Raskaaksi 2019

Onnea plussasta , Siska!!! :Heartbigred Toivottavasti pysyy ja vahvistuu!

Hillis, olen niin pahoillani tuosta tilanteestasi!

Sininen kirahvi, onpa jännnittävää!

Niin monenlaisia juttuja täällä yhtä aikaa.

Sininenkirahvi onnea saalista! Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin!:dummy1:

Seiskalle varovaiset onnittelut :dummy1:

Täällä oli tänään ensikäynti. Lääkäri meinasi ekaksi että tehdään aukiolotutkimus mutta kun oli kp27 niin väärä kierron vaihe. Siinä hetken pohdittiin yhdessä, että lasta on tekemällä tehty 1,5v ja kaikki muut speksit on kunnossa että kyllä siellä tuubissa jotain häikkää kuitenkin on.. Päätettiin siis lähteä suoraan ivf hoitoihin ja hoidon suunnittelu käynti on jo 1.12 :angelic: tammikuun kierrossa sitten aloitetaan hoidot :angelic: siellä oli siis aivan ihana kätilö. Se heitti niin hyvää läppää että mulla oli niin hyvä fiilis koko hommasta. Sanoi esim miehelle että sitten punktiopäivän jälkeen kun *mun nimi* on kipee niin siivoot ja teet ruokaa ja hoidat kaiken kolme viikkoo :laughing002

Voi vitsi miten mahtavaa että noin äkäseen pyörähti hommat siellä käyntiin:Heartred mahtavaa! Vaikka totta Mooses itellä nousee savu korvista, kun omat hoidot ei etene yhtään noin hyvää vauhtia :wtf vaikka onhan tässä tietenkin tää luomukorttikin vielä:laughing021 tässä kierrossa on tullut nautittua iltaisin lasi punkkua:angelic: oikeestaan siks, kun avattiin pullo vkloppuna, kun kilistettiin sen kunniaksi, että saan pitää vehkeeni:hilarious: ei oo vaan sydäntä heittää viemäriinkään:grin:rolleyes::angelic:

Ai niin ja sit tutustuin tähän maailman terveellisimpään ruokavalioon eli välimeren ruokavalioon:hilarious: taas näköjään lähtenyt vähän mopo mulla keulimaan:hilarious:

Siis ei siinä nyt mitään ihmeellistä ollut. Oon muutenkin melko fanaattinen ruokaympyrän toteuttaja, että aika samoja juttuja. Uutta virtaa ja erilaisia reseptejä kuitenkin:happy: aina nyt voi jossain parantaa, niin kiinnitän nyt huomiota laadukkaisiin raaka-aineisiin, hyviin rasvoihin ja vielä monipuolisempaan kasvisten ja vihannesten käyttöön:) tykkään hirveesti laittaa ruokaa, mut kyllä arkena huomaa, että tulee usein tehtyä vaan niitä helppoja ja nopeita vaihtoehtoja:hilarious:

Nyt on ollu kyllä paha, kun töihin on tuotu kauheesti karkkia. En oikeestaan ikinä osta kotiin makeita, mut töissä huomaa, et päivän mittaan jotenkin aina eksyy ottamaan karkkikiposta muutaman:mad:

Joo tää on hirvee varsinkin tää pimeä aika, tekis mieli sokeria koko ajan :sour:

Nipa, me miehen kans ollaan nyt pari vkoa kokeiltu tota välimeren dieettiä tai koitettu pääpiirteittäin syödä sen mukasesti. Aika skeptinen oon että onko sillä nyt kauheesti vaikutusta tohon ivf hoitoon mutta eikai koskaan terveellisemmät valinnat hukkaan mene :) sit ostin miehelle jotai granaattiomenamehua mitä tuputan sille, kun jostai jenkkisivulta luin et on hyväks siittiöille. Reppana on tän reilun vuoden aikana kyllä joutunu ties mille kuureille:laughing001

Nipa, me miehen kans ollaan nyt pari vkoa kokeiltu tota välimeren dieettiä tai koitettu pääpiirteittäin syödä sen mukasesti. Aika skeptinen oon että onko sillä nyt kauheesti vaikutusta tohon ivf hoitoon mutta eikai koskaan terveellisemmät valinnat hukkaan mene :) sit ostin miehelle jotai granaattiomenamehua mitä tuputan sille, kun jostai jenkkisivulta luin et on hyväks siittiöille. Reppana on tän reilun vuoden aikana kyllä joutunu ties mille kuureille:laughing001

Juu sama:hilarious: hieman repesin, kun ilmoitin isännälle tästä välimeren ruokavaliosta. Oli just sellainen vastaanotto kun odotinkin: "ihan vaan keskenäs, en tykkää ceasarsalaatista" :hilarious::hilarious::hilarious:

Mäki ostin uusia vitskuja, piti ostaa karnitiinia miehelle mut otinkin vahingossa joskin asetyylikarnitiinin, en uskalla antaa sen vetää sitä ku en tiedä onko yhtä turvallinen :hilarious: katotaan sit hoitotauolla. Ja mulle arginiinia mut en uskalla sitäkään vielä, ja pahan makuista. Meniköhän oikein noi vitskun nimet

Seuraatteko pressan vaaleja? Mä niin toivon että toi Trumppi nyt saatais pois!

Siskalle varovaiset onnittelut!

Mulla on tiistaina limakalvo ultra, sit päätetään siirtopäivä.

Seuraatteko pressan vaaleja? Mä niin toivon että toi Trumppi nyt saatais pois!

Siskalle varovaiset onnittelut!

Mulla on tiistaina limakalvo ultra, sit päätetään siirtopäivä.

Täällä seurataan samoilla ajatuksilla. En ymmärrä miten sillä voi olla niin vahva kannatus.

Laitoin vielä kaikussa viestin, että oliko lääkärillä joku erityinen syy pitkälle kaavalle, kun meille sanottiin että kaikille tehdään lyhyt.
”Meillä lääkärit päättävät hoitokaavat ja puolet on pitkällä kaavalla ja puolet lyhyellä kaavalla.”

Täällä seurataan samoilla ajatuksilla. En ymmärrä miten sillä voi olla niin vahva kannatus.

Ymmärrän sen siltä kannalta että se on kumminkin saanut toteutettua ne (hirveät) ideat mitä on lupaillutkin :shifty: mutta että kuka voi olla sen kanssa samaa mieltä asioista :facepalm:

Pressanvaalit Jenkeissähän on jännä juttu... Ihminen menee äänestämään ihmistä ja sitten kuitenkin sen perusteella, missä osavaltiossa asut, tulee "tulos." Esimerkiksi Texas. Menen koppiin, äänestän Bidenia. Mutta moni muu äänestää Trumpia, niin osavaltion enemmistön äänestystuloksen mukaan Trump saa 38 osavaltion valitsijamiestä!? Isompi osavaltio, enemmän valitsijamiehiä.

Sielä siis äänestetään ihmistä ja liikutellaan valitsijamiehiä nappuloina. Valitsijamiesten ilmeisesti on sitten äänestettävä osavaltiossa eniten ääniä saanutta. Eli periaatteessa joo, homman voi voittaa vähemmän ääniä saanut, mutta enemmän valitsijamiehiä saanut :hilarious: Ja täähän kävi Hillarylle.

Onnea Siska! Ihan mahtavaa <3 Viivalle vahvistumista ja oireet hyvän kuuloisia :)

Tonni, voihan pylly..Ois hyvin voinu olla oireita nuo sun tissijuttus.. Pyh :/

Kirahvi, jee! :)

Sofiallahan etenee hommat tosi hyvää vauhtia, onnet! :)

Hillis, wtf.. oikeesti o_O

Pressanvaaleista. Jenkit on kyl tosi outoa porukkaa ja musta on ihan käsittämätöntä että Trumpin kaltainen ihminen, on ikinä päästetty johtoon. Ihan absurdia! :facepalm:

Täällä kp24 ja dpo4. Aika voimakastakin juilimista ja jomotusta ollu oviksesta asti. Toivon niin kovin että enteilis hyvää :smiley-angelic001
Ens kuussa tulee 1,5v yritystä ja yks kkm sinä aikana. Huoh.

Pressanvaalit Jenkeissähän on jännä juttu... Ihminen menee äänestämään ihmistä ja sitten kuitenkin sen perusteella, missä osavaltiossa asut, tulee "tulos." Esimerkiksi Texas. Menen koppiin, äänestän Bidenia. Mutta moni muu äänestää Trumpia, niin osavaltion enemmistön äänestystuloksen mukaan Trump saa 38 osavaltion valitsijamiestä!? Isompi osavaltio, enemmän valitsijamiehiä.

Sielä siis äänestetään ihmistä ja liikutellaan valitsijamiehiä nappuloina. Valitsijamiesten ilmeisesti on sitten äänestettävä osavaltiossa eniten ääniä saanutta. Eli periaatteessa joo, homman voi voittaa vähemmän ääniä saanut, mutta enemmän valitsijamiehiä saanut :hilarious: Ja täähän kävi Hillarylle.

Siis toi jenkkien äänestyssysteemi ei lakkaa hämmästyttämästä:stop: mikään mitä jenkeissä tapahtuu ei enää yllätä:hilarious: lähes kaikki sieltäkin on jo nähty:hilarious:

Siis toi jenkkien äänestyssysteemi ei lakkaa hämmästyttämästä:stop: mikään mitä jenkeissä tapahtuu ei enää yllätä:hilarious: lähes kaikki sieltäkin on jo nähty:hilarious:

Sanos muuta! Ja sitten vielä kun sielä pitää äänestää lähinnä puoluetta, ei edustajaa. Republikaanit on ajaneet sitä "perinteisempää" linjausta aborttilakeineen jne. Voipa siis olla, että tällaiset perinteiset (tiukkapipoiset ja jeesustelevat) osavaltiot äänestävät Trumpia, vaikka mies itsessään ei heitä miellyttäisi. Sielä on oikeasti vaikutusta sillä, mitä puoluetta presidentti edustaa. Suomessahan kukaan ei varmaan edes muista tuliko Niinistö SDP:stä, Keskustasta, Kokoomuksesta vai jostain ihan muualta? KOSKA SILLÄ EI OO TÄÄLLÄ MITÄÄN VÄLIÄ politiikan kannalta :woot:

Tuola taas koko maan linja riippuu pitkälti istuvan presidentin puolueesta. Ah, gotta love politics! :nailbiting:

Voi vitsi miten mahtavaa että noin äkäseen pyörähti hommat siellä käyntiin:Heartred mahtavaa! Vaikka totta Mooses itellä nousee savu korvista, kun omat hoidot ei etene yhtään noin hyvää vauhtia :wtf vaikka onhan tässä tietenkin tää luomukorttikin vielä:laughing021 tässä kierrossa on tullut nautittua iltaisin lasi punkkua:angelic: oikeestaan siks, kun avattiin pullo vkloppuna, kun kilistettiin sen kunniaksi, että saan pitää vehkeeni:hilarious: ei oo vaan sydäntä heittää viemäriinkään:grin:rolleyes::angelic:

Noh koitan olla ihan viilipytty, tässähän voi tulla vaikka mitä vielä että hommat venyy :nailbiting:
Limakalvo oli muuten 9mm kp27 siis eilen. En vaan ymmärrä kun se sanoi ultratessa että vasemmalla näkyy keltsi ja sitten sanoi että eikun oikealla näyttää olevan vielä tuoreempi keltarauhanen. Että jäi vähän auki mitä siellä on o_O

Siska!!! :Heartred:Heartred:dummy::Heartred:Heartred
:happy093

Wau! Onnea!

(Piti sanoa, että varovaiset onnittelut. Mutta en osannut kun innostuin niin paljon.:hilarious:)

Takaisin