Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaikuttaa aina kaikki hormonihoidot sekä kierron vaihe uneen! Ennen ovista nukun hyvin, oviksen aikoihin unettomuutta, sit keltarauhanen tekee väsyneeksi ja nään ihan sekoja painajaisia, kunnes taas ennen menkkoja unettomuutta! Mulla myös ennen keskenmenoja oli unettomuutta, josta jo osasin arvata että on menossa kesken.
Oisko se teidän luku kuitenkin 2,6milj kum 15milj on normaalin raja?
Mua vaan stressaa kun oli niin vähän niitä eteenpäin liikkuvia kavereita, ja sit paljon vaan niitä paikallaan olijoita
Ihanaa kuulla että teille on poika siunaantunutja pakkasessa lisää odottelemassa. Jatkuuko teillä hoidot sitten kun tämä korona hässäkkä on ohitte? Anteeksi jos olet jo selittänyt aiemmin tilanteen, mulla on saattanut mennä ohi. Niin ja tosi ikävä juttu noi keskenmenot, en osaa ees kuvitella miten kauheita kokemuksia
![]()
Joo jatkuu sitten heti kun vaan päästään taas! OI-PAS tulossa (pakastealkion siirto ovulaatioinduktioon) :) Onko teillä jo aloitettu jotain hoitoja?

Mulla sama kp. Ja kierto hieman lyhentynyt viime aikoina.Mul on kierrot tos väärin.
Nyt kai dpo1. Yöllä niin kävi kipee mut meen Flo mukaan et ovis olis vkloppuna.. nyt jo kp13.
Persimon joo plussasi
Tässä jotain tuloksia mun miehen syksyn testistä. Kai ne on ihan ok. Mut en tiedä mikä tulos olis yhden päivän pidätyksellä, tohon oli se 3,5pvää
Paljonko olikaan Jukkis sun mies pidättäny testiinsä?
Mitä tuolla tarkottaa se muoto?Tässä jotain tuloksia mun miehen syksyn testistä. Kai ne on ihan ok. Mut en tiedä mikä tulos olis yhden päivän pidätyksellä, tohon oli se 3,5pvää
Paljonko olikaan Jukkis sun mies pidättäny testiinsä?
Kertokaa hei sit ihmeessä jos pääsette jo johonkin julkisen puolen hoitoihin! Mulle sanottiin heti, että voi ilmoittautua aikaisintaan heinäkuussa ja aikaisintaan elokuussa jatkuu hoidot.
Olikos Persimon2 plussannut kans vai muistanko väärin?![]()
. La on mulla 9.11.2020Musta saa kertoa oli mikä poli tahansa![]()
Niin joo totta! Tarkoitin vaan että missä on sanottu että menee syksyyn, kun HUS ei oo antanut mitään arviota..
Muaki kiinnostais husin tän hetken arvio.. Voishan sitä itekki tietty kysellä. Ehkäpä sit kysyn ku uus kierto alkaa ens viikolla. Jos jaksaa.