Raskaaksi 2019

20200512_070011.jpg

Muutama tullut peloissaan tehtyä... Ei pitäis. Mutta siis tosi vähän tummenee, jos ollenkaan.:smiley-angry017 ja siis kaariviivoilla samana päivänä tehtyjä...

On se kuitenkin aavistuksen vahvistunut! Kokeile vaikka rfsu punaista liuskaa, se on monille antanut parempaa viivaa kuin tuo pc. Itsekin sain sillä paljon parempaa!
Tsemppiä sulle :Heartred
Kiitos tsempeistä! En mä muuten ehkä panikoisi, mutta tuo vuoto...:smiley-angry017

Täällä on monet käyneet ennen siirtoa akupunktiossa. On kuulemma yks ukko kenellä onnistumisprosentti on sata:hilarious: en tiedä mihin perustuu, kun tuskin ne epäonnistuneet sitä akupunktioukkoa syyttää:pompus:

Mä asun niin tuppukylässä että mahtaako täällä mitään akupunktioukkoja ollakaan :grin rentona varmaan kannattais pysyä, ja elää sitä kuuluisaa normaalia elämää, mutta tietty helpommin sanottu kun tehty...

Tsemit smoothielle! Mulle tää zumenon on ainakin ollut tosi kevyt :)

Onko sulla ollut tuon jälkeen enää?
Mulla on vuotanut joka kuukausi, tosin nää myöhäisemmät on olleet vaan pyyhkiessä.

Ei onneksi ole, viimeisen kerran 8+3. Toki nyt vasta 15+1, eli vielä ehtii :nailbiting: Ootko sä pystynyt olee noiden suhteen huoleton, jos melkein ennakkoon jo tietää, että joka kuukausi vuotaa vai stressaako silti?

Tuleeko paljon? Siteeseen vai pyyhkiessä?
Mulla eka vuoto oli rv 6, silloin vuoti pari päivää, välillä siteeseen asti.
Pyyhkiessä vasta onneksi. Hain clearblue herkän ja vertasin sitä lauantaiseen testiin. Tiedän olen hullu näiden testien kanssa, mutta pelottaa niin paljon tämä vuoto. Ainakin tuossa selkeä vahvistuminen. Ei edes meinaa ylemmästä nähdä kuvan välityksellä ja toki kuiva.
20200512_092216.jpg

Pyyhkiessä vasta onneksi. Hain clearblue herkän ja vertasin sitä lauantaiseen testiin. Tiedän olen hullu näiden testien kanssa, mutta pelottaa niin paljon tämä vuoto. Ainakin tuossa selkeä vahvistuminen. Ei edes meinaa ylemmästä nähdä kuvan välityksellä ja toki kuiva. View attachment 89049
Viiva on selkeästi vahvempi, tsemppiä! :Heartred Uskon, että kaikki on hyvin!

Ymmärrän silti niin hyvin huolesi, sama huoli raskauden jatkumisesta on itselläkin. Mulla on menossa rv 6+5 ja 1. ultra olisi ylihuomenna. Nukun tosi levottomasti, näen painajaisia ja herätessäni olen useimmiten varma, ettei alakerrassa ole mitään elämää. Aamut alkaa aina kamalalla stressillä. Epävarmuutta pahentaa vielä se, että oireet on iltapainotteisia.

Jee! Aloitetaanko sullakin synarelalla?

Siis mä meen itseasias lyhyellä kaavalla mutta tää on joku modifioitu versio. Eli alotin nyt progynovan eli estrogeenit ja syön uuden kierron alkuun asti 10-11pv ja sit kun stimulaatiopiikit alkaa niin jätän sen pois. Sit tosiaan stimulaatiopiikkejä parisen viikkoa ja sit alkaa progesteronit (lugesteron, terolut) ja ehkä hcg-minipistokset punktion jälkeen ja niitähän syödään varmaan sinne testipäivään asti eli sillon tulis se 5 viikkoa lääkkeitä. Jos ei päästä siirtoon niin kolmisen viikkoa. Samalla siis vastaus Moneten kysymykseen.

Edit. Eli synarelahan ajaa estrot alas mut prygynova taas nostaa estrogeenit. Yksi syy miks näin tehdäänn on et myös korkeat estrot estää oman fsh-tuotannon kierron alussa eli munasolut ei ala kasvamaan ja estää siten myös munasolujen valikoitumista. Eli stimulaatiopiikkejä ei ole pakko aloittaa kp2 vaan tiettynä päivänä ja sillä pyritään saamaam punktiopäivä tietyille viikonpäiville ke-pe jotka on hyviä blastosiirron kannalta. Eli aikataulutuksesta ainakin kyse ja en tiedä yritetäänkö sillä myös vaikuttaa tähän mun kökkölimakalvoon.

Takaisin