Raskaaksi 2019

Mulla on taas uutta virtaa tässä vauva-asiassa, kun sain tietää, että en menetäkkään värkkiäni:hilarious: kuulen jo pienten askelten ääniä:hilarious::angelic: eiköhän tää fiilis tässä taas laske kun lehmän häntä ja pian ollaan taas peruspaskan äärellä:hilarious: anteeksi siitä:grin on tää yhtä tunne-elämystä koko ajan:rolleyes: ensi kuussa tulee 2 vuotta plakkariin, ja vuosi kun saatiin lähete hoitoihin. Eikä vieläkään olla ivf:bag: noh, tänään se ei haittaa, koska oon vaan niin helpottunut kaikesta:notworthy

Raskaana 2021, ihan hyvä tavoite sekin:laughing021

Joo tuola yp kyseli jo 2020 ryhmässä, että pitäisi panna pystyyn 2021 ryhmä. Lievä let down kun salainen toive, että vielä olisi kaksi kiertoa onnistua :nailbiting:

Mut joo, nyt nautit tästä annetusta elämänilosta! Se on ihan pirun kova fiilis! Itse saanut kahdesti kokea sen, ensin pään magneettikuvan ja CT:n jälkeen (oli aivot, pari kystaa mutta muuten ei mitään erikoista..) ja sit niiden ekojen tusoonikoepalojen jälkeen :happy: Nyt kun ratsastaa aallonharjalla niin voi palata siihen fiilikseen sit taas jos kaikki muuttuu hetkellisesti paskaksi :hilarious:

Nipa mulla on jotenkin semmonen fiilis että ne laittaa sulle luteaalivaiheessa tueksi vielä estrogeenin. Jos oon oikeessa niin mitä voitan? :grin

Tämmöstä edelleen..en uskaltanut vielä vikaa digiä tehdä..ei tuntemuksia. Mut eipä millään väliä kun ekaa kertaa mies ei pystynyt suoriutumaan..ja otan sen todella raskaasti..mikä mussa vikana tai siinä..hyvää synttäriä vaan mullekin..eikä asiaa helpota hänelle et otan sen niin raskaasti :bag:

Liitteet

• IMG_20201031_092039__01.jpg
    IMG_20201031_092039__01.jpg
    27 KB · Katsottu: 127
Täällä vihdoin tällaista:love022 tupa on jälleen pullollaan pikkuväkeä, mutta jospa kun saa ne kiltisti illalla pehkuihin, niin jäis tsänssit yrittää. Nää luomutsänssit on kyl varmaan päätä huimaavat omalla kohdalla:laughing025 mut pistetään nyt lotto vetämään kuitenkin:grin

Liitteet

• IMG_20201031_090454.jpg
    IMG_20201031_090454.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 135
Jee Nipa! Eli vuodot loppunut?

Päivitys; digi nega mutta tummentunut, ehkä lähipäivinä ovulaatio? Koitetaan vielä talletella..

Paljon onnea Jannn! :smiley-angelic003 vaikka tallettelu ei onnistunut niin toivottavasti teillä on jotain muuta kivaa suunnitelmaa (ja et mies korvaa sen myöhemmin :wink)

Tämmöstä edelleen..en uskaltanut vielä vikaa digiä tehdä..ei tuntemuksia. Mut eipä millään väliä kun ekaa kertaa mies ei pystynyt suoriutumaan..ja otan sen todella raskaasti..mikä mussa vikana tai siinä..hyvää synttäriä vaan mullekin..eikä asiaa helpota hänelle et otan sen niin raskaasti :bag:

Hyvää syntymäpäivää:love7

Mäkin oon välillä ottanut miehen suoriutumisongelmat tosi raskaasti. Se on kuitenkin ihan normaalia, teissä ei oo mitään vikaa.:Heartred

Nyt tehään vauvat:sign19:sign17 piste:Heartred
I agree!!!!
Pistokset alkoivat viime perjantaina. Tänään on viimeiset pistokset Bemfolaa ja jarrua. Huomenna Ovitrelle. Maanantaina punktio. Ja perjantaina tuoresiirto (jos on siirrettävää eikä hyperiä). Uskomattoman nopeasti on mennyt. Noin kymmenen munista tämänpäiväisen ultran perusteella olisi. Jonkin verran on siis tippunut matkalla.

Ja olo on ollut hyvä. Parina ekana päivänä vähäistä päänsärkyä, mutta ei juuri muuta. Vähäistä turvotusta. Oon yllättynyt positiivisesti miten vähällä on päässyt tähän saakka:)
Jee, tsemppiä!! :)

Mites nää :shifty: en tykkää yhtään pc:stä! Yhtä tumma kuin viime viikonloppuna. Kai se kroppa yrittää puskea ovulaatiota :inpain: ei kyllä mitään tuntemuksia mahassa päin. Ainoastaan vv tulee paljon. Ja iho on rauhallinen, mitä harvoin mulla on. Tai viimeistään ovulaation jälkeen kukkii yleensä.
No mitähän ihmettä! Mä taas käytän pelkkää pc:tä.. Eilen tuli päivällä jo aika tasavahvat vihdoin ja plussaksi tulkitsin, mut testasin vielä illasta ja sit tulikin kirkuva plussa, tummempi kuin kontrolli ja pärähti näkyviin heti. Eli huippu tulikin vasta illalla sittenkin. Tuo miten nopeaan se testiviiva muodostuu kertoo tosiaan kans paljon.
Mä kyllä luotan enempi pc:hen kuin muihin ja jos sillä tulee plussa, niin sit se on plussa. Aaltoiluahan voi olla et tummenee ja haalenee, mut sit kun se kirkuva plussa tulee, niin sit en enää testaakkaan. Laitan kuvan eilisistä, tosin ne on nyt otettu et eihän ne niin tummia/punaisia enää ole kuin eilen. Toinen päivältä ja alempi illalta.
Kyllä toi sun tän aamun kuva jo niin tasavahvalta alkaa näyttämään, et on se ovis ihan lähellä. Illalla varmaan ois tummempi kuin kontrolliviiva :)
Hyvää synttäripäivää ja illalla sit mieheltä lahjaks lasti vauvasiemeniä!:sign17

Täällä tosiaan kp21 ja ovispäivä! Eilen illalla ehkä ysin aikaan tuli se kirkuva heti ruutuun pärähtäny plussa ja luulen et mulla usein ovis jo 12-24h sisällä plussasta. Yöllä kuksittiin ja nukuin kiltisti siement sisällä:smiley-angelic002
Aamulla oli ihan tuikkivaa kipua oikealla muniksessa, mietin jo särkylääkettä mut helpotti sit tovin päästä. Eiköhän ajoitus ollu oikein kohdillaan ja nyt vaan jännäämään. En usko et mies tänään tulee yöks, mut katotaan.
Fiilikset on hyvät, nyt se vauva tänne! :Heartred

Liitteet

• IMG_20201031_102120.jpg
    IMG_20201031_102120.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 109
Kiitos kaikille! Kyllä me uusiks yritettiin ja mukamas onnistui, en kyl itse tuntenut mitään eikä ollut kovin märkää :bag::hilarious: tai oli, mutta en tiedä oliko vaan omat kosteudet.. noo eiköhän viim huomenna onnistu paremmin!
Tässä Digi, on kuivuttuaan haalistunut enemmän kuvan oton jälkeen. Mutta digit loppui nyt, muutama liuska on jäljellä. Näkeehän niistäkin jos pärähtää mustaksi. Luulis kyllä että olojakin sit olisi..

Liitteet

• IMG_20201031_094010.jpg
    IMG_20201031_094010.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 125
Ei juma. Kosmos, mun aika oliskin ollut eilen:hilarious:fuck:banghead:

Mutta sain mun tulokset. Ei syöpää, patologin tuloksena oli kohdun limakalvon hypoplasia eli ymmärtääkseni jonkin sortin limakalvon kehityshäiriö (?), mistä kuulen lisää kun ilmoittaudun vuodon alettua inssiin:hug007:notworthy:happy093:dance011

Sakkona käyttämättömästä ajasta poliklinikkamaksu, mutta se on pieni hinta näin hyvistä uutisista:dance011

Täälläkin ovista yhä vaan odotellaan kp19. Tulis nyt että pääsis siihen inssiin.
Huh huh, onneksi oli hyviä uutisia :smiley-bounce012 Tsemppiä teille paljon hoitojen jatkoon! :thumleft

Hyvää syntymäpäivää Jannn !

Nipa ihania uutisia nyt ja kivaa et on puuhaa ;)

Kohta on joulu ja kohta on maaliskuu <3 mihin tää aika menee?? Teidänkin kans puhuttu jo niin pitkään...

Jee Nipa! Eli vuodot loppunut?

Päivitys; digi nega mutta tummentunut, ehkä lähipäivinä ovulaatio? Koitetaan vielä talletella..

Joo, jälkivuoto on ohi, huomenna alkaa sit jo muut vuodot:bag::hilarious:

Noi suorituspaineet on rankkoja, kummallekin. Mieskään ei tietenkään pysty olemaan mikään seksikone, ollaan puhuttu aiheesta kyllä vastaanotolla, varsinkin kun meillä on muutenkin näiden vuotojen takia aika rajoittunutta:Heartred Tsemppiä! Kyllä se siitä:Heartred kannattaa rohkeasti puhua keskenään aiheesta, vaikka ei ookkaan mikään helppo ja huoleton kahvipöytäkeskustelu

Joo varmasti paineita ja stressiä itse kullakin välillä. Meillä ei helpota että se on usein pakkoseksiä, ja koirat pyörii vieressä. Uusinta onnistui kun otettiin ajan kanssa ja koirat pois :)

Talletteluonnea, monella on nyt ovulaatio ja jännät ajat!
Vitsailtiin, että vauva alulle mun synttärinä ja syntyy sitten miehen synttärinä :p jos nyt edes on ovulaatio käsillä, luteaalikin voi jäädä lyhyeksi jos hormonit sekaisin. Inssiä odotellessa :grin

Synttärionnittelut Jannn:) Olispa ihana synttärilahja että plussaatte tästä kierrosta!

On tämä lapsettomuusrumba vaan pitkittyessään sellaista, että kyllä se vaan ajoittain seksielämään vaikuttaa ja vie siitä ajan myötä ilon ja spontaaniuden. Ehkä ensimmäisen vuoden verran riitti jännitystä, mutta kohta 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen ajoitettu seksi, ovulaation metsästys, hormonilääkkeet yms. ovat tehneet kyllä tehtävänsä.

Huomaan et kun ivf hoidot tulossa niin molemmat helpottuneita kun ei tarvitse enään kalenteri kädessä ähkiä ja ovistikkuja analysoida. Ei oo tavallaa enää meidän käsissä tää homma:rolleyes: ennen menkkoja olikin piiitkästä piiitkästä aikaa ihanaa spontaania seksiä mitä ei aikoihin ollut, mieskin tuumasi että on ollut ikävä juuri tollasta. Mun iso pelko on ollutkin että hoitojen vuoksi seksielämä lässähtää täysin:mad: mulle varsinkin kun se on tosi tärkeää. Mut tämä nyt on vaan tällänen ajanjakso elämässä joka toivottavasti joskus on muisto vain:)

Takaisin