Raskaaksi 2019

Mitähän ihmettä, kp 8 ja jäätävät limat jo nyt:shy::shy: ihan säikähdin:laughing002 vaikka ei nyt oo silleen mitään väliä miten ovis tulee, toivon vaan et menkat alkais loppukuusta ajallaan niin ei tulis ylimäärästä säätöä lääkärikäyntien ja punktion kanssa

Mitähän ihmettä, kp 8 ja jäätävät limat jo nyt:shy::shy: ihan säikähdin:laughing002 vaikka ei nyt oo silleen mitään väliä miten ovis tulee, toivon vaan et menkat alkais loppukuusta ajallaan niin ei tulis ylimäärästä säätöä lääkärikäyntien ja punktion kanssa
Onko teillä miten selvät ovis limat?

Mä en oo aiemmin välttämättä edes huomannut ovis limoja tai ovat olleet vähäistä kirkasta liukkaampaa limaa mutta auta armias!’ Nyt ei mene kyllä kiertoa ohi huomaamatta ovis limoja, sitä tulee paljon ja oikein sellaisia lönttejä (anteeksi tarkka koostumus kuvaus). Ihan mielenkiintoista olis tietää miten muilla ja onko iän myötä muuttunut limat, ite nyt 30v.

Onko tietoa onko liian myöhään jos otan hormoni verikokeet klo 10.20? Oli aina huonosti aikoja kun ne pitäis ottaa kp 2-5..

Mäki ostin uusia vitskuja, piti ostaa karnitiinia miehelle mut otinkin vahingossa joskin asetyylikarnitiinin, en uskalla antaa sen vetää sitä ku en tiedä onko yhtä turvallinen :hilarious: katotaan sit hoitotauolla. Ja mulle arginiinia mut en uskalla sitäkään vielä, ja pahan makuista. Meniköhän oikein noi vitskun nimet

Luin että ostit miehelles ketamiinia ja luin niin vielä uudestaan, kun olin sillain wtf, kuka sitä nyt on väittänyt ihmelääkkeeksi ja mihin :laughing002:hilarious: mut joo karnitiinia, ihan uus tuttavuus..

ON: Uskokaa tai älkää, himotestaaja kykeni pitää päivän tauon testaamisessa. Eilen testasin vielä päivän toiseen pissaan rfsun testillä ja kyllä se haamu siihenkin tuli, mutta hailakampi. Tänään ollu kunnon menkka juilintaa taas ja vähän sydän hyppää joka kerta kurkkuun, et no nytkö ne perkeleet sit alkaa - mut ei mitään + pms oireita ei ole näkynyt. On tää jännää odotella miten etenee :wideyed:

Nykyään sanotaan et riittää tsh ennen klo 13 vai oliko 14 o_O ainaki huslab. Mut ottaisin kyl mahd aikasin. Kyl toi 10.20 riittänee. Oliko siinä joku et pitäis olla ollu hereillä ainakin pari tuntia kun ottaa :scratch

Mulla aika olemattomat limat yleensä...o_O:oops: joskus sit tullut kunnollakin :dontknow

Siska toivotaan että vahvistuu :happy:

Kyl noi jenkkien vaalit on jännittävät:woot:

Ja thl kehoitta viettämään joulun omaan perheen kesken:rolleyes: kuinkahan moni tosiaan näin tekee... Toisaalta se vois olla ihan kivaakin maata joulu pieruverskoissa kotosalla:grin

Ja thl kehoitta viettämään joulun omaan perheen kesken:rolleyes: kuinkahan moni tosiaan näin tekee... Toisaalta se vois olla ihan kivaakin maata joulu pieruverskoissa kotosalla:grin

Ai ettei näkisi esim omia vanhempiakaan? Kyl me varmaan ainakin lyhyesti nähdään perheitämme, mutta muuten kotosalla :)

Ai ettei näkisi esim omia vanhempiakaan? Kyl me varmaan ainakin lyhyesti nähdään perheitämme, mutta muuten kotosalla :)

Ei siinä uutisessa ihan noin suoraan sanottu muuta kun että välttää suuria sukujuhlia:rolleyes:

Kyllä se nyt siltä näyttää, ettei kauaa tartte jännittää jahka Michigan sais laskennan valmiiksi :pompus:

Joulu on onneksi ollut aina tosi pienellä porukalla meillä. Mä ja sisko mennään äitelle ja ukko perheelleen, kun sillä niitä veljiä riittää :bag: Sit jo melkein joulupäivänä ajellaan jo taas takaisin Kehä 3:n sisään kökkimään kaksin :hilarious:

Ps. Minkä helvetin takia lasta toivovalle ja aina vaan yhtä viivaa saavalle tursuaa postiluukusta lelulehtiä :shifty: Kuolkaa. Mitennii PMS :rolleyes:

Ei meilläkään mitään suuria sukujuhlia koskaan jouluisin juhlita. Mun äitin ja isän luona on käyty usein jo ennen joulua kylässä ja joulu vietetty miehen vanhemmilla, jonne tulee myös miehen veli perheineen ja isomamma. Todennäköisesti vietetään siis joulu ihan entisellään, miinus ehkä isomamma (96v), joka ei enää muutenkaan kauheesti jaksa näitä sukujuhlia:)

Mä yleensä toivon et olisin joulun töissä, kun omat vanhemmat ovat eronneet eivätkä oikeen vietä joulua enään, ovat omissa kodeissaan ja voivottelevat kilpaa miten yksinäistä on. Siskollani on neljä lasta ja he sitten viettävät joulua miehensä vanhemmilla isolla porukalla. Mies käy usein jomman kumman vanhempansa luona aattona ja sit illasta ollaan kahdestaan:laughing002 olisi kyllä ihanaa tulevaisuudessa viettää joulua oman pienen perheen kesken:Heartred

Ei kai muuta kuin se tsh pitäisi kai ottaa ennen klo 10. Otetaanko sulla se?

Ei teillä pääse ilman ajanvarausta? Meillä saa mennä ilmankin jonottamaan. Yleensä mennyt ite jo 7 ni on aika ensimmäisiä.

Mun mielestä ei pääse ilman ajanvarausta tohon lähimpään pisteelle.. En oo kyllä varma. Sain nyt ajan enskeskiviikolla 9.20 ja flo näyttää et sillon ois kp7 mutta lyön vetoo että menkat ei oo huomenna vielä alkamassa, korkeintaan tiputtelua 2päivää vielä ennenkun hanat aukee kunnolla..

On se vähän toissa päiväisestä vahvistunut, kun jo kuvaankin saa paremmin näkyviin. Alun innostuksen jälkeen vähän semmonen, tuulekohan tästäkään mitään fiilis, mut jatketaan testaamista nyt hetki ennen kuin uskaltaa vähän luottaa o_O
IMG_20201105_083422_1.jpg

Onhan tuo nyt jo... Mikä dpo menossa? :shy:

En ihan koko kiertoa tikuttanut kun testit loppui kesken, joten en tarkalleen tiiä. Max dpo 15, oma arvio dpo 14. Ehkä noi kaksi edellistä epäonnistunutta painaa varmaan täs fiiliksessä (tuulimuna ja kemiallinen). Mut eilen nukahdin kesken leffan ennen kymppiä vaik oon yökyöpeli ja tänään vaan tosi outo/äklö olo, et oireita olis kyllä :rolleyes:

En ihan koko kiertoa tikuttanut kun testit loppui kesken, joten en tarkalleen tiiä. Max dpo 15, oma arvio dpo 14. Ehkä noi kaksi edellistä epäonnistunutta painaa varmaan täs fiiliksessä (tuulimuna ja kemiallinen). Mut eilen nukahdin kesken leffan ennen kymppiä vaik oon yökyöpeli ja tänään vaan tosi outo/äklö olo, et oireita olis kyllä :rolleyes:

Kuulostaa hyvältä! Ei vitsi, kyllä muiden onnistumiset saa sitä omaakin mieltä nostettua :smug: Kyllä se joskus tärppää!

Ihanaa Siska, hyvälle näyttää ja kuulostaa. Jospa tämä olisi se "kolmas kerta toden sanoo" ja saisit vauvan syliin saakka. Pidän peukkuja sen puolesta.:happy:

Minua jännittää huominen ultra. Tuntuu siltä, että todennäköisyys on 50/50 päästäänkö siirtoon vai ei. Menkat kesti taas pidempään terolut kuurin jälkeen, joten on ihan arvoitus missä kunnossa limakalvo nyt on. Ei onneksi niin pitkään kuitenkaan kuten viimeksi, joten toivoa on. Huomenna se selviää.:nailbiting:

Takaisin