Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi pitkästä aikaaTänään realisoitui ajatus siitä, että todellakin meidän kohdalla viimeisin kevyt (4.inseminaatio) hoito toi meille raskauden
En uskaltanut sitä vielä tänne silloin plussattuani kertoa, kun koko asia on tuntunut niin epätodelliselta ja pelkäsin, että jos tämä ei ole tottakaan, kunnes päästiin ensimmäiseen ultraan. Mutta nyt on menossa 7+3, alkio oli kiinnittynyt oikeaan kohtaan ja syke näkyi
Vielä tänään odotellessa ultrausta olin seota täysin hermostuksesta ja epäuskosta enkä meinannut uskaltaa mennä tutkittavaksi, vaan purskahdin itkuun. Juuri mitään oireita ei ole ollut, kunnes viime viikon loppupuolelta alkoi pahoinvointi, vaan vielä sekään ei minua saanut vakuuttumaan tilastani. En uskonut tämän tapahtuvan meille ennen IVF-hoitoihin siirtymistä, josko tämä antaa toivoa niille jotka ovat jo käyneet useamman inseminaation läpi tuloksetta
Viimeksi kun tänne kirjoitin, odotin testauspäivää oletuksena, että teen negatiivisen testin kuten aiemminkin, mutta näin pääsi yllättämään. En ollut millään uskoa miten testi alkoi tummua heti, tein heti perään toisen testin ajatellen, että testin täytyy olla viallinen, sen jälkeen tein vielä testin toisesta erästä uskoen että edellinen erä oli viallinen, mutta niin vaan ne viivat tummui ja nyt toivotaan että kaikki etenee niin kuin pitääkin
![]()
ihana kuulla että insseilläkin onnistuu ja vielä neljännellä. Meillä just neljäs edessä tässä tai ens kierrossa
Kiitos :) heinäkuussa tehtiin letrot+inssi, nyt vain pistoshoito ilman inssiä.
Aika samanlainen nyt testi kuin 2h sitten, hieman haaleampi. T. Testihullu
Vai näyttääkö pc viivanpaikkaaa![]()
Joo, silloin oli dpo10/ pp8.
Super paljon onnea!!ihana kuulla että insseilläkin onnistuu ja vielä neljännellä. Meillä just neljäs edessä tässä tai ens kierrossa
Ja jannn, mulla ei ovitrelle näy kun max 8pv pistämisestä. Toki onhan se yksilöllistä miten poistuu mut mulla on nyt vaan tosi vahva fiilis että sä plussaat. Syön hatullisen hmm jotain jos oon väärässä![]()
siis en tod usko mutta haaveillaan nyt hetkiHahaehkä mulla on hidas kroppa, onhan toi vaan haalistunut tässä. Mut jospa vielä lähtee vahvistumaan
siis en tod usko mutta haaveillaan nyt hetki

Kiitos JukkapalmuSuper paljon onnea!!ihana kuulla että insseilläkin onnistuu ja vielä neljännellä. Meillä just neljäs edessä tässä tai ens kierrossa
Ja jannn, mulla ei ovitrelle näy kun max 8pv pistämisestä. Toki onhan se yksilöllistä miten poistuu mut mulla on nyt vaan tosi vahva fiilis että sä plussaat. Syön hatullisen hmm jotain jos oon väärässä![]()
Voi kun teilläkin tärppäisi siitä neljännestä kerrasta 
Moi pitkästä aikaaTänään realisoitui ajatus siitä, että todellakin meidän kohdalla viimeisin kevyt (4.inseminaatio) hoito toi meille raskauden
En uskaltanut sitä vielä tänne silloin plussattuani kertoa, kun koko asia on tuntunut niin epätodelliselta ja pelkäsin, että jos tämä ei ole tottakaan, kunnes päästiin ensimmäiseen ultraan. Mutta nyt on menossa 7+3, alkio oli kiinnittynyt oikeaan kohtaan ja syke näkyi
Vielä tänään odotellessa ultrausta olin seota täysin hermostuksesta ja epäuskosta enkä meinannut uskaltaa mennä tutkittavaksi, vaan purskahdin itkuun. Juuri mitään oireita ei ole ollut, kunnes viime viikon loppupuolelta alkoi pahoinvointi, vaan vielä sekään ei minua saanut vakuuttumaan tilastani. En uskonut tämän tapahtuvan meille ennen IVF-hoitoihin siirtymistä, josko tämä antaa toivoa niille jotka ovat jo käyneet useamman inseminaation läpi tuloksetta
Viimeksi kun tänne kirjoitin, odotin testauspäivää oletuksena, että teen negatiivisen testin kuten aiemminkin, mutta näin pääsi yllättämään. En ollut millään uskoa miten testi alkoi tummua heti, tein heti perään toisen testin ajatellen, että testin täytyy olla viallinen, sen jälkeen tein vielä testin toisesta erästä uskoen että edellinen erä oli viallinen, mutta niin vaan ne viivat tummui ja nyt toivotaan että kaikki etenee niin kuin pitääkin
![]()

omg, miten ihania uutisia tulit kertomaan
onneksi olkoon!!!
ja toi on ihan huippua että on mahkut päästä neuvolapsykalle, kaikki tuommoinen kyl kannattaa hyödyntää, jos tarjotaan, koska miksei, ei siitä ainakaan haittaa ole
Kiitos SmoothieMiten sinulla etenee?
puoliväli ylihuomenna ja torstaina rakenneultraan, joka kyllä jännittänyt hirveästi että onhan kaikki hyvin 
Pitkiä päiviä... Yritä keksiä kaikkea kivaa.Kiitos Zararja onnea itsellesi, mikäli en ole vielä muistanut onnitella
Meidän pienen la olisi 21.5. ,kunpa sinne asti päästäisiin :angelic: Milloin sinulla?