Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana sä oot niin pitkällä jo.. aa mikä vaavikuume mul on... Huoh heti ku nippailee oikealta nii oon ihan innoissaan et juujuu nyt on tärpännyt. Oireet on kyl sen mukaisesti ettei hormonitoimintaa edes ole ..
Mieti kohta puoliväli sulla, onko tietoa kumpi on tulossa?
Ei oo vielä tietoa, rakenneultrakin on vasta kuukauden päästä, mutta mulla oli varsinkin alussa vahva poikafiilis. Vähän siihen on epävarmuutta tullut, mutta enemmän mä edelleen poikaa veikkaisin
Nyt on ilmestynyt selvä linea negrakin, joka ulottuu reippaasti yli navan, niin eiks se oo pojan merkki? 
Miten sä voit olla jo noin pitkällä? mihin tää aika menee!?
En oikein itsekään tajua vieläkään. Pelot on tiukasti mukana, just viikonloppuna taas painajaisissani vuosin verta
Täytyy vain mennä joka päivä pelkoja päin! Doppler on pelastanut monta epävarmaa hetkeä ja joka kerta se syke ja iskut ja potkut doppleriin on niiiiiin iso ilo!
Mites sulla menee? Reilusti jo yli puolenvälin? 
Nyt on ilmestynyt selvä linea negrakin, joka ulottuu reippaasti yli navan, niin eiks se oo pojan merkki?![]()
Joo nyt tässä kierrossa tjot ku hupsis tuli limat neljä päivää myöhässä ja sit oli just sillon yhdyntä ennen ku huomasin toki voi olla et oli aiemmin jolloin kyl on mahdollisuus pieni.. jännä kun on oireeton kierto periaatteessa mut tietty määrä oireita mistä epäilen et olis voinut ehkä ehkä tärppi käydä ja pisin tauko kolme päivää. Ehkä vähän tahallaan tässä molemmat "sähläs" mut nyt on mies jota kunnioitan ja hän mua ja on niin hyvä olla... Tuomitkoon ihmiset miten haluaa mut mun mielestä jos ollaan 30 ja 35 vuotiaat niin kyllä se tiedetään mitä voi tapahtua ja sit ton siittiöt on jotaki hyperiä.. yksi lapsi sillä on mulla ei tietty yhtään mut toivon et hänen kanssaan voisi onnistua.. toki nyt on se piikki laitettu ettei veriryhmällä pitäisi olla väliä mut ainut oire on unettomuus, raskaat rinnat ja sit lantion seudun ahdas olo... Ja toki myös joku ihme fiilis et voi ollakin... Lämpödippi tänään et ehkä kiinnittyminen jos olis tuuri.. gyne antoi vihreää valoa ja myös reumalääkäri sanoi että go for it ei haittaa kuulemma. Itse oon kahden vaiheilla ollut mutta toki seuraan oloa ja onneks unohtu ne luget muuten ovis ei olisi ehkä tullut. Nyt on kuitenkin kiva et ovuloin jne. Toinen oire on et mä en kestä alkoholia yhtään ja se oli oire kun raskauduin. Kaikki nousi päähän ihan hiton paljon! No jospa se poika on, mulla línea negra näkyy edelleen mut sillon he sanoi et tyttö olisi veikkaus tosin alussa oltiin etten tiedä mistä se sen repi mut se eteni viikoille 13 jolloin selvisi että se oli kaksi viikkoa pidemmällä eli testit haamuili rv6 asti oikeastiNiinpäEi oo vielä tietoa, rakenneultrakin on vasta kuukauden päästä, mutta mulla oli varsinkin alussa vahva poikafiilis. Vähän siihen on epävarmuutta tullut, mutta enemmän mä edelleen poikaa veikkaisin
Nyt on ilmestynyt selvä linea negrakin, joka ulottuu reippaasti yli navan, niin eiks se oo pojan merkki?
Onko teillä siis nyt tjottailumeininki? Toivon kyllä niin plussaa jokaiselle!!![]()
Mulla oli kans linea negra ylös asti ja tyttö tuli.![]()

25 rv menossa. Tällä viikolla sokerirasitus. Muuten ihan hyvin, mitä nyt supistelee ja kaikenmoisia vaivoja. Mies esim. Nostaa mut sohvalta aina kun liitoskivut. Mutta nautitaan tästä kun kerran raskaana ollaanmahassa on hirveä mylläys koko ajan, heiluu maha ja ulospäin näkyy hyvin liikkeet.
Vaivat tuntuu niin pieneltä sen palkinnon vuoksi! Täällä alkaa olla samaa jo nyt sohvalta nousun kanssa
Liikkeet on vielä kutittelua. Tuuhan kertomaan sit, miten rasitus meni :)Sammie, mulla oli molemmista tytöistä viiva ihan tisseihin asti![]()
Vielä saa jännittää 
Miten tuo. Hcg-bv arvo sit menee? Mikä viittaa poikaan ja mikä tyttöön? Otettiinko tuo siinä seulonnassa?
Kuulemma jos linea negra loppuu napaan, niin poika. Mulla ainakin pojat on jäänyt siihen, mut nyt tulee tyttö ja ylös asti on :)Mulla on muuten kans lineanegra ja poika tulossa![]()