Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muita otettiin 6 purkkia tänäänootan kyllä kovasti tuloksia
mitäs kaikkee sulta nyt otettiinkaan?

Otettiin kaikkea mahdollista
Laaja/täydellinen verenkuva, lasko, sokerit ml. paastosokeri, kilpparit ja en muista oliko vielä jotain niihin liittyvää + sitten sen hereditaarisen angioödeeman vasta-aineet (Hae-tauti) ja joku liuta eriteltyjä allergiakokeita sekä joku mikrosirutesti, missä mitataan yli 100 eri allergeeniä. Eli vähän kaikkea
Mites siellä sulla, mitä otettiin? :)

Hui mikä arsenaaliHyvä jos niistä selviää jotain!
Mulla otettiin näitä mitä otetaan ennen hoitoja, Hiv, amh, hepatiitti, kilpparit uusiks kun oli korkeella helmikuussa.. meinasin kysyä lisäks reumakontrollit mut kyllä noi 6 purkkia riitti nyt![]()

niin ja olihan mulla vielä munuaiset ja maksa-arvot tossa 
Ottamatta mitenkään kantaa Ukrainan sijaissynnytys bisnekseen, mutta ihan kamalaa että siellä nyt pienet vauvat odottelee ties kuinka pitkään että pääsevät ulkomaalaisille vanhemmilleen, koska korona![]()
KiitosOnnea![]()

Kiitos <3Paljon onnea![]()

Kiitos <3Onnea Helena!
Monette, tää tulee nyt vähän myöhässä kun en ole pariin päivään ehtinyt kirjoittamaan, mutta eikö sulla torstaina ollut vielä tosi pieni kp? Mietin et voihan ne letrot vielä tehota, nyt ei vaan sattunut näkymään ultrassa. Joka tapauksessa toivotan rentoa kesää
Mun työhaastattelu meni ihan jees. Sanoi että kuulostan ihan opettajalta :)grin) mutta hänen pitää vielä pohtia sitä, ettei mulla oikein ole kokemusta. Ensi viikolla saa tietää miten kävi. Joka tapauksessa jos palkkaavat mut, saan vaan vuoden määräaikaisuuden, koska en ole vielä pätevä. Näin kyllä veikkasinkin että käy.
Siirto ei vielä jännitä. Ei ole vissiin ihan vielä iskostunut tajuntaan![]()

Kiitos <3Paljon onnea!![]()
Hymy vilkkuu vasta tänään, kp11
Silloin ultrapäivänä kp9 toissapäivänä ei testi havainnut vielä kumpaakaan hormonia. Mielenkiinnosta mittailen, että jos saisinkin ovulaatio+ kiinni![]()
no mä oonkin hidas vähän kaikessa.