Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos tsempeistä! En mä muuten ehkä panikoisi, mutta tuo vuoto...On se kuitenkin aavistuksen vahvistunut! Kokeile vaikka rfsu punaista liuskaa, se on monille antanut parempaa viivaa kuin tuo pc. Itsekin sain sillä paljon parempaa!
Tsemppiä sulle![]()

Mikä lääkeputki kestää noin kauan?Täällä kp19 dpo4 ja huomenna alkaa 3-5 viikon lääkeputki![]()
Tuleeko paljon? Siteeseen vai pyyhkiessä?
Mulla eka vuoto oli rv 6, silloin vuoti pari päivää, välillä siteeseen asti.
Täällä on monet käyneet ennen siirtoa akupunktiossa. On kuulemma yks ukko kenellä onnistumisprosentti on sataen tiedä mihin perustuu, kun tuskin ne epäonnistuneet sitä akupunktioukkoa syyttää
![]()
Onko sulla ollut tuon jälkeen enää?
Mulla on vuotanut joka kuukausi, tosin nää myöhäisemmät on olleet vaan pyyhkiessä.
Ootko sä pystynyt olee noiden suhteen huoleton, jos melkein ennakkoon jo tietää, että joka kuukausi vuotaa vai stressaako silti?Pyyhkiessä vasta onneksi. Hain clearblue herkän ja vertasin sitä lauantaiseen testiin. Tiedän olen hullu näiden testien kanssa, mutta pelottaa niin paljon tämä vuoto. Ainakin tuossa selkeä vahvistuminen. Ei edes meinaa ylemmästä nähdä kuvan välityksellä ja toki kuiva.Tuleeko paljon? Siteeseen vai pyyhkiessä?
Mulla eka vuoto oli rv 6, silloin vuoti pari päivää, välillä siteeseen asti.
Viiva on selkeästi vahvempi, tsemppiä!Pyyhkiessä vasta onneksi. Hain clearblue herkän ja vertasin sitä lauantaiseen testiin. Tiedän olen hullu näiden testien kanssa, mutta pelottaa niin paljon tämä vuoto. Ainakin tuossa selkeä vahvistuminen. Ei edes meinaa ylemmästä nähdä kuvan välityksellä ja toki kuiva. View attachment 89049
Uskon, että kaikki on hyvin!Jee! Aloitetaanko sullakin synarelalla?