Raskaaksi 2019

Vaikuttaa aina kaikki hormonihoidot sekä kierron vaihe uneen! Ennen ovista nukun hyvin, oviksen aikoihin unettomuutta, sit keltarauhanen tekee väsyneeksi ja nään ihan sekoja painajaisia, kunnes taas ennen menkkoja unettomuutta! Mulla myös ennen keskenmenoja oli unettomuutta, josta jo osasin arvata että on menossa kesken.

Mulla on sama, ja itseasiassa nyt kun sanot niin kärsin kyllä unettomuudesta tuossa kesken menneessä mutta en osannut ajatella tai yhdistää sitä..

Mua vaan stressaa kun oli niin vähän niitä eteenpäin liikkuvia kavereita, ja sit paljon vaan niitä paikallaan olijoita:sad001

Ihanaa kuulla että teille on poika siunaantunut:Heartred ja pakkasessa lisää odottelemassa. Jatkuuko teillä hoidot sitten kun tämä korona hässäkkä on ohitte? Anteeksi jos olet jo selittänyt aiemmin tilanteen, mulla on saattanut mennä ohi. Niin ja tosi ikävä juttu noi keskenmenot, en osaa ees kuvitella miten kauheita kokemuksia:sad015

Joo jatkuu sitten heti kun vaan päästään taas! OI-PAS tulossa (pakastealkion siirto ovulaatioinduktioon) :) Onko teillä jo aloitettu jotain hoitoja?

Joo jatkuu sitten heti kun vaan päästään taas! OI-PAS tulossa (pakastealkion siirto ovulaatioinduktioon) :) Onko teillä jo aloitettu jotain hoitoja?

Me mentiin yksityiselle teettään noi alkututkimukset, aukkari ja siemenneste analyysi. Sit päätettiin yksi inssi tehdä siellä ennen kuin korona sulki paikan. Huomenna/ la pitäis menkat alkaa. En oo testejä tehnyt kun usko plussaan on nollissa. Et noilla insseillä nyt lähdetään liikkeelle :happy:

Tässä jotain tuloksia mun miehen syksyn testistä. Kai ne on ihan ok. Mut en tiedä mikä tulos olis yhden päivän pidätyksellä, tohon oli se 3,5pvää :nailbiting:
Paljonko olikaan Jukkis sun mies pidättäny testiinsä?

Liitteet

• Screenshot_20200416-105501_Messenger.jpg
    Screenshot_20200416-105501_Messenger.jpg
    27.9 KB · Katsottu: 216
Tässä jotain tuloksia mun miehen syksyn testistä. Kai ne on ihan ok. Mut en tiedä mikä tulos olis yhden päivän pidätyksellä, tohon oli se 3,5pvää :nailbiting:

Eiks noi oo tosi hyvät tulokset! Yli viitearvojen! Mun miehellä oli toi kokonaismäärä 26milj, mikä viitearvojen mukaan pitäis olla ainaki 39milj. Ja sit eteenpäin liikkuvia ei ollut paljoa, en muista nyt määrää. Mutta enemmän oli semmosia kaartelevia ja paikallaan olijoita. Sit toi Siittiöiden muoto oli meillä viiterajoissa, olikohan 5%. Et meillä on vikaa liikkuvuudessa ja määrässä. Ööh 3pv pidätys oli ekaan analyysiin ja sit inssiin 2pv, eikä ollu kuulemma paljoakaan eroa tuloksissa.

Kertokaa hei sit ihmeessä jos pääsette jo johonkin julkisen puolen hoitoihin! Mulle sanottiin heti, että voi ilmoittautua aikaisintaan heinäkuussa ja aikaisintaan elokuussa jatkuu hoidot.

Todellakin! Mä jäin jotenkin siihen uskoon, että ilmoittaisivat sitten kun hommat taas alkaa rullaamaan:pompus: oletusarvo (perustuu omaan perstuntumaan) on kumminkin et syksyllä varmaan aikaisintaan...

Mitä tuolla tarkottaa se muoto?

"Myös rakenteeltaan hyvinkin huonon näköinen siittiö voi sisältää normaalit kromosomit ja hedelmöittää hyvin. Toisaalta normaalin näköisessä siittiössä voi olla poikkeava kromosomisto, eikä hedelmöitystä silloin tapahdu. Siittiöiden muodon arvioinnista onkin jo luovuttu, koska sillä ei ole pystytty osoittamaan merkitystä hedelmöityksen eikä myöskään hoidon suunnittelun kannalta. Myös tilanteissa, joissa ei ole yhtään normaalin muotoista siittiötä, hedelmöittyminen tapahtuu"

Kopsasin netistä

Niin joo totta! Tarkoitin vaan että missä on sanottu että menee syksyyn, kun HUS ei oo antanut mitään arviota..

Muaki kiinnostais husin tän hetken arvio.. Voishan sitä itekki tietty kysellä. Ehkäpä sit kysyn ku uus kierto alkaa ens viikolla. Jos jaksaa.

Muaki kiinnostais husin tän hetken arvio.. Voishan sitä itekki tietty kysellä. Ehkäpä sit kysyn ku uus kierto alkaa ens viikolla. Jos jaksaa.

Kysy kysy kysy! :D mäki haluun tietää.. Ite oon sinne yhteydessä vasta toukokuussa kun mulla on verikokeita.

Takaisin