Raskaaksi 2019

On se vähän toissa päiväisestä vahvistunut, kun jo kuvaankin saa paremmin näkyviin. Alun innostuksen jälkeen vähän semmonen, tuulekohan tästäkään mitään fiilis, mut jatketaan testaamista nyt hetki ennen kuin uskaltaa vähän luottaa o_O
View attachment 95546

Musta tää on ihan normi viiva nykyisille pcille :smug: varsinkin kun dpot noi "vähän".

Mä oon aina välillä tullut lueskelemaan teijän kuulumiset läpi :hug013

Täällä on reilu pari viikkonen tuhisija nukkumassa juuri vatsan päällä. Synnytys oli aivan kamala ja melko traumaattinen kun vauva jumiutui synnytyskanavaan, mutta lopulta kaikki hyvin :Heartred

Pistäkäähän nyt loppuvuodelle useempi plussa :thumleft

Täällä on reilu pari viikkonen tuhisija nukkumassa juuri vatsan päällä. Synnytys oli aivan kamala ja melko traumaattinen kun vauva jumiutui synnytyskanavaan, mutta lopulta kaikki hyvin :Heartred

Onnea! Hyvä että lopulta kaikki meni hyvin :Heartpink ei siis kärsinyt hapenpuutteesta? (Yksi omista peloista..)

Paljon onnea pienestä.:Heartred:Heartred

Onnea! Hyvä että lopulta kaikki meni hyvin :Heartpink ei siis kärsinyt hapenpuutteesta? (Yksi omista peloista..)
Onnea! Ihanaa että hän on vihdoin täällä :Heartred
Hyvä että lopulta kaikki oli hyvin. Tuliko kuitenkin alakautta? Miten voit?

Ei kärsinyt hapenpuutteesta, kello pistettiin kyllä päälle ja meinas kiirus tulla, mutta 9 ja 10 pisteen tyttö oli :happy:

Tuli lopulta "vähän" enempi avustettuna alakautta :hungover: Voin hyvin, onneksi itsellekään ei suuria vaurioita tullut :happy:

Kiitos onnitteluista

Ihanaa, onnea Koirankorva:love7

Vitsit mä äsken vasta tajusin kunnolla et n. kolmen viikon päästä alkaa pistokset. Niin outo olo kun samaan aikaan ahdistaa, pelottaa mutta olo on myös tosi iloinen ja odottavainen. :smiley-ashamed008 toivottavasti ei nyt vaan pamahtais mikään korona

Ihanaa Siska, hyvälle näyttää ja kuulostaa. Jospa tämä olisi se "kolmas kerta toden sanoo" ja saisit vauvan syliin saakka. Pidän peukkuja sen puolesta.:happy:

Minua jännittää huominen ultra. Tuntuu siltä, että todennäköisyys on 50/50 päästäänkö siirtoon vai ei. Menkat kesti taas pidempään terolut kuurin jälkeen, joten on ihan arvoitus missä kunnossa limakalvo nyt on. Ei onneksi niin pitkään kuitenkaan kuten viimeksi, joten toivoa on. Huomenna se selviää.:nailbiting:

Tehdäänkö sulla luonnolliseen kiertoon siirto? :)

Isot onnittelut!! ❤️ :dummy1:

Isot onnittelut kk:lle pikkuisesta:love7

Jukkiks se pääsee ihan just tositoimiin:woot: ja Aida myös. Mites Kosmos, oliko teillä välikierto vai heti uutta putkeen?

Mitäs piinasisarille kuuluu? Nyytti? Jannn?

Jukkiks se pääsee ihan just tositoimiin:woot: ja Aida myös. Mites Kosmos, oliko teillä välikierto vai heti uutta putkeen?

Kiitos kysymästä, ei oikein mitään :rolleyes: mut ihan kiva, ni ei ole niin paljon odotuksia. Aika iisisti vielä pystynyt ottamaan. Ei ole oireiluja, tää kierto on siitä kiva, että ei koko ajan tunnu jotain pistoja jossain. Vain vv tulee jonkin verran. Ties vaikka menkatkin tulis puskista, tää kierto voi olla mitä vaan :wacky: lämmöt on aamuisin 36.60 paikkeilla eli ehkä jopa jonkinmoinen ovulaatio tapahtui viikonloppuna/maanantaina. Tosin ma ne oli jo 36,50 o_O
Mites Nipalla/muilla?

Kiitos kysymästä, ei oikein mitään :rolleyes: mut ihan kiva, ni ei ole niin paljon odotuksia. Aika iisisti vielä pystynyt ottamaan. Ei ole oireiluja, tää kierto on siitä kiva, että ei koko ajan tunnu jotain pistoja jossain. Vain vv tulee jonkin verran. Ties vaikka menkatkin tulis puskista, tää kierto voi olla mitä vaan :wacky: lämmöt on aamuisin 36.60 paikkeilla eli ehkä jopa jonkinmoinen ovulaatio tapahtui viikonloppuna/maanantaina. Tosin ma ne oli jo 36,50 o_O
Mites Nipalla/muilla?

Niin, ei ole täälläkään mitään odotuksia kyllä. Ajattelin jälleen jingsata asiat, mutta siis historiallisen kiva kierto nyt käynnissä. Dpo4 enkä ole vuotanut yhtään verta vielä. Tänään tuli vv:a ja olin ihan, että :wtf siis tätähän oon toivonut viimeisen 1v ja 10kk, mutta väistämättäkin on heti fiilis, että mikäs vika siinä värkissä nyt on:hilarious: menkkoja odottelen, toivottavasti olis lyhyt luteliaali, että pääsee mahd. Nopee 4. Inssiin:happy:

Ihanaa, onnea Koirankorva:love7

Vitsit mä äsken vasta tajusin kunnolla et n. kolmen viikon päästä alkaa pistokset. Niin outo olo kun samaan aikaan ahdistaa, pelottaa mutta olo on myös tosi iloinen ja odottavainen. :smiley-ashamed008 toivottavasti ei nyt vaan pamahtais mikään korona

Ihanaa mutta niin jännää! Voin niin samaistua noihin fiiliksiin. Ajatella että voit olla raskaana jo kohta :Heartred

Ihanaa mutta niin jännää! Voin niin samaistua noihin fiiliksiin. Ajatella että voit olla raskaana jo kohta :Heartred

Voi kunpa:angel5 toivon vaan kovin että saatais edes jotain hedelmöittymään.. Suurin pelko et ei saada:shy: mut täytyy mennä askel kerrallaan nyt vaan. Asiasta kukkaruukkuun, tajusin et oon ollut tänään tasan 2kk ilman alkoholia. Huomaamatta:laughing002

Ei tänne mitään uutta ja mullistavaa. Alamahaa jomottelee ja kosketusarkakin on, tai potkuarka :grin Kuopus tölväs sängyssä kantapäällään alamahaan ja sattu niin helvetisti, et rupes oikein särkemään jomotuksen lisäksi..
Flunssa iski tänään päälle ihan puskista. En tykkää! :stop: Odottavaisin mielin eteenpäin :happy:

Heti kun oli pari päivää poissa täällähän sattuu ja tapahtuu :Heartred

KK onnea pikkusesta, ihana kuulla että loppupeleissä kaikki meni hyvin!

Ja siskan PLUSSA niitä ei täällä liian usein nää :wav

Ja oliko sofi jonka hoidot lähti jotenkin tosi isolla pyörällä käyntii ja nopeella aikataululla (anteeksi jos nyt muistan väärin)

Tästähän olis hyvä saada plussa aalto kuka testaa seuraavana?? :biggrin

Itellä oli se megakipee ovulaatio mutta ootellaan nyt rauhassa (dpo2)

Me tehdään se vika siirto nyt putkeen. Tiistaina limakalvo ultra ja veikkaan että perjantaille osuisi sitten siirto. Oon miettinyt elämää eteenpäin, jos joudutaan ivf-jonoon ja on kaikenlaisia kivoja suunnitelmia, ettei mene pelkäksi odotteluksi :) Plussaan en usko, kun ei ole noilla alkioilla nyt oikein onnistunut.

Melkein pystyn ruudun läpi haistamaan tuoreen pienen vaavan :binkybaby Suuret onnittelut!

Täällä dpo 12 ja lämmöt tipahti 36,75, eli massamurhan näköinen kylppäri tiedossa viikonloppuna :shifty: Kohti seuraavaa yritystä (täältä puuttuu edelleen semmonen emoji, jolla on tuulessa hulmuava supersankarin viitta...)

Takaisin