Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmasti on! Tosi vahvat viivat. Rfsu:lla en useinkaan saanut vahvempaa kuin tuo!
No nyt! Ihan selvä plussa :)Nyt oletan, että ovulaatio on huomenna kp22. Testit valitettavasti loppui nyt
Oli se ovis sitten jossain vaiheessa viime vkl tai viikon alussa, kun on ollut pientä nousua aamulämmöissä ja nyt jo sielä 37 asteessa. Rintavarustus kipeytyi vasta nyt ja ihan tajuttomasti. Ei tullut paskatauti, migreeni tosin
Sitäkään ikinä ole "kesken kiertoa" ollut ja nyt siis sitten taas elättelen täällä toiveita kun on jotain tavallisesta poikkeavaa 
Olis kyllä pitänyt mittailla lämpöjä taas koko kierron säännöllisemmin. Tai siis ainakin ottaa ne tulokset ylösOli se ovis sitten jossain vaiheessa viime vkl tai viikon alussa, kun on ollut pientä nousua aamulämmöissä ja nyt jo sielä 37 asteessa. Rintavarustus kipeytyi vasta nyt ja ihan tajuttomasti. Ei tullut paskatauti, migreeni tosin
Sitäkään ikinä ole "kesken kiertoa" ollut ja nyt siis sitten taas elättelen täällä toiveita kun on jotain tavallisesta poikkeavaa
![]()
jos menee viikonlopulle irtoaminenKyllä se voi tärpätä milloin vain :)
Meilläkin jää tallettelut niin, että eilen oli (luulen että kerrankin imaisin tavarat sisään joksikin aikaa, kun kesti kauan että tuli ulos) ja sitten varmaan vielä tänään tai huomenna. Mutta mulla nyt alkaa aina menkat 99% varmuudella. Saa nähdä muuttuuko luteaali lyhyemmäksi tähän sekokiertoon. Inssi on ehkä jo loppukuusta (jos mahdun hoitoon)! Tai sit joutuu taas koti insseileejos menee viikonlopulle irtoaminen

Säikähdin ihan saatanasti, mulla kun ei lapsia ole entuudestaan.
Millaista tavaraa? Valkoista, kirkasta, veristä? Nestettä, mönjää..? Kuukausi on kyllä pitkä aika odottaa jos pelkää pahinta.
Mitään patteja tai pahkuroita en kyllä tuntenut. Mutta jäätävän kipeät nuo on, molemmat
Ehkä mä vaan suosiolla varaan ajan yksityiselle. Ikää on se 30, eli en esimerkiksi mammografiassa ole ikinä vielä käynyt.Mul tuli ekana mieleen et jos prolaktiini on koholla niin voisko silloin tulla jotain?
Mitäs jos tonni soittasit ensin neuvolan puolelle? Tai siis perhesuunnittelu keskus vai mikä ne on nykyään. Pääsisköhän sinne aijemmin toi kuukausi on ihan hanurista!!
tosi jännää et kuun lopussa alkaa!!