Raskaaksi 2019

Ovulaation hyödyntäminen menikin sitte tappeluks ja jäi vaan haaveeksi :smiley-angry026 No nyt mennään sillä tostai illan talletuksella (ma ovisplussa) mulla on edelleen sellanen pieni kutina että tää vois olla se kierto :confused005

Jann, nyt on händyt ristissä sun puolesta :Heartred:hug013
Ja tietty kaikkien muidenkin puolesta täällä! :angel7

Mä muuten aloin mittailla niitä paineita ja ihan normaalia nuo näyttävät :hilarious: heti jos ahdistun mittaustilanteessa tai mies tulee jotain viereen hölisemään niin johan pomppaa kaakkoon, mut normaalilta muuten näyttäis. En kyl 2vkoa pidempään jaksa tota mittailua tehdä, niin ärsyttävää ja joka kerta vaan stressaan sitä. Tarvii neuvolasta kysyä miten pitkään tätä tulis nyt tehä, jos arvot ok :grin

Ai että voi ihminen olla muuten tyytyväinen pyykinpesukoneesta. Just saatiin paikalleen ja asennettua :joyful: Tiskikone tulee parin viikon päästä, sitä odotellessa :grin Uusi liesikin pitäs ennen joulua ostaa ja alottaa ne lattian vaihdot sekä pintarempat. :hilarious:

Mut joo, varasin sen ultra-ajan 28.10, tarkoituksella otettiin niin myöhään, et josko siinä olis helpompi määrittää raskauden kesto ja mahdollisesti sais jo niitä sikiöseulontoja otettua, mitä kyllä epäilen, mut katsotaan :shy:

Tänään illalla alkoi myös migreeni :inpain: taas.. Saas nähdä onko vaan jotain hormonaalista eikä enteilis mitään keskenmenoa.. Selkä edelleen ollut todella todella kipeä ja iskias vaivannut. Oon kyllä vähän miettinyt myös sitä vaihtoehtoa et söin vklp paljon soijatuotteita, joten ajallisesti tää turpoilu viittaus enemmin mun ruokailuihin.. Tarvii jättää nyt ne soijat kaupanhyllylle kokonaan :bag:
Jospa tää tästä :wideyed: Niin ja taas kurkku kipee. :angry1

Monette, lämpimät onnittelut raskaudesta❤️ Onnellista odotusta!

Jannn, lupaavalta vaikuttaa:) täällä jänskäillään ja toivotaan plussaa!

Siskalle tsemppiä ensikäynnille! Siitä se lähtee:)

Mä koin eilen täydellisen romahduksen koko tämän lapsettomuusasian ympärillä. Varmaan työstressiäkin ollut ilmassa, joka vaikutti. Itkin pitkästä aikaa oikein kunnolla. Keskusteltiin miehen kanssa pitkästä aikaa oikein kunnolla tulevista hoidoista. Teki ihan hirveän hyvää.

Oikein paljon tsemppiä jokaiselle omiin tilanteisiin❤️ Ootte voimanaisia

Monette, lämpimät onnittelut raskaudesta❤️ Onnellista odotusta!

Jannn, lupaavalta vaikuttaa:) täällä jänskäillään ja toivotaan plussaa!

Siskalle tsemppiä ensikäynnille! Siitä se lähtee:)

Mä koin eilen täydellisen romahduksen koko tämän lapsettomuusasian ympärillä. Varmaan työstressiäkin ollut ilmassa, joka vaikutti. Itkin pitkästä aikaa oikein kunnolla. Keskusteltiin miehen kanssa pitkästä aikaa oikein kunnolla tulevista hoidoista. Teki ihan hirveän hyvää.

Oikein paljon tsemppiä jokaiselle omiin tilanteisiin❤️ Ootte voimanaisia

Kiitos, olet voimanainen myös :Heartpink tsemppiä tälle kiviselle tielle :Heartblue
Hitsi jos huomenna blancoa, tipun kyllä korkeelta ja kovaa :pale

Apua vapaapäivä ja mulla iski ihan kauheee herkkunälkä illalla. Tän takia meillä ei ikinä oo mitään mättöä kaapissa kotona kun vetäisin ne yheltä istumalta, nooooh pian huomasin jo ajavani 24/7 kauppaan kun mies meni nukkumaan:smiley-ashamed005 heh .. Hirvee morkkis, maha täynnä suklaata ja uunissa pakastepitsa. Pistän tän menkkojen piikkiin tai öö gonalin. :confused005

Jann, aamulla plussa:Heartred

Apua vapaapäivä ja mulla iski ihan kauheee herkkunälkä illalla. Tän takia meillä ei ikinä oo mitään mättöä kaapissa kotona kun vetäisin ne yheltä istumalta, nooooh pian huomasin jo ajavani 24/7 kauppaan kun mies meni nukkumaan:smiley-ashamed005 heh .. Hirvee morkkis, maha täynnä suklaata ja uunissa pakastepitsa. Pistän tän menkkojen piikkiin tai öö gonalin. :confused005

Jann, aamulla plussa:Heartred

Mä syön tommosia herkkuja vaikka kuinka usein :)
Hitsi en saa unta, mut pissatakaan ei viel voi ku kävin neljältä vessassa :hilarious: oon aika varma plussasta, mut en tiedä näkyykö se vielä.. on alkanut olee alavatsa kolotuksia

Äh alle 3h pidätyksellä ei näkynyt oikein mitään :/ täytyy kokeilla päivällä jos sais pidätettyä tai huomen aamulla. One plus näytti parhaiten, cb tuli myös haalea pystyviiva mut tiedä näyttääkö nekin viivanpaikkoja. Pc taas toosi haalea. Jos ei huomenna tummempaa niin ehkä nega tai kemiallinen..:(

Tästä vielä kuvia :hilarious: jos mitään näkyy

Liitteet

• IMG_20201007_065301.jpg
    IMG_20201007_065301.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 235
  • IMG_20201007_064954.jpg
    IMG_20201007_064954.jpg
    11.3 KB · Katsottu: 228
  • IMG_20201007_065013.jpg
    IMG_20201007_065013.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 215
Äh alle 3h pidätyksellä ei näkynyt oikein mitään :/ täytyy kokeilla päivällä jos sais pidätettyä tai huomen aamulla. One plus näytti parhaiten, cb tuli myös haalea pystyviiva mut tiedä näyttääkö nekin viivanpaikkoja. Pc taas toosi haalea. Jos ei huomenna tummempaa niin ehkä nega tai kemiallinen..:sad001

Mä oon sitä mieltä, että alussa tulee haaleita viivoja lyhyellä pidätyksellä?

Mä oon sitä mieltä, että alussa tulee haaleita viivoja lyhyellä pidätyksellä?

Juu en mitään tummaa odottanutkaan, mutta vähän parempia..mutta hitaasti nousee toki hcg alussa, toivotaan että edes nousee

Kiitos Sininen Kirahvi :love7 ja paljon voimia :Heartred Kyllä sitä itsekin tämän reilun viidennen vuoden yhtäjaksoisen yrittämisen aikana kerkesi vaipua monta kertaa epätoivoon. En saanut tuona aikana kuin vain blancoja testejä, sekös se itketti ja raivostutti. Ja yritystähän meillä oli siis jo useamman vuoden aikana ennen tätä viittä vuottakin, mutta lyhyissä pätkissä. En uskonut ihmeisiin meidän kohdalla, mutta kyllä tämä kuitenkin pienelle ihmeelle nyt tuntuu, kun oli jo opu-viikko valmiiksi sovittuna ja nyt ollaankin tässä tilassa ihan kevyillä hoidoilla :angel7

Kiitos Sininen Kirahvi :love7 ja paljon voimia :Heartred Kyllä sitä itsekin tämän reilun viidennen vuoden yhtäjaksoisen yrittämisen aikana kerkesi vaipua monta kertaa epätoivoon. En saanut tuona aikana kuin vain blancoja testejä, sekös se itketti ja raivostutti. Ja yritystähän meillä oli siis jo useamman vuoden aikana ennen tätä viittä vuottakin, mutta lyhyissä pätkissä. En uskonut ihmeisiin meidän kohdalla, mutta kyllä tämä kuitenkin pienelle ihmeelle nyt tuntuu, kun oli jo opu-viikko valmiiksi sovittuna ja nyt ollaankin tässä tilassa ihan kevyillä hoidoilla :angel7

Oliko teillä jokin "syy" ettei tärpännyt?

Oltiin niinsanotusti selittämättömiä :eek: Kaikki hyvin testeissä ja tutkimuksissa, paitsi ikää alkoi tietty jo hoitojen alettua olla reilut 35 vuotta :rolleyes:

jannn kaikki tsemppaa täällä :grin

Meillä on tänään 3v hääpäivä ja mennään syömään sen kunniaksi. Sekä vähän kylpylään. Otettiin sellainen puolentoista tunnin kylpyläaika illalle kun tälleen keskellä viikkoa. Ei menkat nyt vielä ole ottaneet tulta alleen, tiputtelee. Lämmöt tippui 36 asteen pintaan ja juilii niin maan perkeleesti, että kyllä se siitä vielä paskaksi muuttuu :hilarious:

Sain sen mega-hyper-giga ovulaatiotestitilauksen kanssa noita One Step ei-herkkiä raskaustestejä varmaan 10kpl ja testasin aamulla, kuten itselleni lupasin. Vitivalkoinen paljaalla silmällä nähtävä viivanpaikka ja sen takana, ennen testiviivaa hieno värikertymä. Nyt ymmärrän mitä tarkoitetaan niillä kertymillä, jotka ilmestyy tosiaan siihen viivanpaikan taakse! Aika hurjan näköinen, kun esimerkiksi negatiiviksi käännettynä näyttää ihan kahta viivaa, jos ei ole tällainen tulkinnan ammattilainen kuten allekirjoittanut :bookworm::hilarious:

Enää ei niin pahasti harmita, eilen vielä itkua tihrustin, mutta sitten saatiin hyviä uutisia miehen töistä. Työt jatkuu täällä Suomessa nyt ainakin ensi vuoden syyskuun loppuun ja jos vielä silloin ei ole tärpännyt, niin pystytään jatkamaan silti Suomesta käsin, mutta kerran kuussa tulee matkustaa. Ehkä tämä auttoi nyt tähän paniikkiin vähän.

Se harmittaa, että alkava kierto menee nyt tosiaan harakoille kun ei olla reiluun viikkoon (just siihen viikkoon kun pitäisi!) samassa osoitteessa, mutta aina tulee uusi kuukausi, se on varmaa :wink

jannn kaikki tsemppaa täällä :grin

Meillä on tänään 3v hääpäivä ja mennään syömään sen kunniaksi. Sekä vähän kylpylään. Otettiin sellainen puolentoista tunnin kylpyläaika illalle kun tälleen keskellä viikkoa. Ei menkat nyt vielä ole ottaneet tulta alleen, tiputtelee. Lämmöt tippui 36 asteen pintaan ja juilii niin maan perkeleesti, että kyllä se siitä vielä paskaksi muuttuu :hilarious:

Sain sen mega-hyper-giga ovulaatiotestitilauksen kanssa noita One Step ei-herkkiä raskaustestejä varmaan 10kpl ja testasin aamulla, kuten itselleni lupasin. Vitivalkoinen paljaalla silmällä nähtävä viivanpaikka ja sen takana, ennen testiviivaa hieno värikertymä. Nyt ymmärrän mitä tarkoitetaan niillä kertymillä, jotka ilmestyy tosiaan siihen viivanpaikan taakse! Aika hurjan näköinen, kun esimerkiksi negatiiviksi käännettynä näyttää ihan kahta viivaa, jos ei ole tällainen tulkinnan ammattilainen kuten allekirjoittanut :bookworm::hilarious:

Enää ei niin pahasti harmita, eilen vielä itkua tihrustin, mutta sitten saatiin hyviä uutisia miehen töistä. Työt jatkuu täällä Suomessa nyt ainakin ensi vuoden syyskuun loppuun ja jos vielä silloin ei ole tärpännyt, niin pystytään jatkamaan silti Suomesta käsin, mutta kerran kuussa tulee matkustaa. Ehkä tämä auttoi nyt tähän paniikkiin vähän.

Se harmittaa, että alkava kierto menee nyt tosiaan harakoille kun ei olla reiluun viikkoon (just siihen viikkoon kun pitäisi!) samassa osoitteessa, mutta aina tulee uusi kuukausi, se on varmaa :wink

Tsemppiä tulevaan, aina ne asiat lopulta ratkeavat, yleensä aina loppu viimein vielä parhain päin:Heartred meillä on muuten monia yhteneväisyyksiä, jos sun ukko myös harrastaa kalastusta:p

Takaisin