Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!! Kaikkea hyvää odotukseesiHelena, et mitenkään voinut tietää että näin tulee käymään! Tsemppiä paljon teille!
Ihania kesäpäiviä teidän perheelle. Nauttikaa toisistanne
Jos tosiaan kiveksissä ei ole siittiöitä / niitä ei muodostu niin lahjasiittiöt on ainoa vaihtoehto.

Läjäpäin gyne historiaa löytyy2018 oli Naikkarilla kolposkopia koko hoidolla (lääkäri, kaksi opiskelijaa ja kaksi hoitajaopiskelijaa :bag:), koepaloilla jne. Tammikuussa viimeksi otettiin HPV, joka ei nyt sit uuden mallin mukaan mennyt papaan asti kun HPV puhdas. Jos nyt otettais sit pelkkä papa tällä kertaa... No kai se sit näkee persesilmälläänkin jo se vehje ihan entinen on :arghh:
Uteliaisuudesta, onko sulla ollut hormonaalinen ehkäisy käytössä? Oliko tiputtelua myös silloin?
eikä varmaan oo myöskään vauvahaaveiden kanssa mitenkään ajankohtainen vaihtoehtoKiitos! Ei olla puhuttu, kun ei näytteestä löytynyt yhtäkään siittiötä. Mutta tällä mennään. Tsemppiä sinulle![]()
Onko kellään kokemusta noista teroista?
En välittäis lukea niitä kaikkia kamalia sivuoireita joita selosteessa sivu kaupalla mut oliskiva tietää mitä odotettavissa![]()
Kaduttaa ihan hirveästi, miksemme hommanneet neljättä pian kolmannen perään. Itseäni voin syyttää, kun hypin työpaikasta toiseen urakehityksen perässä. Lisäksi keskimmäisen ADHD oli kovin pahana silloin, kun lääkitystä ei vielä ollut. Mies teki kahta työtä ja oli superväsynyt. Arvelee sen vaikuttaneen sairastumiseensa. Itse kävin työn lisäksi opiskelemassa. Olis pitäny jättää kaikki ylimääräinen ja toteuttaa tämä suurin unelma, joka nyt jää.
Itsesääli riittäköön. Häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä
Alettiin tekemään eilen miehen kanssa suunnitelmia vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta. Se sisältää paljon matkustelua ja puhuimme mahdollisuudesta muuttaa ulkomaille sitten, kun lapsilla on omat perheet/ovat aikuisia. Mun sydämestä on jäänyt palanen Irlantiin, Islantiin ja Tanskaan. Mieskin sanoi, että vois harkita muuttoa Tanskaan, Irlantiin tai Sveitsiin. Hän pystyy tekemään työnsä missä vain. Kannusti mua myös aloittaan opiskelut uudelle uralle heti, kun talous sallii.
Seuraavaks pitäis hommata uus auto. Nyt ei tartte kattella farmarimuotoista vaan pienempikin riittää.
Tästä lähin jatkan teidän tsemppausta, ihanaiset![]()

Ihanasti kirjoitettu <3 Voimia sinulleÄlä turhaan kadu, niin kuin monet täällä ovatkin jo sanoneet, et olisi voinut tehdä mitään toisin. Toisin sanoen olet tehnyt ne valinnat, jotka kulloiseenkin tilanteeseen on olleet teille sopivimpia. Elämä on arvaamatonta ja aivan liian usein kipeää sekä epäreilua. Täällä ei jaeta onnea tasan ja sen olen itsekin nyt tosi kipeästi saanut tuntea. Monesti olen miettinyt, mitä jos oltaisiin miehen kanssa toimittu toisin, eletty erilaista elämää ja muistettu hiljentää mutkissa, tehty toisenlaiset päätökset sekä valinnat - olisinko säästynyt sairastumiselta, surulta, kivulta tai keskenmenolta? Tuskimpa. Jos kipu ei olisi tullut nyt, se olisi tullut myöhemmin. Tai se olisi vain odottanut jotain sopivampaa hetkeä, joka olisi päästänyt sen irti. Siitäkin huolimatta, että asioilla on syyt ja seurauksensa, älkää syyttäkö itseänne, vaikka se onkin niin pirun vaikeaa, tiedän sen omakohtaisesti, kun syitä ei löydy, niitä etsii itsestään - ihmisen luonto on sellainen. Tämä kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta uskon, että tämän kaiken läpi käytyänne olette vahvempia kuin tiedättekään. Teillä on jo nyt käsissänne ne keinot, joilla pääsette yhdessä eteenpäin, mikä on hienoa, sillä siinä on jo monta voimavaraa. Muistakaa, että olette vahvoja silloinkin, kun tuntuu, että olette heikkoja. Ehkä elämä voi kuitenkin varjojen jälkeen näyttää myös valoa, ehkä syntyy silti jotain uutta, silloinkin kun ei pitänyt syntyä enää mitään. Ehkä matka jonka kuljette on toisinaan tärkeämpi kuin päämäärä. Tästä yritän itsekin välillä hakea lohtua. Voimaa tämän kaiken keskelle Helena, selviät kyllä![]()

Kaikkea hyvää teidän perheelle
(Mulla on myös salainen haave muuttaa joskus Islantiin, olin siellä aikanaan vaihdossa.)Mulla teroista myös mut lugeista ei..Mulle tuli teroista ennen ihan hillittömän masentunut olo, kaikki oli paskaa ja itketti. Samaten niitä finnejä, ihan naama väärällään sellaisia isoja, ihonalaisia, kipeitä paukamia. Nyt on pari finniä ja tukka on ihan lättänä liru, hiuksia lähtee julmetusti, mutta en tiedä johtuuko teroista ja zumenonista.
HelenaKaikkea hyvää teidän perheelle
(Mulla on myös salainen haave muuttaa joskus Islantiin, olin siellä aikanaan vaihdossa.)
Täti yllätti, eikä saapunutkaan tänään, vaikka flo ja minä niin uumoiltiin. Eikä edelleenkään yhtään niukkaa tuhruakaan, joka tullut lähes joka kierrossa 2-3vrk ennen varsinaista vuotoa.
Kierrot ollu 26-29 tän vuoden yrityksen aikana ja tänään kp29 dpo13, joten ihan hyvin voi alkaa huomenna sitten. Yhtään raskaana oleva olo ei meinaan ole, ikävä kyllä. Toki jänskää aina kun jotain poikkeavaa tapahtuu!
Viime kierto oli kans 29päivää, mut sitä aiempi näin pitkä kierto ollu viime kesänä. Ja ei, en aio testata huomen aamuna![]()
Jos ei huomenna ala, niin ti aamuna sitten testiä vastaOijoi jännää! Huomen illalla sit testi jos ei täti tuleoireettomuus voi olla hyvä!
Jos ei huomenna ala, niin ti aamuna sitten testiä vasta![]()

olispa hienoa jos ei täti tulisikaan
kun kerran keskustelu on jatkunut uuden vuoden puolelle. Tämä on ilmeisesti myös Raskaaksi 2020 - ketju?kun kerran keskustelu on jatkunut uuden vuoden puolelle.
Vauva on täälläkin toiveissa maaliskuisen keskenmenon jälkeen.
pahoittelut km Tämä on ilmeisesti myös Raskaaksi 2020 - ketju?kun kerran keskustelu on jatkunut uuden vuoden puolelle.
Vauva on täälläkin toiveissa maaliskuisen keskenmenon jälkeen.
vauvaa täällä toivotaan keinolla jos toisella
pahoittelut menetyksestä