Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
Mulla on taas uutta virtaa tässä vauva-asiassa, kun sain tietää, että en menetäkkään värkkiänikuulen jo pienten askelten ääniä
:angelic: eiköhän tää fiilis tässä taas laske kun lehmän häntä ja pian ollaan taas peruspaskan äärellä
anteeksi siitä
on tää yhtä tunne-elämystä koko ajan
ensi kuussa tulee 2 vuotta plakkariin, ja vuosi kun saatiin lähete hoitoihin. Eikä vieläkään olla ivf:bag: noh, tänään se ei haittaa, koska oon vaan niin helpottunut kaikesta
Raskaana 2021, ihan hyvä tavoite sekin![]()
Joo tuola yp kyseli jo 2020 ryhmässä, että pitäisi panna pystyyn 2021 ryhmä. Lievä let down kun salainen toive, että vielä olisi kaksi kiertoa onnistua

Mut joo, nyt nautit tästä annetusta elämänilosta! Se on ihan pirun kova fiilis! Itse saanut kahdesti kokea sen, ensin pään magneettikuvan ja CT:n jälkeen (oli aivot, pari kystaa mutta muuten ei mitään erikoista..) ja sit niiden ekojen tusoonikoepalojen jälkeen
Nyt kun ratsastaa aallonharjalla niin voi palata siihen fiilikseen sit taas jos kaikki muuttuu hetkellisesti paskaksi 

tupa on jälleen pullollaan pikkuväkeä, mutta jospa kun saa ne kiltisti illalla pehkuihin, niin jäis tsänssit yrittää. Nää luomutsänssit on kyl varmaan päätä huimaavat omalla kohdalla
mut pistetään nyt lotto vetämään kuitenkin
myöhemmin sit synttäriseksiä
jospa digi hymyilee huomenna!
vaikka tallettelu ei onnistunut niin toivottavasti teillä on jotain muuta kivaa suunnitelmaa (ja et mies korvaa sen myöhemmin 

piste
en tykkää yhtään pc:stä! Yhtä tumma kuin viime viikonloppuna. Kai se kroppa yrittää puskea ovulaatiota
ei kyllä mitään tuntemuksia mahassa päin. Ainoastaan vv tulee paljon. Ja iho on rauhallinen, mitä harvoin mulla on. Tai viimeistään ovulaation jälkeen kukkii yleensä.

Tsemppiä teille paljon hoitojen jatkoon!