Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä poli?
Niin joo totta! Tarkoitin vaan että missä on sanottu että menee syksyyn, kun HUS ei oo antanut mitään arviota..
Voivan vauvauutiset isoveli ilmotti tänään et sille ja sen naiselle tulee vauva. Tänään on käyny varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin. Yhtään en jotenkin pysty iloita asiasta vaikka kuinka yritän :banghead::banghead:
Mä kuulin kans tutulta tänään vauvauutisia.. onneks ei kovin läheinen mut olis se kiva olla iteki raskaana. Varsinkin kun sit ei tarttis olla töissä korona-aikaan vissiin tai kuulemma voi hakea tukia![]()
mutta tuskinpa
[/QUOTE]
Jotenkin tähän on tosi vaikea vielä luottaa näin 4+3, vaikka oireilut ja olot vaikuttaa tosi lupaavilta, ja testit on tummuneet nätisti - sain jopa cb:n digiin jo 2-3viikkoa tuloksen
Oon tehnyt tässä viikon aikana 10 raskaustestiä, ja vielä on muutama varastossa
Laskettu aika olis 21.12.
Ja toivon, että korona hellittää niin, että teidän keskeytyneet hoidot saataisiin jatkumaan! Ja toki toivon plussia tänne, jokainen täällä roikkuja olisi sen niin ansainnut 
Mä niiin onnittelen , on tää nyt tarrasukat jalassa eikös. Nyt saat joululahjaksi ihanimman mahdollisen lahjan. Mulla hypoteettinen la olis sitten tammikuussa joskus mut saa vaan unelmoidaKiitos plussanneisiin lisäämisestä, näyttää ihan utopistiselta katsoa omaa nimeä siinä kohdin listaaJotenkin tähän on tosi vaikea vielä luottaa näin 4+3, vaikka oireilut ja olot vaikuttaa tosi lupaavilta, ja testit on tummuneet nätisti - sain jopa cb:n digiin jo 2-3viikkoa tuloksen
Toivon niin, että tää oma pysyy nyt kyydissäJa toivon, että korona hellittää niin, että teidän keskeytyneet hoidot saataisiin jatkumaan! Ja toki toivon plussia tänne, jokainen täällä roikkuja olisi sen niin ansainnut
![]()
Ja nyt otat iisisti ja nautit olostasi <3Kiitos plussanneisiin lisäämisestä, näyttää ihan utopistiselta katsoa omaa nimeä siinä kohdin listaaJotenkin tähän on tosi vaikea vielä luottaa näin 4+3, vaikka oireilut ja olot vaikuttaa tosi lupaavilta, ja testit on tummuneet nätisti - sain jopa cb:n digiin jo 2-3viikkoa tuloksen
Toivon niin, että tää oma pysyy nyt kyydissäJa toivon, että korona hellittää niin, että teidän keskeytyneet hoidot saataisiin jatkumaan! Ja toki toivon plussia tänne, jokainen täällä roikkuja olisi sen niin ansainnut
![]()
Mullakin ois 26.12 la jos tästä inssistä ois tärpännyt. Huomenna tulee 2 viikkoa täyteen kun olin inssissä