Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpas jännittävääkumpa se olisi taas että laaki ja vainaa
onko teillä monta huurunenää?
kuusi pakkasukkoa on, en tiedä miten ne on pakastettu, että täytyykö sulattaa useampi kerralla ja sit mahdollisesti jatkoviljellä, jos kaikki selviävät sulatuksesta?Voi kumpakuusi pakkasukkoa on, en tiedä miten ne on pakastettu, että täytyykö sulattaa useampi kerralla ja sit mahdollisesti jatkoviljellä, jos kaikki selviävät sulatuksesta?
Mietin tässä et voisko tässä viikossa tehdä jotain et olis mahdollisimman vastaanottavainenjossain toisessa ketjussa, en muista enää missä, oli juttua että rautalisä olis huono juttu ihan alkuraskaudessa, osaako täällä joku ottaa tähän kantaa?
Voi kumpakuusi pakkasukkoa on, en tiedä miten ne on pakastettu, että täytyykö sulattaa useampi kerralla ja sit mahdollisesti jatkoviljellä, jos kaikki selviävät sulatuksesta?
Mietin tässä et voisko tässä viikossa tehdä jotain et olis mahdollisimman vastaanottavainenjossain toisessa ketjussa, en muista enää missä, oli juttua että rautalisä olis huono juttu ihan alkuraskaudessa, osaako täällä joku ottaa tähän kantaa?
en tiedä mihin perustuu, kun tuskin ne epäonnistuneet sitä akupunktioukkoa syyttää
Tiedätkö laitoin 2020 ryhmään kuvan mun digeist ja mulla kp8 siis ja ovis oireita on jo tullu ja hetken mielijohteesta tein alimman testin. Liitän kuvan jos ylin eilinen ja keskellä aamuinen ja sit tän iltapäivän mielijohteesta tehty vaikkei pitänyt testaa mut eka oli semmonen joka tuskin näkyy et mulla tummuu mut on kyl oireet. Mulla luget tekee et ovis tulee aina aiemmin ehkä sulla terot tekee saman?Mua ärsyttää kun ovistesti näin tumma kp5. Siis ehkä olis aina, harvoin tähän aikaan teen testejä. Mutta eiks letrojen pitäis laittaa estrogeenitkin nollaan..luulis että ois blanco testi..vai lähestyykö vaihdevuodet![]()
Tiedätkö laitoin 2020 ryhmään kuvan mun digeist ja mulla kp8 siis ja ovis oireita on jo tullu ja hetken mielijohteesta tein alimman testin. Liitän kuvan jos ylin eilinen ja keskellä aamuinen ja sit tän iltapäivän mielijohteesta tehty vaikkei pitänyt testaa mut eka oli semmonen joka tuskin näkyy et mulla tummuu mut on kyl oireet. Mulla luget tekee et ovis tulee aina aiemmin ehkä sulla terot tekee saman?
Mua ärsyttää kun ovistesti näin tumma kp5. Siis ehkä olis aina, harvoin tähän aikaan teen testejä. Mutta eiks letrojen pitäis laittaa estrogeenitkin nollaan..luulis että ois blanco testi..vai lähestyykö vaihdevuodet![]()

Mua ärsyttää kun ovistesti näin tumma kp5. Siis ehkä olis aina, harvoin tähän aikaan teen testejä. Mutta eiks letrojen pitäis laittaa estrogeenitkin nollaan..luulis että ois blanco testi..vai lähestyykö vaihdevuodet![]()
Mulle kävi noin kerran. Oli niin vahvat ovisoireet kp4 että kp5 testasin ja oli tosi tumma. En saanu ovista kiinni siinä kierrossa enää ja se jäi lyhyeks. Mulla on siis kuuden päivän vuoto, että oli menkatki siinä vielä. Luulen, että isompi terolut annos edellisessä kierrossa sekotti koko pakan.
Edittiä. Oli letrokierto tämäkin.

jännitän jo teidän kaikkien puolesta kenellä alkaa hoidot, voin sit kuumeilla vaan teidän puolesta 
Missäs kierron vaiheessa kaikki menee? Kuka testaa nyt lähiaikoina? Vausa?jännitän jo teidän kaikkien puolesta kenellä alkaa hoidot, voin sit kuumeilla vaan teidän puolesta
![]()
tai sit on siitä, kun pitkästä aikaa olin tänään juoksemassa
Missäs kierron vaiheessa kaikki menee? Kuka testaa nyt lähiaikoina? Vausa?jännitän jo teidän kaikkien puolesta kenellä alkaa hoidot, voin sit kuumeilla vaan teidän puolesta
![]()
Sullahan on hyvät mahikset raskautua joka kierrossa :)