Olikos Persimon2 plussannut kans vai muistanko väärin?Listalla ainakin Turvonnut ja Mrscherry plussanneita. Muuten taitaa olla "oikein"
Muoks. Niin ja tiina taisi lopettaa palstailun/kuumeilun

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olikos Persimon2 plussannut kans vai muistanko väärin?Listalla ainakin Turvonnut ja Mrscherry plussanneita. Muuten taitaa olla "oikein"
Muoks. Niin ja tiina taisi lopettaa palstailun/kuumeilun

Olikos Persimon2 plussannut kans vai muistanko väärin?![]()
Vaikuttaako teillä kierron vaihe uneen? Nukuin monta yötä hyvin ja iloitsin. Mut nyt kolmas yö putkeen, kun valvon ja olen levoton. Pitkä päivä edessä vielä. Mulla nyt kp13.
Mä en muista tarkkaan niitä lukuja, pitäis ihan tsekata siitä analyysistä mut se on miehen spostissa. Muistaakseni oliko yksi luku 26 miljoonaa, eli varmaan se kokonaismäärä? Sit oli paljon hitaasti kaartelevia ja paikallaan olijoita. Liian vähän eteenpäin liikkuvia ja sit toi kokonaismäärä alhainen. Mites teillä, onko teillä hoitoja tehty/tulossa?
Kuulostaa samalta kuin mun kiertoVaikuttaa aina kaikki hormonihoidot sekä kierron vaihe uneen! Ennen ovista nukun hyvin, oviksen aikoihin unettomuutta, sit keltarauhanen tekee väsyneeksi ja nään ihan sekoja painajaisia, kunnes taas ennen menkkoja unettomuutta! Mulla myös ennen keskenmenoja oli unettomuutta, josta jo osasin arvata että on menossa kesken.
Vaikuttaa aina kaikki hormonihoidot sekä kierron vaihe uneen! Ennen ovista nukun hyvin, oviksen aikoihin unettomuutta, sit keltarauhanen tekee väsyneeksi ja nään ihan sekoja painajaisia, kunnes taas ennen menkkoja unettomuutta! Mulla myös ennen keskenmenoja oli unettomuutta, josta jo osasin arvata että on menossa kesken.
Mä en muista tarkkaan niitä lukuja, pitäis ihan tsekata siitä analyysistä mut se on miehen spostissa. Muistaakseni oliko yksi luku 26 miljoonaa, eli varmaan se kokonaismäärä? Sit oli paljon hitaasti kaartelevia ja paikallaan olijoita. Liian vähän eteenpäin liikkuvia ja sit toi kokonaismäärä alhainen. Mites teillä, onko teillä hoitoja tehty/tulossa?
Joo, noissa on isot vuodot! Aina tuli ohi suojan tms. Mut se viimeinen oli sit sellanen etten 2h päässyt edes vessasta ylös ja tosiaan suoni vuoti. Mut tämäkin vaan huonoa tuuria. Monet päässeet paljon vähemmällä!
Punktion jälkeen papa ei ole mitään!
Mulla kyllä punktio oli tosi helppo.

Vaikuttaako teillä kierron vaihe uneen? Nukuin monta yötä hyvin ja iloitsin. Mut nyt kolmas yö putkeen, kun valvon ja olen levoton. Pitkä päivä edessä vielä. Mulla nyt kp13.

Toi kuulostaa mun korvaan hyvältä, kun mun mieheltä löytyi vuonna 2016 0,1 milj. siittiötä, mutta laatu oli kyl hyvää. Nyt ei tiedetä mikä tilanne, hänellä on reuma ja silloin oli käytössä sellaset lääkkeet jotka tappoivat siittiöitä. Meillä tehtiin icsi ja 11 solusta 9 hedelmöittyi, näistä on nyt syntynyt meidän rakas poika (2 v) ja tullut 2 keskenmenoa (luultavasti mun hormoneihin liittyen) ja vielä 4 pakkasessa!
ja pakkasessa lisää odottelemassa. Jatkuuko teillä hoidot sitten kun tämä korona hässäkkä on ohitte? Anteeksi jos olet jo selittänyt aiemmin tilanteen, mulla on saattanut mennä ohi. Niin ja tosi ikävä juttu noi keskenmenot, en osaa ees kuvitella miten kauheita kokemuksia
dpo4 tänään.