunut keskellä kohtua ajoittain HYVIN hentoista menkkakipuja, että mietin jo tunnenko oikeesti. Ja alkaako menkat. Ei oo alkanut. Jatkuisi nyt vaan kipuilu niin vois tuudittautua luulemaan jotain :smiley-angelic001 mul varmaan joku dpo7 tänään :confused005

Johan mä eilen :hilarious: ja äsken :hilarious: negaanegaa. Mut on kyl sinänsä jännää, et tuntunut keskellä kohtua ajoittain HYVIN hentoista menkkakipuja, että mietin jo tunnenko oikeesti. Ja alkaako menkat. Ei oo alkanut. Jatkuisi nyt vaan kipuilu niin vois tuudittautua luulemaan jotain :smiley-angelic001 mul varmaan joku dpo7 tänään :confused005

Mullakin dpo7. Ajattelin et torstaina tai perjantaina vois testaa, jos ei oo viel menkat alkanut:rolleyes:

Täällä on outo kierto menossa, kp 12 nyt ja ovistestit näyttäny negaa eilen ja tänään. Kp8 tuli yhtäkkiä limat ja eilenkin jomotteli munista. Jospa se sieltä vielä tulee:sorry: yleensä pistos kierroissa ollut kp 12-13. Tuleekohan nyt sit myöhemmin kun ei oo pistoksia mukana

Täällä on outo kierto menossa, kp 12 nyt ja ovistestit näyttäny negaa eilen ja tänään. Kp8 tuli yhtäkkiä limat ja eilenkin jomotteli munista. Jospa se sieltä vielä tulee:sorry: yleensä pistos kierroissa ollut kp 12-13. Tuleekohan nyt sit myöhemmin kun ei oo pistoksia mukana

Mulla ainakin..pisti ihan sekasin :( en tiedä varmuudella tuliko edes ovulaatiota..

Kp 12, flo ehdottaa ens keskiviikolle ovulaatioo. Yleensä 29 päivän kierto mutta viimeksi 37. Epäilen etten ovuloinut viime kierrossa kun ei tullut ovislimoja tms., ja kierto venyi niin pitkäksi. Eka kerta kun kierto heitti häränpyllyä. Saa nähdä miten nyt tämä kierto?!? Mahdollisuudet raskauteen olemattomat mutta seurailen nyt kiertoja tulevaa silmällä pitäen...
Noniin, kp 12 ja jäätävät ovilimat taas. Jospa tää olis ns. normaali kierto taas. Te jotka testailette niin onko ovis ilmojen aikaan vai niiden jälkeen? Jokseenkin ällöttävää näistä limoista täällä jauhaa mutta mulla nykyään niin runsaat ettei voi olla huomaamatta!! :wideyed:

Edit, syyskuussa myös kp 12 ovislimat, sillon kierto sen perus 29 päivää. Mielenkiintoista miten tämä kierto.

Keltsihän se jomottelee. Ei voi muu olla. Mut jännästi kivut ja tuntemukset vaihtelee kiertojen välillä.
Plussakierrossa alko menkkamaiset kivut vasta muutama päivä ennen plussaa ja taisin testata kun oli pari päivää myöhässä.
Nyt dpo8 ja joka päivälle oon kipuilua merkannu. Menkkamaiseksi jomotteluksi muuttui muutama päivä sit. Ja ei, en oo testaillu. Kattoo ny alkaako ne menkat.
Nyt illasta alko paha olo, saa ihan puhallella. Kunhan ei ois yrjötauti.. Jospa ois vaan väsy ja hedari joka aiheuttaa.

Keltsihän se jomottelee. Ei voi muu olla. Mut jännästi kivut ja tuntemukset vaihtelee kiertojen välillä.
Plussakierrossa alko menkkamaiset kivut vasta muutama päivä ennen plussaa ja taisin testata kun oli pari päivää myöhässä.
Nyt dpo8 ja joka päivälle oon kipuilua merkannu. Menkkamaiseksi jomotteluksi muuttui muutama päivä sit. Ja ei, en oo testaillu. Kattoo ny alkaako ne menkat.
Nyt illasta alko paha olo, saa ihan puhallella. Kunhan ei ois yrjötauti.. Jospa ois vaan väsy ja hedari joka aiheuttaa.
Mistä asti oot tästä kierrosta merkannu niitä kipuja? Siis ihan mielenkiinnolla, itellä on dpo5 ja ollu jotakin kipuja tai puutumista tai jotain outoo.. nyt illalla

Mistä asti oot tästä kierrosta merkannu niitä kipuja? Siis ihan mielenkiinnolla, itellä on dpo5 ja ollu jotakin kipuja tai puutumista tai jotain outoo.. nyt illalla
Ihan oviksesta asti. Eka oli oviskivut, sit muuttu vähän erilaiseksi jomotukseksi ja sit noin viikko oviksesta muuttu taas menkkamaisemmaksi jomotteluksi.

Takaisin