Raskaaksi 2019

Ei juma. Kosmos, mun aika oliskin ollut eilen:hilarious:fuck:banghead:

Mutta sain mun tulokset. Ei syöpää, patologin tuloksena oli kohdun limakalvon hypoplasia eli ymmärtääkseni jonkin sortin limakalvon kehityshäiriö (?), mistä kuulen lisää kun ilmoittaudun vuodon alettua inssiin:hug007:notworthy:happy093:dance011

Sakkona käyttämättömästä ajasta poliklinikkamaksu, mutta se on pieni hinta näin hyvistä uutisista:dance011

Täälläkin ovista yhä vaan odotellaan kp19. Tulis nyt että pääsis siihen inssiin.

Ihanaa ettei ollut vakavammasta kyse❤️❤️

Oliko sulla pistokset jo alkaneet? Mikä on ollut vointi :)

Pistokset alkoivat viime perjantaina. Tänään on viimeiset pistokset Bemfolaa ja jarrua. Huomenna Ovitrelle. Maanantaina punktio. Ja perjantaina tuoresiirto (jos on siirrettävää eikä hyperiä). Uskomattoman nopeasti on mennyt. Noin kymmenen munista tämänpäiväisen ultran perusteella olisi. Jonkin verran on siis tippunut matkalla.

Ja olo on ollut hyvä. Parina ekana päivänä vähäistä päänsärkyä, mutta ei juuri muuta. Vähäistä turvotusta. Oon yllättynyt positiivisesti miten vähällä on päässyt tähän saakka:)

Mites nää :shifty: en tykkää yhtään pc:stä! Yhtä tumma kuin viime viikonloppuna. Kai se kroppa yrittää puskea ovulaatiota :inpain: ei kyllä mitään tuntemuksia mahassa päin. Ainoastaan vv tulee paljon. Ja iho on rauhallinen, mitä harvoin mulla on. Tai viimeistään ovulaation jälkeen kukkii yleensä.

Liitteet

• IMG_20201030_163601.jpg
    IMG_20201030_163601.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 152
Nipa, hieno juttu! :excited001

Kosmos, se on toisaalta hyvä että voi nähdä toisessakin tilanteessa, jos ei nyt onnistu siis, positiivisia puolia.

Mukavaa kuulla, jos mun viesti vähän joitakin lohdutti.

Näyttääkö toi pc livenä vahvemmalta kuin kontrolli? Millanen viiva sulla rfsu tulee kun plussa?
Mulla noissa oli eroa... Kaivan kuvan

Tää oli aamun testi View attachment 95319

Ja tää illan

View attachment 95320

En oo ennen tehnyt rfsu paitsi tässä kierrossa, sain kaverilta. Nyt kun aikaa kulunut on rfsu myös tummunut, ties vaikka ois vkloppuna ovulaatio :hilarious: no ei se kerro muuta kuin milloin menkat alkaa ja vika inssi :wacky: osittain pc tummempi tai ainakin yhtä tumma kuin kontrolli. Oletan että plussa sit kun reilusti tummempi. No pari testiä löytyy vielä.. mut enää yksi digi :facepalm:

Liitteet

• IMG_20201030_172929__01.jpg
    IMG_20201030_172929__01.jpg
    33.6 KB · Katsottu: 132
Toi ois kyllä mulla jo plussa. Välillä ne oli tuollaisia ja välillä tosi tummia. Teetkö tänään vielä vai aamulla?
Ja digi hymyillyt vaaleammakin.

Huomenna aamulla taas. Sit uskallan digin kokeilla kun tulee nopeammin tummaksi liuska.. mut ei siis mitään oviskipuja :shifty:

Apua mihin ihmeeseen lokakuu meni? Kohta joulu ja vuosikin taputeltu:sorry:

Älä muuta sano! Ja taas tulee yksi uuden vuoden aatto ja taas lupaan, että ens kerralla oon raskaana. Tänä vuonna meidän vuoro kestitä uuden vuoden juhlat kahdelle kaveripariskunnalle ja niistä toisille tosiaan tulee maalisvauva. Eipä mitään, hymy korvasta korvaan ja itketään sitten vuoden vaihteen jälkeen :happy119

Helmikuussa oli kuukauden kestänyt paskatauti ja nyt itseasiassa tuntuu vähän samalta :sick009 Ei tuu kesää jos sekin nyt vielä :hilarious:

Älä muuta sano! Ja taas tulee yksi uuden vuoden aatto ja taas lupaan, että ens kerralla oon raskaana. Tänä vuonna meidän vuoro kestitä uuden vuoden juhlat kahdelle kaveripariskunnalle ja niistä toisille tosiaan tulee maalisvauva. Eipä mitään, hymy korvasta korvaan ja itketään sitten vuoden vaihteen jälkeen :happy119

Helmikuussa oli kuukauden kestänyt paskatauti ja nyt itseasiassa tuntuu vähän samalta :sick009 Ei tuu kesää jos sekin nyt vielä :hilarious:

Kyl me nyt saatana ens vuonna olla raskaana :mad:

Viime uudenvuoden aattona mulla alko menkat muistaakseni ja rutisin sitä tänne. Samaa pskaa luultavasti tänäkin vuonna että varautukaa.. :p:sad001

Mulla on taas uutta virtaa tässä vauva-asiassa, kun sain tietää, että en menetäkkään värkkiäni:hilarious: kuulen jo pienten askelten ääniä:hilarious::angelic: eiköhän tää fiilis tässä taas laske kun lehmän häntä ja pian ollaan taas peruspaskan äärellä:hilarious: anteeksi siitä:grin on tää yhtä tunne-elämystä koko ajan:rolleyes: ensi kuussa tulee 2 vuotta plakkariin, ja vuosi kun saatiin lähete hoitoihin. Eikä vieläkään olla ivf:bag: noh, tänään se ei haittaa, koska oon vaan niin helpottunut kaikesta:notworthy

Raskaana 2021, ihan hyvä tavoite sekin:laughing021

Nipa oli saannu ihanan helpottavia uutisia :gen014

Kiitos NewMoon kauniista sanoista, tänään ne kolahti mulle ainakin jonnekki syvälle (musta on muutenkin tullu tosi herkkä, mä itken ihan kaikelle)

Sit tais olla kp1 ja kaatopuuhia ja mitä kaikkee ihanaa ja vähemmän ihanaa :cool05

Meillä on mies ollu omaehtosessa selidaatissa 2 pv, mä en ymmärrä mistä se puhuu :confused005
Vähä ollu ehkä normaalii kovemmat halut meinasin lohduttaan sitä että tää kyllä oviksen jälkee loppuu ei huolta!! :laughing002:laughing002 huomenna lähetään katajanokan vankilaan yheksi yöksi :hug003 ihana lähtee vähän pussailee

Mulla on taas uutta virtaa tässä vauva-asiassa, kun sain tietää, että en menetäkkään värkkiäni:hilarious: kuulen jo pienten askelten ääniä:hilarious::angelic: eiköhän tää fiilis tässä taas laske kun lehmän häntä ja pian ollaan taas peruspaskan äärellä:hilarious: anteeksi siitä:grin on tää yhtä tunne-elämystä koko ajan:rolleyes: ensi kuussa tulee 2 vuotta plakkariin, ja vuosi kun saatiin lähete hoitoihin. Eikä vieläkään olla ivf:bag: noh, tänään se ei haittaa, koska oon vaan niin helpottunut kaikesta:notworthy

Raskaana 2021, ihan hyvä tavoite sekin:laughing021

Kyllä!! Ollaan onnellisia että ollaan elossa :Heartpink ja sit ois kiva saada se babykin :rolleyes:

Tepsulle kivaa hotelliyötä ;)

Takaisin