Raskaaksi 2019

Helena, et mitenkään voinut tietää että näin tulee käymään! Tsemppiä paljon teille! :Heartbigred
Ihania kesäpäiviä teidän perheelle. Nauttikaa toisistanne :love7

Jos tosiaan kiveksissä ei ole siittiöitä / niitä ei muodostu niin lahjasiittiöt on ainoa vaihtoehto.
Kiitos!! Kaikkea hyvää odotukseesi :smiley-angelic003

Läjäpäin gyne historiaa löytyy :woot: 2018 oli Naikkarilla kolposkopia koko hoidolla (lääkäri, kaksi opiskelijaa ja kaksi hoitajaopiskelijaa :bag:), koepaloilla jne. Tammikuussa viimeksi otettiin HPV, joka ei nyt sit uuden mallin mukaan mennyt papaan asti kun HPV puhdas. Jos nyt otettais sit pelkkä papa tällä kertaa... No kai se sit näkee persesilmälläänkin jo se vehje ihan entinen on :arghh:

Tuskin se sentään entinen on, vaikka tiedän ton tunteen:Heartred Uteliaisuudesta, onko sulla ollut hormonaalinen ehkäisy käytössä? Oliko tiputtelua myös silloin?

Mä tässä elättelen sellaista toivetta, että hormonaalinen ehkäisy veis pois tän oman ongelman. Varmaan viekin, jos on endosta johtuvaa. Mut tietty eka täytyy saada tää vauva-asia ratkaistua, kun se ei oikein onnistu ton ehkäisyn kanssa:banghead: mies kyllä on ihan sanonut että ei sitä niin haittaa, mutta itelle tää on kyllä tosi epämiellyttävää ja kiusallista silti:grumpy:

Mulle lääkärit on sanoneet, että tosi monet naiset kärsii jossain kohtaa elämäänsä tiputteluista ja voi mennä itsellään ohikin. Mulla ollut jo 1,5v, ni silleen en enää oikeen usko et menee mitenkään itsestään pois. Myös leikkaushoidosta on puhuttu. Mutta en mä tiedä mitä sieltä sitten leikattais kun syy ei oo ihan selvillä:pompus: eikä varmaan oo myöskään vauvahaaveiden kanssa mitenkään ajankohtainen vaihtoehto

Kiitos! Ei olla puhuttu, kun ei näytteestä löytynyt yhtäkään siittiötä. Mutta tällä mennään. Tsemppiä sinulle :Heartred

Anteeksi että nyt tartun tähän, ei ole tarkoitus jauhaa/painostaa tms :oops: mutta tarkoitin tätä tuolla hoidolla
"Jos miehen siemennestenäytteestä ei löydy yhtään siittiötä, mutta niitä on kuitenkin kiveskudoksessa, siittiöitä voidaan kerätä ohutneulanäytteellä suoraan lisäkiveksistä tai kiveksistä." Eli tuolla menetelmällä siittiöitä on mahdollista saada vaikkei spermassa niitä olisikaan. Sitä en tiedä mistä se nähdään olisiko niitä siellä kiveksissä vai selviääkö vasta tossa itse toimenpiteessä..

Onko kellään kokemusta noista teroista?
En välittäis lukea niitä kaikkia kamalia sivuoireita joita selosteessa sivu kaupalla mut oliskiva tietää mitä odotettavissa:grin

Mulla oli jäätävä turvotus ja varmaan paino nousi myös. Muuten pelkkää hyvää sanottavaa, kun tasottivat pms oireet. Ei tarvinut pelätä millon räjähtää tai romahtaa.

Kaduttaa ihan hirveästi, miksemme hommanneet neljättä pian kolmannen perään. Itseäni voin syyttää, kun hypin työpaikasta toiseen urakehityksen perässä. Lisäksi keskimmäisen ADHD oli kovin pahana silloin, kun lääkitystä ei vielä ollut. Mies teki kahta työtä ja oli superväsynyt. Arvelee sen vaikuttaneen sairastumiseensa. Itse kävin työn lisäksi opiskelemassa. Olis pitäny jättää kaikki ylimääräinen ja toteuttaa tämä suurin unelma, joka nyt jää.

Itsesääli riittäköön. Häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :BangHead:finger005

Alettiin tekemään eilen miehen kanssa suunnitelmia vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta. Se sisältää paljon matkustelua ja puhuimme mahdollisuudesta muuttaa ulkomaille sitten, kun lapsilla on omat perheet/ovat aikuisia. Mun sydämestä on jäänyt palanen Irlantiin, Islantiin ja Tanskaan. Mieskin sanoi, että vois harkita muuttoa Tanskaan, Irlantiin tai Sveitsiin. Hän pystyy tekemään työnsä missä vain. Kannusti mua myös aloittaan opiskelut uudelle uralle heti, kun talous sallii.

Seuraavaks pitäis hommata uus auto. Nyt ei tartte kattella farmarimuotoista vaan pienempikin riittää.

Tästä lähin jatkan teidän tsemppausta, ihanaiset :Heartred

Älä turhaan kadu, niin kuin monet täällä ovatkin jo sanoneet, et olisi voinut tehdä mitään toisin. Toisin sanoen olet tehnyt ne valinnat, jotka kulloiseenkin tilanteeseen on olleet teille sopivimpia. Elämä on arvaamatonta ja aivan liian usein kipeää sekä epäreilua. Täällä ei jaeta onnea tasan ja sen olen itsekin nyt tosi kipeästi saanut tuntea. Monesti olen miettinyt, mitä jos oltaisiin miehen kanssa toimittu toisin, eletty erilaista elämää ja muistettu hiljentää mutkissa, tehty toisenlaiset päätökset sekä valinnat - olisinko säästynyt sairastumiselta, surulta, kivulta tai keskenmenolta? Tuskimpa. Jos kipu ei olisi tullut nyt, se olisi tullut myöhemmin. Tai se olisi vain odottanut jotain sopivampaa hetkeä, joka olisi päästänyt sen irti. Siitäkin huolimatta, että asioilla on syyt ja seurauksensa, älkää syyttäkö itseänne, vaikka se onkin niin pirun vaikeaa, tiedän sen omakohtaisesti, kun syitä ei löydy, niitä etsii itsestään - ihmisen luonto on sellainen. Tämä kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta uskon, että tämän kaiken läpi käytyänne olette vahvempia kuin tiedättekään. Teillä on jo nyt käsissänne ne keinot, joilla pääsette yhdessä eteenpäin, mikä on hienoa, sillä siinä on jo monta voimavaraa. Muistakaa, että olette vahvoja silloinkin, kun tuntuu, että olette heikkoja. Ehkä elämä voi kuitenkin varjojen jälkeen näyttää myös valoa, ehkä syntyy silti jotain uutta, silloinkin kun ei pitänyt syntyä enää mitään. Ehkä matka jonka kuljette on toisinaan tärkeämpi kuin päämäärä. Tästä yritän itsekin välillä hakea lohtua. Voimaa tämän kaiken keskelle Helena, selviät kyllä :Heartred

Älä turhaan kadu, niin kuin monet täällä ovatkin jo sanoneet, et olisi voinut tehdä mitään toisin. Toisin sanoen olet tehnyt ne valinnat, jotka kulloiseenkin tilanteeseen on olleet teille sopivimpia. Elämä on arvaamatonta ja aivan liian usein kipeää sekä epäreilua. Täällä ei jaeta onnea tasan ja sen olen itsekin nyt tosi kipeästi saanut tuntea. Monesti olen miettinyt, mitä jos oltaisiin miehen kanssa toimittu toisin, eletty erilaista elämää ja muistettu hiljentää mutkissa, tehty toisenlaiset päätökset sekä valinnat - olisinko säästynyt sairastumiselta, surulta, kivulta tai keskenmenolta? Tuskimpa. Jos kipu ei olisi tullut nyt, se olisi tullut myöhemmin. Tai se olisi vain odottanut jotain sopivampaa hetkeä, joka olisi päästänyt sen irti. Siitäkin huolimatta, että asioilla on syyt ja seurauksensa, älkää syyttäkö itseänne, vaikka se onkin niin pirun vaikeaa, tiedän sen omakohtaisesti, kun syitä ei löydy, niitä etsii itsestään - ihmisen luonto on sellainen. Tämä kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta uskon, että tämän kaiken läpi käytyänne olette vahvempia kuin tiedättekään. Teillä on jo nyt käsissänne ne keinot, joilla pääsette yhdessä eteenpäin, mikä on hienoa, sillä siinä on jo monta voimavaraa. Muistakaa, että olette vahvoja silloinkin, kun tuntuu, että olette heikkoja. Ehkä elämä voi kuitenkin varjojen jälkeen näyttää myös valoa, ehkä syntyy silti jotain uutta, silloinkin kun ei pitänyt syntyä enää mitään. Ehkä matka jonka kuljette on toisinaan tärkeämpi kuin päämäärä. Tästä yritän itsekin välillä hakea lohtua. Voimaa tämän kaiken keskelle Helena, selviät kyllä :Heartred
Ihanasti kirjoitettu <3 Voimia sinulle :smiley-angelic003

Huoh PMS on mut lämmöt heti aamusta 36,8 ja sit päivällä 37,2 eikä oo yhtään kipeä olo... Liekö sitten keltis tykyttää ja jos irtosi molemmin puolin niin liekö siksi lämmöt kohommalla kuin yleensä

Mulle tuli teroista ennen ihan hillittömän masentunut olo, kaikki oli paskaa ja itketti. Samaten niitä finnejä, ihan naama väärällään sellaisia isoja, ihonalaisia, kipeitä paukamia. Nyt on pari finniä ja tukka on ihan lättänä liru, hiuksia lähtee julmetusti, mutta en tiedä johtuuko teroista vai zumenonista.

Helena :Heartred Kaikkea hyvää teidän perheelle :smiley-angelic003 (Mulla on myös salainen haave muuttaa joskus Islantiin, olin siellä aikanaan vaihdossa.)

Muokattu viimeksi:
Mulle tuli teroista ennen ihan hillittömän masentunut olo, kaikki oli paskaa ja itketti. Samaten niitä finnejä, ihan naama väärällään sellaisia isoja, ihonalaisia, kipeitä paukamia. Nyt on pari finniä ja tukka on ihan lättänä liru, hiuksia lähtee julmetusti, mutta en tiedä johtuuko teroista ja zumenonista.

Helena :Heartred Kaikkea hyvää teidän perheelle :smiley-angelic003 (Mulla on myös salainen haave muuttaa joskus Islantiin, olin siellä aikanaan vaihdossa.)
Mulla teroista myös mut lugeista ei..

Täti yllätti, eikä saapunutkaan tänään, vaikka flo ja minä niin uumoiltiin. Eikä edelleenkään yhtään niukkaa tuhruakaan, joka tullut lähes joka kierrossa 2-3vrk ennen varsinaista vuotoa.
Kierrot ollu 26-29 tän vuoden yrityksen aikana ja tänään kp29 dpo13, joten ihan hyvin voi alkaa huomenna sitten. Yhtään raskaana oleva olo ei meinaan ole, ikävä kyllä. Toki jänskää aina kun jotain poikkeavaa tapahtuu!
Viime kierto oli kans 29päivää, mut sitä aiempi näin pitkä kierto ollu viime kesänä. Ja ei, en aio testata huomen aamuna :grin

Täti yllätti, eikä saapunutkaan tänään, vaikka flo ja minä niin uumoiltiin. Eikä edelleenkään yhtään niukkaa tuhruakaan, joka tullut lähes joka kierrossa 2-3vrk ennen varsinaista vuotoa.
Kierrot ollu 26-29 tän vuoden yrityksen aikana ja tänään kp29 dpo13, joten ihan hyvin voi alkaa huomenna sitten. Yhtään raskaana oleva olo ei meinaan ole, ikävä kyllä. Toki jänskää aina kun jotain poikkeavaa tapahtuu!
Viime kierto oli kans 29päivää, mut sitä aiempi näin pitkä kierto ollu viime kesänä. Ja ei, en aio testata huomen aamuna :grin

Oijoi jännää! Huomen illalla sit testi jos ei täti tule :grin oireettomuus voi olla hyvä!

Tämä on ilmeisesti myös Raskaaksi 2020 - ketju? :smiley-angelic003 kun kerran keskustelu on jatkunut uuden vuoden puolelle.

Vauva on täälläkin toiveissa maaliskuisen keskenmenon jälkeen.

Oioi Nyytti kuulostaapa hyvältä :woot: ja ootpa kylmähermoinen! :joyful: mutta tiistaihinkaan ei kovin pitkä aika :dance008

Tämä on ilmeisesti myös Raskaaksi 2020 - ketju? :smiley-angelic003 kun kerran keskustelu on jatkunut uuden vuoden puolelle.

Onjoo :) periaatteessa ollaan ilman plussaa jääneet viime vuoden ryhmästä ja osalla sitäkin pidempää yritystä. Mutta keskusteluun mahtuu kyllä halutessaan :smiley-angelic003 pahoittelut km :(

Kyllä tämä sitäkin on:happy: vauvaa täällä toivotaan keinolla jos toisella:p ollaan nää jäljelle jääneet jämät:hilarious: pahoittelut menetyksestä:Heartred

Takaisin