Raskaaksi 2019

Sympatiat tonnille kp1:stä!

Tosta plussakiertojen jomottelusta pitää sanoa, että esikoisesta ei ollut oireen oiretta eikä jomotteluja. Sit tuulimuna raskaudesta jomottelu alkoi muutaman päivän ennen menkkojen oletettua alkamispäivää - olin jo sillain "alkais nyt perkele, että päästään tästäkin tuskasta taas", mut plussasin sitten. Kemiallisesta en muista, pitäisi kaivella tätä ketjua valittelinko mitään.

Ja tästä nykyisestä jomottelut alkoi heti oviksen jälkeen, mutta oletan et ovis tuli siltä puolelta missä mun munasarja jää aina ultrassa suolen alle, ja voi olla että se keltsi sit jomotteli siihen suolenmutkaan joka oireilee muutenkin kun mulla ibs. Sit oli välissä muutama päivä taukoa ja sit alkoi jomottelu uudelleen, mutta sillain menkkakipumaisesti selässä eikä niin toispuoleisesti ja sit tulikin toi plussa.

Jotenka ota näistä nyt selvää :rolleyes:

Mä päätin pitää vähän testaus taukoa, kun kaupasta oli pc:t loppu ja ostin rfun testejä ja tuntuu et ne vahvistuu hirveen huonosti ja nyt stressaan sit tietty että mitä tästä tulee. Tiiän kyl ihan hyvin ettei joka päivä oo mikään järki testata ja virtsan vahvuus vaikuttaa ja niin edelleen, mut silti huomaan huolestuvani noista testeistä. En yhtään muista missä ajassa oon saanut jotain kirkuvia plussia vai oonko vaan jossain vaiheessa lopettanut testaamasta. Eilen iski ykskaks joku epätoivo, et jos tääkään ei onnistu niin miten mä kestän sen - mitähän mä sitäkin mietin etukäteen o_O

Voi ei Tonni..:sorry:

Mulla tänään ihan oudon kivutonta o_O Tottu jo aika voimakkaisiinkin jomotuksiin tän kierron aikana ja nyt yhtäkkiä ihan rauhallista jomojen suhteen. Ainakin vielä.
Väsyttää aivan tolkuttomasti, valvoin taas jalkasärkyjen kanssa yöllä. Syksy, en tykkää :grumpy:

Eipä tämä onneksi yllätyksenä tullut kun lämmöt olleet laskussa jo tosiaan ennen viikonloppua :dontknow Sais vaan sattua vähän vähemmän :dead: Täällä esimies taas makaa työpöytänsä alla ja miehiä naurattaa :angry7

Se oli semmonen yk 5. Just luin tuolta 2020 ryhmästä, että oli HUS:lla joku saanut lähetteen 6kk jälkeen, joten jos mainitsisin sitten sille tissilääkärille kun meen... Toisaalta ei tekisi vielä mieli "luovuttaa" ja ängetä itseään hoitojonoihin, kun ei ole tarpeeksi kauaa kärsinyt keskenään :happy3 No, se voi olla, että jo silloin tissilääkärillä otetaan jotain verikokeita, jotka selittäisi. Mutta sitten taas menee tämä marraskuunkin kierto hukkaan :nailbiting:

Ihan oviksesta asti. Eka oli oviskivut, sit muuttu vähän erilaiseksi jomotukseksi ja sit noin viikko oviksesta muuttu taas menkkamaisemmaksi jomotteluksi.
Mulla oli joku superhyper oviskipu kun mietin ihan särkylääkettä, näin kovia ei oo koskaan ollu sitte tosiaan eilen illalla vqrsinkin kun oli maannu mahallaan ja sitte säteili taipeeseen se tuli ja meni koko illan.
Tänään töissä mietin että tuleeko multa huulesta verta kun maistuu veri suussa (mulla on siis huono tapa repii rohtuneita huulia) mutta ei tullu, mystistä tämäkin :confused005

Pahoittelut tonni:Heartred me mentiin muistaakseni yk 7 tai 8 alkututkimuksiin yksityiselle kun meinasin saada kunnon hermoromahduksen:salut

Vikan digin tein aamulla niin oli pakko ostaa rfsun ovis liuskatestejä töistä. En muista yhtään oliko ne mistää kotosin:rolleyes: digin viivat oli kyllä vahvistuneet joten toivon että ovis olisi vielä tuloillaan. Pitänee pidättää muutama tunti ja tehdä iltavuoron aikana jossain välissä uusi:laughing002

Pahoittelut tonni:Heartred me mentiin muistaakseni yk 7 tai 8 alkututkimuksiin yksityiselle kun meinasin saada kunnon hermoromahduksen:salut

Vikan digin tein aamulla niin oli pakko ostaa rfsun ovis liuskatestejä töistä. En muista yhtään oliko ne mistää kotosin:rolleyes: digin viivat oli kyllä vahvistuneet joten toivon että ovis olisi vielä tuloillaan. Pitänee pidättää muutama tunti ja tehdä iltavuoron aikana jossain välissä uusi:laughing002

Ihan hyviä testejä ovat, tykkään:happy: ei niin herkkiä kun vaikka pc:t.

Tonni:Heartbigred

Nyt on kyllä jännät paikat monella. Dpo8 menossa, kohta kai alkaa menkat:nailbiting: jotenkin pitkästä aikaa vähän jännittää, en tiedä miks, oon aikalailla varma ettei ole mitään syytä olla jännittynyt:banghead: ihan hyvillä mielin odotan tulevaa hoitokierrosta:happy:

Ihan hyviä testejä ovat, tykkään:happy: ei niin herkkiä kun vaikka pc:t.

Tonni:Heartbigred

Nyt on kyllä jännät paikat monella. Dpo8 menossa, kohta kai alkaa menkat:nailbiting: jotenkin pitkästä aikaa vähän jännittää, en tiedä miks, oon aikalailla varma ettei ole mitään syytä olla jännittynyt:banghead: ihan hyvillä mielin odotan tulevaa hoitokierrosta:happy:

Vai alkaako :rolleyes: kun ei tiputtele :blob3
Omaan plussaan ei uskoa. Mut eipähän harmita kun menkat alkaa, kunhan vaan mahtuis inssiin :nailbiting: mut prkl ku saattaa mennä vielä viikko tai reilu että alkaa!!!:mad:

IMG_20201109_171957.jpg

Hmmm, toivottavasti huomenna tummempi:hungover: hitto jos tulee joku megapitkä tai ovuloimaton kierto

Pahoittelut Tonnille kp1:sitä. :Heartred

Minulla onkin jännät paikat nyt. Itseäkin ihan jännittää teidän puolesta. Ihanaa, eipä ole pitkään aikaan ollut näin jännää. Jospa se tarkoittaisi, että joku plussaa kohta.:joyful:

Meillä on alkionsiirto keskiviikkona. :nailbiting:Taas siirretään kolmipäiväinen. Sitten jää vielä blastokystit pakkaseen.

Hitsi mua jännittää se huominen. Jotenkin tässä vaiheessa kaikki pelot nostaa päätään, vaikka tiedän, että maha on kipeä vatsataudin jälkiolojen takia kun suolisto ei vieläkään ihan kunnossa, vaikkei kuumetta ole. Silti pelkään, että jos ei sykettä enää löydykään, jos pikkukaveri ei jaksakaan tai mitä jos seulonnoissa on jotain pahasti pielessä. Apua miten voi pelottaa :sorry::nailbiting:
Huh huh. Nyt on vaan keräiltävä itteänsä. Mä niin haluisin pitää tän pikkuisen, kumpa kaikki menisi hyvin :smiley-angelic001

Anteeksi tämmönen valitusvirsi tähän väliin, jännittää vaan ihan liikaa!!

Hitsi mua jännittää se huominen. Jotenkin tässä vaiheessa kaikki pelot nostaa päätään, vaikka tiedän, että maha on kipeä vatsataudin jälkiolojen takia kun suolisto ei vieläkään ihan kunnossa, vaikkei kuumetta ole. Silti pelkään, että jos ei sykettä enää löydykään, jos pikkukaveri ei jaksakaan tai mitä jos seulonnoissa on jotain pahasti pielessä. Apua miten voi pelottaa :sorry::nailbiting:
Huh huh. Nyt on vaan keräiltävä itteänsä. Mä niin haluisin pitää tän pikkuisen, kumpa kaikki menisi hyvin :smiley-angelic001

Tunnistan nuo kaikki pelot ja fiilikset ajalta ennen omia ultria ja seulontoja. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ❤️ se jännitys kun istut odottamassa aulassa ultraan on kyllä jäätävää :nailbiting: mutta sä selviit! TE selviitte! ❤️

Uskon!! Mua pelottaisi myös. Mut hyvin se menee :Heartpink

Minäkin muistan sen pelon. Sanoinkin etukäteen ultraavalle kätilölle, että en oleta, että ketään on hengissä siellä, kun oli ollut vuotoja. Kätilö sanoi, että etsitään elonmerkit ensin ja sitten mittaillaan. Ja kun kuva lävähti ruudulle, siellä oli pikkuinen tekemässä juuri kuperkeikkoja ja pyöri kuin väkkärä... Ihan uskomattoman vikkelä. Kyllä näki, että elossa oltiin. Se helpottunut nauru, joka minulta ja mieheltä pääsi... Nämä on minun kultaisia muistoja. :Heartbigred

Teilläkin huomenna helpottaa, uskon niin! :Heartbigred Todennäköisyydet ovat teidän puolella! Ja sitten loppuun asti kaikki menee niin, että muutaman kuukauden kuluttua teillä on vauva sylissä!

Minäkin muistan sen pelon. Sanoinkin etukäteen ultraavalle kätilölle, että en oleta, että ketään on hengissä siellä, kun oli ollut vuotoja. Kätilö sanoi, että etsitään elonmerkit ensin ja sitten mittaillaan. Ja kun kuva lävähti ruudulle, siellä oli pikkuinen tekemässä juuri kuperkeikkoja ja pyöri kuin väkkärä... Ihan uskomattoman vikkelä. Kyllä näki, että elossa oltiin. Se helpottunut nauru, joka minulta ja mieheltä pääsi... Nämä on minun kultaisia muistoja. :Heartbigred

Teilläkin huomenna helpottaa, uskon niin! :Heartbigred Todennäköisyydet ovat teidän puolella! Ja sitten loppuun asti kaikki menee niin, että muutaman kuukauden kuluttua teillä on vauva sylissä!

Olette kaikki kyllä niin kultaisia :Heartred:hug013
Smoothie, Jann ja Onnenomena, kiitos paljon lohduttavista sanoista. Tietysti silti pelottaa, mutta ainakin tiedän, et jos on huonoja uutisia, täällä on tärkeät ihmiset tsemppaamassa :Heartred

Niin ja mahakipuisena vielä täällä kieriskelen. Selvästi kyllä suolistoperäistä kipuilua ja kurinaa, mutta minä hullu olin töissä tänään ja voin sanoa, ettei ollut mikään maailman paras vaihtoehto :hilarious: pitää katsoa, mikä tilanne on huomenna, että jos kovin koskee, niin jään kyllä kotiin :depressed:

Takaisin