Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

heti jos ahdistun mittaustilanteessa tai mies tulee jotain viereen hölisemään niin johan pomppaa kaakkoon, mut normaalilta muuten näyttäis. En kyl 2vkoa pidempään jaksa tota mittailua tehdä, niin ärsyttävää ja joka kerta vaan stressaan sitä. Tarvii neuvolasta kysyä miten pitkään tätä tulis nyt tehä, jos arvot ok
Tiskikone tulee parin viikon päästä, sitä odotellessa 

taas.. Saas nähdä onko vaan jotain hormonaalista eikä enteilis mitään keskenmenoa.. Selkä edelleen ollut todella todella kipeä ja iskias vaivannut. Oon kyllä vähän miettinyt myös sitä vaihtoehtoa et söin vklp paljon soijatuotteita, joten ajallisesti tää turpoilu viittaus enemmin mun ruokailuihin.. Tarvii jättää nyt ne soijat kaupanhyllylle kokonaan :bag:
Niin ja taas kurkku kipee. 
Monette, lämpimät onnittelut raskaudestaOnnellista odotusta!
Jannn, lupaavalta vaikuttaa:) täällä jänskäillään ja toivotaan plussaa!
Siskalle tsemppiä ensikäynnille! Siitä se lähtee:)
Mä koin eilen täydellisen romahduksen koko tämän lapsettomuusasian ympärillä. Varmaan työstressiäkin ollut ilmassa, joka vaikutti. Itkin pitkästä aikaa oikein kunnolla. Keskusteltiin miehen kanssa pitkästä aikaa oikein kunnolla tulevista hoidoista. Teki ihan hirveän hyvää.
Oikein paljon tsemppiä jokaiselle omiin tilanteisiinOotte voimanaisia
tsemppiä tälle kiviselle tielle
heh .. Hirvee morkkis, maha täynnä suklaata ja uunissa pakastepitsa. Pistän tän menkkojen piikkiin tai öö gonalin.

Apua vapaapäivä ja mulla iski ihan kauheee herkkunälkä illalla. Tän takia meillä ei ikinä oo mitään mättöä kaapissa kotona kun vetäisin ne yheltä istumalta, nooooh pian huomasin jo ajavani 24/7 kauppaan kun mies meni nukkumaanheh .. Hirvee morkkis, maha täynnä suklaata ja uunissa pakastepitsa. Pistän tän menkkojen piikkiin tai öö gonalin.
Jann, aamulla plussa![]()
oon aika varma plussasta, mut en tiedä näkyykö se vielä.. on alkanut olee alavatsa kolotuksiaÄh alle 3h pidätyksellä ei näkynyt oikein mitään :/ täytyy kokeilla päivällä jos sais pidätettyä tai huomen aamulla. One plus näytti parhaiten, cb tuli myös haalea pystyviiva mut tiedä näyttääkö nekin viivanpaikkoja. Pc taas toosi haalea. Jos ei huomenna tummempaa niin ehkä nega tai kemiallinen..![]()
Mä oon sitä mieltä, että alussa tulee haaleita viivoja lyhyellä pidätyksellä?
ja paljon voimia
Kyllä sitä itsekin tämän reilun viidennen vuoden yhtäjaksoisen yrittämisen aikana kerkesi vaipua monta kertaa epätoivoon. En saanut tuona aikana kuin vain blancoja testejä, sekös se itketti ja raivostutti. Ja yritystähän meillä oli siis jo useamman vuoden aikana ennen tätä viittä vuottakin, mutta lyhyissä pätkissä. En uskonut ihmeisiin meidän kohdalla, mutta kyllä tämä kuitenkin pienelle ihmeelle nyt tuntuu, kun oli jo opu-viikko valmiiksi sovittuna ja nyt ollaankin tässä tilassa ihan kevyillä hoidoilla 
Kiitos Sininen Kirahvija paljon voimia
Kyllä sitä itsekin tämän reilun viidennen vuoden yhtäjaksoisen yrittämisen aikana kerkesi vaipua monta kertaa epätoivoon. En saanut tuona aikana kuin vain blancoja testejä, sekös se itketti ja raivostutti. Ja yritystähän meillä oli siis jo useamman vuoden aikana ennen tätä viittä vuottakin, mutta lyhyissä pätkissä. En uskonut ihmeisiin meidän kohdalla, mutta kyllä tämä kuitenkin pienelle ihmeelle nyt tuntuu, kun oli jo opu-viikko valmiiksi sovittuna ja nyt ollaankin tässä tilassa ihan kevyillä hoidoilla
![]()

jannn kaikki tsemppaa täällä
Meillä on tänään 3v hääpäivä ja mennään syömään sen kunniaksi. Sekä vähän kylpylään. Otettiin sellainen puolentoista tunnin kylpyläaika illalle kun tälleen keskellä viikkoa. Ei menkat nyt vielä ole ottaneet tulta alleen, tiputtelee. Lämmöt tippui 36 asteen pintaan ja juilii niin maan perkeleesti, että kyllä se siitä vielä paskaksi muuttuu
Sain sen mega-hyper-giga ovulaatiotestitilauksen kanssa noita One Step ei-herkkiä raskaustestejä varmaan 10kpl ja testasin aamulla, kuten itselleni lupasin. Vitivalkoinen paljaalla silmällä nähtävä viivanpaikka ja sen takana, ennen testiviivaa hieno värikertymä. Nyt ymmärrän mitä tarkoitetaan niillä kertymillä, jotka ilmestyy tosiaan siihen viivanpaikan taakse! Aika hurjan näköinen, kun esimerkiksi negatiiviksi käännettynä näyttää ihan kahta viivaa, jos ei ole tällainen tulkinnan ammattilainen kuten allekirjoittanut
Enää ei niin pahasti harmita, eilen vielä itkua tihrustin, mutta sitten saatiin hyviä uutisia miehen töistä. Työt jatkuu täällä Suomessa nyt ainakin ensi vuoden syyskuun loppuun ja jos vielä silloin ei ole tärpännyt, niin pystytään jatkamaan silti Suomesta käsin, mutta kerran kuussa tulee matkustaa. Ehkä tämä auttoi nyt tähän paniikkiin vähän.
Se harmittaa, että alkava kierto menee nyt tosiaan harakoille kun ei olla reiluun viikkoon (just siihen viikkoon kun pitäisi!) samassa osoitteessa, mutta aina tulee uusi kuukausi, se on varmaa![]()
meillä on muuten monia yhteneväisyyksiä, jos sun ukko myös harrastaa kalastusta