Raskaaksi 2019

Miten voi olla että tääl on puhuttu unettomuudesta kun ite eilen valvonut ties kuinka pitkään yöhön ja pyörinyt sängyssä, viimeiset pari yötä ollu tosi levotonta :hilarious: :wtf:

Niin joo totta! Tarkoitin vaan että missä on sanottu että menee syksyyn, kun HUS ei oo antanut mitään arviota..

Ei meillekään annettu tyksissä mitään arviota, mut villi veikkaus että alkusyksykin voi olla aika optimistinen. Riippuu nyt täysin siitä miten tää korona tässä räjähtää kun uusmaalaisetkaan ei oo enää eristyksissä. Hoitohenkilökunnan resursseihinhan tää varmaan perustuu ja monet klinikat on myös ottaneet tosi kirjaimellisesti sen, ettei korona-aikana suositella raskautumista (ainakaan tämän hetken tiedon valossa)

Mulla pregcheckkikin haamuilee. Siis niin haaleasti että on vaikea saada kuvaan, eiliseen verrattuna näkyy paremmin, mutta koska tänää pitäs olla dpo 12, nii usko raskautumiseen on nolla. Ehkä jotain yritti tapahtua, mutta ei jostain syystä jatkunut. Kuitenkin 2 eri merkkistä 25 herkkyistä testiä haamuili, vaikka hyvin haaleasti. Mut ihan värilliset viivat näkyy vielä kuivuneena.

Taidan laittaa monta sofia tilaukseen nii saa taas ens kierrossa jännätä.

Liitteet

• IMG_20200416_105037.jpg
    IMG_20200416_105037.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 234
Mä muuten ostin sitä venhänalkioöljyä, ei ole minusta kovin pahaa! Ällöintä siinä on suutuntuma, mutta kun laittaa suoraan smoothien sekaan, niin ei sitä edes huomaa. :D

Tiputtelu on kiihtymään päin, eiköhän menkat ala viimeistään lauantaina, voi olla että jo huomenna.

Voivan vauvauutiset isoveli ilmotti tänään et sille ja sen naiselle tulee vauva. Tänään on käyny varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin. Yhtään en jotenkin pysty iloita asiasta vaikka kuinka yritän :banghead::banghead:

Muokattu viimeksi:
Mulla vaikea kuulla ku nyt kaveri vahingossa tuli raskaaksi, 14rv nyt ja päätti pitää totta kai vaikka juonut sun muut ku kysy siitä ja todettiin et kaikki ok näyttäisi olevan. Silti tuntuu syli tyhjältä vaikkei mul ees yritys nyt.

Toki tää selibaatissa olokin on tylsää mut jos jo niin monesti kumi hajonnut niin ei oteta riskiä. Jos ei hajoa niin mun sisukset nielee sen. Kauhea.

Nyt on tosi paljon limaa tullut siis ihan älyttömästi ja naurattaa (lukekaa ärsyttää) ku kivut ja limat kaikki eli ovis tulossa ihan varmasti nii eihän sitä voi hyödyntää. Ärsyttää tasolla sata

Voivan vauvauutiset isoveli ilmotti tänään et sille ja sen naiselle tulee vauva. Tänään on käyny varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin. Yhtään en jotenkin pysty iloita asiasta vaikka kuinka yritän :banghead::banghead:

Mä kuulin kans tutulta tänään vauvauutisia.. onneks ei kovin läheinen mut olis se kiva olla iteki raskaana. Varsinkin kun sit ei tarttis olla töissä korona-aikaan vissiin tai kuulemma voi hakea tukia :rolleyes:

Mä kuulin kans tutulta tänään vauvauutisia.. onneks ei kovin läheinen mut olis se kiva olla iteki raskaana. Varsinkin kun sit ei tarttis olla töissä korona-aikaan vissiin tai kuulemma voi hakea tukia :rolleyes:

En oo kuullutkaan että ei tarvis olla töissä, toki riippuu varmasti töistä. Mä voisin kans olla raskaana ilomielin :smiley-angelic006 mutta tuskinpa :smiley-angry019[/QUOTE]

No ny alkoi taas samanlainen limailu kun oviksen aikaan ja tätä oli myös viime alkuraskaudessa. Lisäksi rinnat kipeytyi uudestaan. Nää oli oviksen jälkeen monta päivää kipeät, sit loppui ja nyt alkoi vihlomaan taas kunnolla. Olishan se toki siistiä jos nuo hentoiset haamuilut oliskin enteilevää plussaa. Mut ei uskalla kyllä ajatellakaan, koska sitten pettyy jos liian toiveikkaaksi ryhtyy.
Tietty se kohdunulkoinen on kans mielessä pelottavasti.

Laitoin 20 kpl sofia tilaukseen äsken :D vaikka ne on surkeita välillä, mut antaa ne kuitenkin plussan plussana ja aika aikaisilla dpo lla. Ja on halpoja kotitestissä.

Mulla vasta ovis mut megaovis onkin. Huoh tahrin jo housuni ja rakko täynnä koko ajan. Suihkussa paljon vv ja sit hullu himo päästä tekemään vauvaa ilman et nyt vauvaa tulis mut munin harvoin näin rajusti niin uskon et jos olisi yritys niin vois tuottaa tulosta jos se vaan irtoo oikein

Kiitos plussanneisiin lisäämisestä, näyttää ihan utopistiselta katsoa omaa nimeä siinä kohdin listaa :wideyed: Jotenkin tähän on tosi vaikea vielä luottaa näin 4+3, vaikka oireilut ja olot vaikuttaa tosi lupaavilta, ja testit on tummuneet nätisti - sain jopa cb:n digiin jo 2-3viikkoa tuloksen :Heartred Oon tehnyt tässä viikon aikana 10 raskaustestiä, ja vielä on muutama varastossa :hilarious: Laskettu aika olis 21.12.

Toivon niin, että tää oma pysyy nyt kyydissä :smiley-angelic001:Heartred Ja toivon, että korona hellittää niin, että teidän keskeytyneet hoidot saataisiin jatkumaan! Ja toki toivon plussia tänne, jokainen täällä roikkuja olisi sen niin ansainnut :Heartbigred

Kiitos plussanneisiin lisäämisestä, näyttää ihan utopistiselta katsoa omaa nimeä siinä kohdin listaa :wideyed: Jotenkin tähän on tosi vaikea vielä luottaa näin 4+3, vaikka oireilut ja olot vaikuttaa tosi lupaavilta, ja testit on tummuneet nätisti - sain jopa cb:n digiin jo 2-3viikkoa tuloksen :Heartred Oon tehnyt tässä viikon aikana 10 raskaustestiä, ja vielä on muutama varastossa :hilarious: Laskettu aika olis 21.12.

Toivon niin, että tää oma pysyy nyt kyydissä :smiley-angelic001:Heartred Ja toivon, että korona hellittää niin, että teidän keskeytyneet hoidot saataisiin jatkumaan! Ja toki toivon plussia tänne, jokainen täällä roikkuja olisi sen niin ansainnut :Heartbigred
Mä niiin onnittelen , on tää nyt tarrasukat jalassa eikös. Nyt saat joululahjaksi ihanimman mahdollisen lahjan. Mulla hypoteettinen la olis sitten tammikuussa joskus mut saa vaan unelmoida

Ja nyt otat iisisti ja nautit olostasi <3

Pakko oli käydä kattoo et mikä olis laskettu aika jos olisin nyt raskaana. Riippuen kierron pituudesta niin olis 26.12-29.12.2020 eli menis viel tän vuoden puolelle, tuskinpa kuitenkaan oon raskaana vaikka vähän pientä nippailua tuntu alkuviikosta kohdun seudulla jolloin olis ollu kiinnittyminen laskurin mukaan:bag:

En tunnusta mitään, mutta mäkin saatoin käydä kattomassa lasketun ajan, jos nyt olis tärpännyt. :bag: Olis 1.1.2021, mut tuskimpa tässä raskaana ollaan :rolleyes:

Hullu testihimoinen kun oon, nii kaivoin tuota mun laatikkoa nii ovistestien seassa oli kuin olikin yksi sofin testi. En tajua, siihenkin ilmestyi selvä vaaleanpunainen toinen viiva n. Minuutissa, mut ei vaan vahvistu, kuitenkin jo dpo 12. Lisäksi on vähän tuollane epätasainen väri viivassa.
En kyllä oikeesti usko raskauteen, olo on vaan niin outo, nii siksi testasin vielä kerran :D

Näköjään haaleni se viiva tänne ladattaessa lähes olemattomiin, tai sit nään viivoja kaikkialla :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200416_191042.jpg
    IMG_20200416_191042.jpg
    11.9 KB · Katsottu: 248
Muokattu viimeksi:
Takaisin