Onko sun luteaali normisti kuinka pitkä? Ehkä tää on vaan pitkä kierto ja plussaat :angelic:
Yleensä 16pvää eli jos menis normikierron mukaan ni viikon päästä menkat..mut eiköhän pitene nyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko sun luteaali normisti kuinka pitkä? Ehkä tää on vaan pitkä kierto ja plussaat :angelic:
Mä sain yhdessä kierrossa kaks kertaa O+, ja nekin tuli vasta kp34 ja 39. Jälkimmäisessä oli vahvemmat viivat.Ovulaatio ohi! En tiedä söisikö nyt 1kpl terolut päivässä?? Tai huomisesta. Lämmötki oli jo noussu aamulla. Voihan olla et tääki ovulaatio oli kuraa, tai limakalvo on jo kuraa näin myöhään.
Mä sain yhdessä kierrossa kaks kertaa O+, ja nekin tuli vasta kp34 ja 39. Jälkimmäisessä oli vahvemmat viivat.
Sen kierron lopputulos täyttää tänä vuonna 5 vuotta. Mulla on pco ja söin sillon clomeja.
Joten tsemppiä ja toivotaan parasta.![]()
kävispä mulleki noinMulla ei ollu sillon mitään uskoa että siitä mitään tulisi, kun ovis oli noin myöhään.Ihana tarinakävispä mulleki noin
![]()
Mulla ei ollu sillon mitään uskoa että siitä mitään tulisi, kun ovis oli noin myöhään.
Sitten kun se toinen O+ tuli niin lähinnä vitutti kun joutu taas odottaa menkkoja sen pari viikkoa.
Mä olin aika korkeassa kuumeessa (38,5) sillon kun oviksen piti oikeesti olla, niin oon miettiny et oisko se siirtäny sitä.
Olin tossa vaiheessa lopettanu jo oviksen metsästyksen mut molemmilla kerroilla tuli limoja niin siks testasin vielä. Molemmat "varmistettu" digillä.
Muistan kun miehen kaveri sai esikoisensa mun toisena O+ päivänä, niin itkin vaan et me ei ikinä saada lasta.

Ei ollu mitään tukea luteaaliin. Mulla on luteaali clomeilla ja nyt letroilla ollu 10 päivää. Sillä on silti neljä raskautta alkanut ja kaksi jatkunut loppuun asti.No näinpä..pelottaa et ei tästäkään tuu mitään. Limoja mul ei kyl tullu ekalla kerralla. Oliks sulla mitään tukilääkitystä luteaalivaiheessa? En tiedä miksi mun eka ovisyritys ei toiminut. Tokassa oli paljon vahvemmat viivat
Ei ollu mitään tukea luteaaliin. Mulla on luteaali clomeilla ja nyt letroilla ollu 10 päivää. Sillä on silti neljä raskautta alkanut ja kaksi jatkunut loppuun asti.
itellä on kans 10 päivää.Joo aina alkaa tuhru dpo11 ja sit kunnon vuoto vasta dpo14, vähänkö ottaa päähän.Oo, mukava tietää että lyhyelläkin luteliaalilla voi onnistuaitellä on kans 10 päivää.

Oo, mukava tietää että lyhyelläkin luteliaalilla voi onnistuaitellä on kans 10 päivää.
. Mul viel alko vuoto silleen, et dpo 9 tiputteli ja dpo 10 aukes aina hanat.Joo aina alkaa tuhru dpo11 ja sit kunnon vuoto vasta dpo14, vähänkö ottaa päähän.
Silti olen jo ehtiny ainakin yhden testin tehdä siihen mennessä.
nyt ei kyl oo ollu niin pahoja vuotohäiriöitä kun koko viime vuoden oli. Siis runsaita. Lähes joka päivä ovulaation jälkeen tulee toki jotainJoo aina alkaa tuhru dpo11 ja sit kunnon vuoto vasta dpo14, vähänkö ottaa päähän.
Silti olen jo ehtiny ainakin yhden testin tehdä siihen mennessä.
Niinpä kai. Letrojen aloituksen mä laskenkin vasta kunnon vuodosta.Mulle on lääkärit sanoneet, että luteaali lasketaan kunnon vuodosta, ei tiputtelusta (täällä taas vanha kunnon lääkärien hokema, että tiputtelu ei merkkaa mitään).
Niinpä kai. Letrojen aloituksen mä laskenkin vasta kunnon vuodosta.
Silti se toivo on oikeestaan menny jo kun ne ekat pisarat tulee. Toi dpo11-13 tuhru on semmosta mitä tulee hiukka siteeseenkin asti mut hanat aukee aina sit kolmen tuhru päivän jälkeen.