Raskaaksi 2019

Hullu testihimoinen kun oon, nii kaivoin tuota mun laatikkoa nii ovistestien seassa oli kuin olikin yksi sofin testi. En tajua, siihenkin ilmestyi selvä vaaleanpunainen toinen viiva n. Minuutissa, mut ei vaan vahvistu, kuitenkin jo dpo 12. Lisäksi on vähän tuollane epätasainen väri viivassa.
En kyllä oikeesti usko raskauteen, olo on vaan niin outo, nii siksi testasin vielä kerran :D

Näköjään haaleni se viiva tänne ladattaessa lähes olemattomiin, tai sit nään viivoja kaikkialla :hilarious:

Ovistesteihin tulee aina varsinkin loppukierrosta väriä, ainakin useimmilla. Joskus mulla ollu melkein tasavahvat vaikka ei raskautta..
MUOKS unohda tää, se olikin raskaustesti sulla :grin näkyy siinä jotain :) ite en luota sofiin enää

Muokattu viimeksi:
Tänään oli viimeinen sädehoitokerta miehellä. Verikoe otettiin myös. 21.4 sitten lääkärin soittoaika. Kiva, kun ei tarvi hänen enää niin ravata sairaalassa.

Kyllä kevät menee nopeasti. Joku 30 koulupäivää enää. Kohta alkaa arvioinnitkin.

Hullu testihimoinen kun oon, nii kaivoin tuota mun laatikkoa nii ovistestien seassa oli kuin olikin yksi sofin testi. En tajua, siihenkin ilmestyi selvä vaaleanpunainen toinen viiva n. Minuutissa, mut ei vaan vahvistu, kuitenkin jo dpo 12. Lisäksi on vähän tuollane epätasainen väri viivassa.
En kyllä oikeesti usko raskauteen, olo on vaan niin outo, nii siksi testasin vielä kerran :D

Näköjään haaleni se viiva tänne ladattaessa lähes olemattomiin, tai sit nään viivoja kaikkialla :hilarious:
Kyllä mäkin nään haamulaisen tossa! :woot:

Ovistesteihin tulee aina varsinkin loppukierrosta väriä, ainakin useimmilla. Joskus mulla ollu melkein tasavahvat vaikka ei raskautta..
Joo tuo on siis raskaustesti joka löytyi vielä ovistestien joukosta, tilasin ne sillo samaan aikaan ja avasin paketeista laatikkoon, eri puolille ovis ja raskaustestit, tää oli livahtanut ovistestien sekaan. Mulla sylkiovistesti on positiivinen. Toissapäivänä liuskaovistesti taas nega, en sen jälkee oo kokeillu ovistestiä, muuta ku tuota sylki.

Tänään oli viimeinen sädehoitokerta miehellä. Verikoe otettiin myös. 21.4 sitten lääkärin soittoaika. Kiva, kun ei tarvi hänen enää niin ravata sairaalassa.

Kyllä kevät menee nopeasti. Joku 30 koulupäivää enää. Kohta alkaa arvioinnitkin.

Mahtavaa:Heartred onko mies lähtenyt hyvin parantumaan?

No oireita on hoidoista vielä parisen viikkoa varmaankin. Päänsärkyä ja väsymystä. Muuten jakselee hyvin ja lenkkeilee joka päivä. Päivä kerrallaan.

Ihania uutisia:Heartred onneksi oli enkeleitä matkassa, kun muistan ne sun ekat uutiset tästä asiasta:Heartred

Eli en oo tulossa hulluksi joka näkee viivoja kaikkialla... ainakaa vielä :hilarious:
Mut jokseenki olo et vois olla kemiallinen. Kun noin haaleaa ja oon aina saanu vahvat haamut viim. dpo 11.. Noo nähtäväksi jää :grin

Miten Sul voi aina tärppää tai olla kemiallinen :eek: tai siis usein.. mut hyvä et otat sen noin hyvin, jos ei kunnon tärppi :Heartred ainaki hyvä et hedelmöittyy helposti :)

Just kattelin tota lapsi tuntemattoman kanssa ja yritän muistella oonko mä kokenut ton ahdistuksen kun ekalla tai tokalla kerralla ei tärppää - ja en usko, en kykene yhtään samaistumaan. No tosin mä olin sillon jo ihan tietoinen että on ihan normaalia jos 1v menee :rolleyes: No esikoista yritettiin 1,5v ja tokaa kierrosta alkais oleen nyt vuosi täynnä yhdellä tuulimunalla ja kemiallisella. Lauantaina gynelle vähän selvittämään tilannetta, kun pää ei meinaa kestää epätietoisuudessa. Sitä vaan jäin miettimään et oisko viikon päästä ollut otollisempi aika, nyt lauantaina kp 10 ja kierrot ollut keskimäärin 30-34 nyt ton tuulimunan jälkeen ja mulle yllättävän säännölliset ollut nyt..

Just kattelin tota lapsi tuntemattoman kanssa ja yritän muistella oonko mä kokenut ton ahdistuksen kun ekalla tai tokalla kerralla ei tärppää - ja en usko, en kykene yhtään samaistumaan. No tosin mä olin sillon jo ihan tietoinen että on ihan normaalia jos 1v menee :rolleyes: No esikoista yritettiin 1,5v ja tokaa kierrosta alkais oleen nyt vuosi täynnä yhdellä tuulimunalla ja kemiallisella. Lauantaina gynelle vähän selvittämään tilannetta, kun pää ei meinaa kestää epätietoisuudessa. Sitä vaan jäin miettimään et oisko viikon päästä ollut otollisempi aika, nyt lauantaina kp 10 ja kierrot ollut keskimäärin 30-34 nyt ton tuulimunan jälkeen ja mulle yllättävän säännölliset ollut nyt..

Millon sulla on yleensä ovulaatio? Kyllä sillon kp10 jo voi näkyä vaikka mitä:happy: kaikki tarvittava ainakin.

Eli en oo tulossa hulluksi joka näkee viivoja kaikkialla... ainakaa vielä :hilarious:
Mut jokseenki olo et vois olla kemiallinen. Kun noin haaleaa ja oon aina saanu vahvat haamut viim. dpo 11.. Noo nähtäväksi jää :grin
Hei sori kun tass tuppaan mut bongasin että
Käytät sylkiovistestiä. Saatko sä sen miten toimimaan luotettavasti? Mä olen nimittäin itse ollu sen kans hukassa, vaikka teen sen olevinaan aamulla ekana ilman mitään toimia kielen alta. Jos satun yöllä juomaan tai otan vaikka vain ksylitolpastillin nukkuman mennessä se testi näyttää saniaisia. Tai jos testin teen et mistään ruoasta tai juomasta on vähemmän ku ”yö”välissä. Päivällä en voi tehdä ollenkaan. Ootko huomannu samaa herkkää häiriötä?

Millon sulla on yleensä ovulaatio? Kyllä sillon kp10 jo voi näkyä vaikka mitä:happy: kaikki tarvittava ainakin.

No se vaihtelee, jos edes bongaan sen. Mut yleensä oviksen ja menkkojen välissä 15pv. Olettaisin et ovis on ensiviikon viikonloppuna, eli noin viikko ton gyne käynnin jälkeen.

Oon varmaan ihan kauhee ihminen ku mua rupes vituttaa niin paljon ku tuntu ihanku se mies (ari?) jotenki ois olettanu et kylhän se nyt ekasta jossei niin tokasta yrityksestä tärppää.
ja oli ihan paskana sitten kun ei tärpännytkään:wacky:
vaikka tottakai se on ikävää, kun ei tärppää

Mä en jotenkin enää halua kattoo la:ta vaikka ennen katoin usein. Silloin se oli vielä jännittävää tai toivoa herättävää tms. Nykyään sen tietäminen tekee itselle asian enemmän todeksi ja sen että taas epäonnistunuu ja tulee enemmän suru :sorry:

Takaisin